Loading...
ہارے دگجوں پر کانگریس نے پھر جتایا بھروسہ,لوک سبھا کے رن میں اتارنے کی تیاری| Webdunia Hindi

ہارے دگجوں پر کانگریس نے پھر جتایا بھروسہ,لوک سبھا کے رن میں اتارنے کی تیاری

وشیش پرتیندھی| Last Updated: سوموار, 11فروری2019 (12:26 IST)
بھوپال۔ مدھیہ پردیش میںمیں ہار کا سامنا کرنے والے دگجنیتاؤں پر کانگریس لوک سبھا چناؤ میں ایک بار پھر دانو لگانے جا رہی ہے۔
راہل گاندھی کے بھوپال دورے کے دوران لوک سبھا چناؤ کو لیکر ہوئی بیٹھک میں پارٹی نے ہارے ہوئے دگج نیتاؤں کو لوک سبھا چناؤ کی تیاریوں میں جٹ نے کی ہری جھنڈی دے دی ہے۔

اسکے ساتھ ہی پارٹی نے بی جے پی چھوڑ کانگریس میں شامل ہوئے پورو سانسد رام کرشن کسماریا کو بھی کھجراہو سیٹ سے ٹکٹ دیکر چناوی میدان میں اتار سکتی ہے۔

کسماریا کھجراہو سے دو بار بی جے پی کے ٹکٹ پر سانسد چنے جا چکے ہیں,وہیں پورو مکھیہ منتری دگوجیہ.سنگھ پہلے ہی بی جے پی کے ورشٹھ نیتا بابولال غور کو بھوپال سے کانگریس کے ٹکٹ پر چناؤ لڑنے کا آفر دے چکے ہیں۔

ہارے ہوئے دگج پر پھر دانو: لوک سبھا چناؤ میں پارٹی ستنا سیٹ سے پارٹی کے دگج نیتا اجے سنگھ کو ٹکٹ دینے کی تیاری میں ہے۔ مدھیہ پردیش ودھان سبھا میں نیتا پرتپکش رہے وندھیہ کے کداور نیتا اجیسنہ کو ودھان سبھا چناؤ میں اپنی پارمپرک سیٹ چرہٹ سے ہار کا سامنا کرنا پڑا تھا۔

پارٹی اب لوک سبھا چناؤ میں اجے کو دوبارہ چناؤ میدان میں اتارنے جا رہی ہے۔ اجے سنگھ نے ستنا سے لوک سبھا چناؤ لڑنے کی تیاریاں بھی شروع کر دی ہیں۔ اگر بات کریں ستنا لوک سبھا سیٹ کے سیاسی سمیکرن کی تو2014کے لوک سبھا چناؤ میں اجے سنگھ کو ماملوی ووٹوں بی جے پی سے ہار کا سامنا کرنا پڑا تھا۔

اسکے ساتھ ہی مدھیہ پردیش کانگریس کے کاریہ کاری ادھیکش رامنواس راوت جنہیں ودھان سبھا چناؤ میں شیوپر سے ہار کا سامنا کرنا پڑا تھا,اس بار پارٹی لوک سبھا چناؤ میں
مرینا سے لوک سبھا کا ٹکٹ دے سکتی ہے۔

اسکے علاوہ دموہ لوک سبھا سیٹ سے پارٹی پورو منتری مکیش نائک کو ٹکٹ دینے کی تیاری میں ہے۔ مکیش نائک کو ودھان سبھا چناؤ میں ہار کا سامنا کرنا پڑا تھا۔ اسکے ساتھ ہی ودھان سبھا چناؤ میں شوراج کے سامنے بدھنی سے چناؤ لڑنے والے ارن یادو کو پارٹی کھنڈوا سے ٹکٹ دینے کی تیاری میں ہے۔
ارن یادو نے پچھلا لوک سبھا چناؤ بھی کھنڈوا سے لڑا تھا,جسمیں انہیں بی جے پی امیدوار نندکمار سنگھ چوہان سے ہار کا سامنا کرنا پڑا تھا۔ اسکے ساتھ ہی کانگریس اس بار لوک سبھا چناؤ میں اپنے سبھی دگج نیتاؤں کو چناوی میدان میں اتار کر بی جے پی کو کسی بھی سیٹ پر واکؤور دینا نہیں چاہ رہی ہے۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation