Loading...
بنگال میں بوال,ممتا سہتTMCنیتاؤں نےFB, Twitterپر لگائی ایشورچندر ودیاساگر کی ڈی پی| Webdunia Hindi

بنگال میں بوال,ممتا سہتTMCنیتاؤں نےFB, Twitterپر لگائی ایشورچندر ودیاساگر کی ڈی پی

Last Updated: بدھوار, 15مئی2019 (21:34 IST)
کولکاتہ۔ لوک سبھا چناؤ کے انتم چرن کے چناؤ کے پہلے پچھم بنگال میں راجنیتک بوال مچا ہوا ہے۔ کولکاتہ میںکے روڈ شو میں ہنسا کے بعدکی پرتما توڑ دی گئی۔ اسکے بعد دونوں پارٹیوں میں ایک دوسرے پر آروپپرتیاروپ کا سلسلہ چل رہا ہے۔
اسی بیچ بنگال پنرجاگرن کال کی پرمکھ ہستی اور جانےمانے سدھاروادی ایشورچندر ودیاساگر کی آوکش پرتما کتھت طور پر توڑے جانے کے ورودھ میں پچھم بنگال کی مکھیہ منتری ممتا بنرجی اور ترنمول کانگریس کے کئی شیرش نیتاؤں نے بدھوار کو اپنے اپنے فیس بک اور ٹوٹّر اکاؤنٹ پر انکی‘پردرشت تصویر’ (ڈسپلے پکچر یا ڈی پی)لگائی ہے۔

سوشل نیٹ ورکنگ منچوں ٹوٹّر اور فیس بک پر ترنمول کانگریس کے ادھکارک پروفائل کی ڈی پی کو بدل کر انکی جگہ ایشورچندر ودیاساگر کی تصویر لگائی گئی ہے۔
14مئی کی شام کولکاتہ کی سڑکوں پر مچے اس بوال کے بعد دہلی میں امت شاہ نے پریس کانپھرینس کر پورا گھٹناکرم بتایا تھا۔ امت شاہ نے کہا که اب تک چناؤ کے6چرن سماپت ہو چکے ہیں لیکن بنگال کے سوائے دیش بھر میں کہیں کوئی ہنسا نہیں ہوئی ہے۔

ترنمول پر ہنسا پھیلانے کا آروپ لگاتے ہوئے امت شاہ نے ایشورچندر ودیاساگر کی پرتما توڑنے کے لئے بھی ٹیئیمسی کاریہ کرتاؤں کو ذمیدار بتایا تھا۔ ادھر ممتا بنرجی نے ہنسا پھیلانے کا آروپ بی جے پی پر لگایا تھا۔ ممتا بنرجی کا آروپ تھا که بی جے پی کے کاریہ کرتاؤں نے بنگال میں بوال مچایا تھا۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation