Loading...
ممتا بولیں,امت شاہ کیا بھگوان ہیں جو انکے خلاف کوئی پردرشن نہیں کر سکتا| Webdunia Hindi

ممتا بولیں,امت شاہ کیا بھگوان ہیں جو انکے خلاف کوئی پردرشن نہیں کر سکتا

کولکاتہ| Last Updated: بدھوار, 15مئی2019 (11:10 IST)
کولکاتہ۔ پچھم بنگال کی مکھیہ منتری ممتا بنرجی نے بھاجپا ادھیکشپر منگلوار کو تیکھا حملہ بولتے ہوئے کہا که وہ کیا بھگوان ہیں جو انکے خلاف کوئی پردرشن نہیں کر سکتا۔
ممتا بنرجی نے کولکاتہ میں شاہ کے روڈ شو کے دوران بھاجپا اور ترنمول کانگریس کے سمرتھکوں کے بیچ جھڑپوں کے بعد یہ بات کہی۔ اس دوران ایشورچند ودیاساگر کالج میں توڑ پھوڑ اور19ویں صدی کے سماج سدھارک ودیاساگر کی پرتما توڑنے کے آروپ بھاجپا کاریہ کرتاؤں پر لگے ہیں۔
ممتا بنرجی نے اتر کولکاتہ ستھت ودیاساگر کالج کا دورہ کرنے کے بعد سنوادداتاؤں سے کہا, 'امت شاہ خود کو کیا سمجھتے ہیں؟ کیا وہ سب سے اوپر ہیں؟ کیا وہ بھگوان ہیں جو انکے خلاف کوئی پردرشن نہیں کر سکتا؟'

انہوں نے کہا, 'وہ اتنے اسبھیہ ہیں که انہوں نے ودیاساگر کی آوکش پرتما توڑ دی۔ وہ سبھی باہری لوگ ہیں۔ بھاجپا متدان والے دن کے لئے انہیں لائی ہے۔'


ترنمول نیتاؤں کے سوشل میڈیا اکاؤنٹس پر ودیاساگر کی فوٹو:اس بیچ ممتا بنرجی سمیت سبھی ترنمول کانگریس نیتاؤں نے گھٹنا کے ورودھ میں اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹس پر ودیاساگر کی فوٹو لگا لی ہے۔

میں باہری نہیں,بھاجپا کے پرچار کے لئے آیا ہوں:بھاجپا کے راشٹریہ ادھیکش امت شاہ نے مکھیہ منتری ممتا بنرجی کے اس آروپ کو خارج کر دیا که وہ پچھم بنگال کے لئے‘باہری’ہیں اور کہا که وہ اپنی پارٹی کے پرچار کے لئے راجیہ آتے رہتے ہیں۔ شاہ نے حیرانی جتائی که پچھم بنگال آنے کے لئے انہیں باہری کہا جائیگا,جو بھارت کا حصہ ہے,تو پھر جب ممتا بنرجی دہلی آتی ہیں تو انہیں باہری کیوں نہیں کہا جائے؟


 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation