Loading...
مودی کا دعویٰ,بھاجپا اکیلے کے دم پر300کے پار جائیگی,بنگال بنےگا بڑی وجہ| Webdunia Hindi

مودی کا دعویٰ,بھاجپا اکیلے کے دم پر300کے پار جائیگی,بنگال بنےگا بڑی وجہ

پن سنشودھت بدھوار, 15مئی2019 (17:03 IST)
کولکاتہ۔کے بشیرہاٹ میں چناوی ریلی کو سمبودھت کرتے ہوئے پردھان منتری نریندر مودی نے بدھوار کو کہا که اس بار بھاجپا اکیلے کے دم پر300سیٹوں کے پار جائیگی۔ پچھم بنگال کی وجہ سے ہی کیندر میں بھاجپا کی سرکار بنیگی۔
مودی نے ممتا بنرجی پر نشانہ سادھتے ہوئے کہا که2019میں دیدی کا پتّہ صاف ہو جائیگا۔ انہوں نے راجیہ سرکار کو نشانے پر لیتے ہوئے کہا که میں بھاجپا کے اور پچھم بنگال کے ان ساتھیوں کے پریواروں کے پرتی سنویدنا ویکت کرتا ہوں جن کی پچھلے کچھ دنوں میں ٹیئیمسی کے غنڈوں نے ہتیا کی ہے۔ جو گھائل ہیں,انکے میں جلد سوستھ ہونے کی کامنا کرتا ہوں۔ لوکتنتر کے لئے آپ کا یہ بلیدان ویرتھ نہیں جائیگا۔

انہوں نے کہا که دیدی کے غنڈے گولیاں اور بم لیکر وناش کرنے پر اتر آئے ہیں,لیکن لوکتنتر کے پرتی شردھا کو لیکر بنگال کے میرے بھائی بہن ڈٹ کر کھڑے ہیں۔ آپ کا یہی حوصلہ,آپ کا یہی جوش ممتا دیدی کی اس اتیاچاری ستا کو ایک نہ ایک دن جڑ سے اکھاڑ دیگا۔ انہوں نے کہا که پچھم بنگال میں گنتنتر کو پھر سے ستھاپت کرنے کے لئے آپ کا حوصلہ اور اچھاشکتی پورا دیش بڑے آدر کے ساتھ دیکھ رہا ہے۔
پی ایم نے کہا که دیدی,جنتا کو دھوکا آپ دو,چٹپھنڈ کے نام پر غریبوں کا پیسہ آپ لوٹو,بھرشٹاچاریوں کو بچانے کے لئے دھرنے پر آپ بیٹھو۔ اور جب پچھم بنگال کی جنتا آپ سے حساب مانگے تو آپ گالیاں دینے پر اتر آئیں,ہنسا اور آگجنی کرنے لگیں۔ دیدی,ستا تو سیوا کا مادھیم ہوتی ہے۔ آپ ستا اور جنتا کو اپنا غلام سمجھنے کی بھول کر رہی ہو۔

مودی نے کہا که بنگال میں بھاجپا نیتاؤں کو ریلی نہیں کرنے دی جا رہی۔ ووٹروں کو ووٹ نہیں ڈالنے دیا جا رہا۔ امیدواروں پر حملے کئے جا رہے ہیں,یہاں تک که نیتاجی سبھاش چندر بوس کے پرپوتر کو بھی آپکے غنڈوں نے نہیں چھوڑا۔ انہوں نے کہا که دیدی آپکی بوکھلاہٹ اور بنگال کا جنسمرتھن دیکھ کر میں آپ سے کہہ رہا ہوں که اب بنگال ہمیں پورن بہہ مت سے آگے300سیٹیں پار کرواکر رہیگا۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation