Loading...
پرینکا نے وارانسی میں کیا روڈ شو,کاشی وشوناتھ مندر میں کی پوجا| Webdunia Hindi

پرینکا نے وارانسی میں کیا روڈ شو,کاشی وشوناتھ مندر میں کی پوجا

Last Updated: بدھوار, 15مئی2019 (23:30 IST)
وارانسی۔ کانگریس مہاسچو پرینکا گاندھی واڈرا نے وارانسی سنسدیہ شیتر میں روڈ شو کیا اور پارٹی پرتیاشیکے لئے ووٹ مانگے۔ اسکے بعد انہوں نے کاشی وشوناتھ مندر میں پوجا ارچنا کی۔
انہوں نے کانگریس کاریہ کرتاؤں کی بھاری بھیڑ کے بیچ کاشی ہندو وشوودیال(بیئیچیو)کے مکھیہ دوار ستھت بھارت رتن پنڈت مدنموہن مالویہ کی پرتما پر مالیارپن کے بعد وہاں موجود جنسموہ کو ہاتھ جوڑکر پرنام کرنے کے بعد روڈ شو کی شروعات کی۔ کانگریس کاریہ کرتاؤں نے انکا جگہ جگہ بھویہ سواگت کیا۔

لنکا,اسی,بھیدنی,شوالہ,سونارپرا,مدنپرا ہوتے ہوئے گودولیا چوراہے پر قریب ساڑھے نو بجے انکا روڈ شو سماپت ہوا۔ اسکے بعد انہوں نے کاشی وشوناتھ مندر میں پوجا ارچنا کی۔

پرینکا کو دیکھنے کے لئے بڑی سنکھیا میں لوگ اپنے مکان کی چھتوں ایوں برامدے میں کھڑے تھے۔ کئی جگہوں پر لوگوں نے ان پر گلاب برسا کر انکا سواگت کیا۔

بھدینی میں انہوں نے گاڑی سے اتر کر سنتوں کا آشیرواد لیا۔ سنتوں نے انکے سر پر ہاتھ رکھ کر آشیرواد دیا۔ سونارا پورا تراہے مسلم سمودائے کے کچھ لوگوں نے انہیں شال بھینٹ کیا۔ یہاں پر‘مودی مودی’کے نعرے لگانے لوگوں پر انہوں نے اپنی گاڑی سے پھول برسایا۔ راستے میں ایک یووک بیہوش ہو گیا جسے دیکھ کر وہ گاڑی سے اتر گئیں اور اسے دوسری گاڑی میں بٹھاکر اسپتال بھیجنے کی ویوستھا کی۔
روڈ شو میں چھتیس گڑ کے مکھیہ منتری بھوپیندرسنہ بگھیل,کانگریس کے ورشٹھ نیتا موہن پرکاش ایوں راجیو شکلا,پرتیاشی اجے رائے سمیت کئی نیتا موجود تھے۔

پرینکا کا روڈ شو جس ستھان سے ستھان شروع ہوا,اسی جگہ سے پردھان منتری نریندر مودی نے25اپریل کو دشاشومیدھ گھاٹ تک قریب7کلومیٹر لمبا‘بھویہ روڈ شو’کیا تھا۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation