Loading...
امت شاہ کے بعد اب یوگی کی ممتا کو چنوتی,یاچنا نہیں اب رن ہوگا| Webdunia Hindi

امت شاہ کے بعد اب یوگی کی ممتا کو چنوتی,یاچنا نہیں اب رن ہوگا

Last Updated: بدھوار, 15مئی2019 (20:20 IST)
پچھم بنگال میں ممتا بنرجی اور بھاجپا آمنے سامنے ہیں۔ بھاجپا ادھیکشکے بعد اب اتر پردیش کے مکھ‍یمنتری امت شاہ نے ممتا کے خلاف شنکھ پھونک دیا ہے۔ الیکھنیہ ہے که امت شاہ کے کولکاتہ روڈ شو کے دوران کافی ہنسا ہوئی تھی۔ بھاجپا اور ترنمول ایک دوسرے پر ہنسا کا آروپ لگایا تھا۔

نے ٹ‍ویٹ کر کہا که بنگال! سب سے پہلے جے شری رام سے آپ سب کا ابھوادن! آج آپکے بیچ رہونگا۔ تاناشاہوں تک یہ سندیش پہنچے که رام اس دیش کے کن کن میں ہیں,سوتنترتا اس دیش کی جیونی شکتی ہے اور میں بنگال کے کرانتدھرمی ییتسو کا آہوان کر رہا ہوں۔ یاچنا نہیں,اب رن ہوگا,جیون جے یا که مرن ہوگا! جے ہو!

اس بیچ,بنگال پہنچے یوگی نے ممتا کی تلنا آئییسائییس سرغنہ بغدادی سے کر دی۔ یوگی نے ٹ‍ویٹ کر کہا که بغدادی سے پربھاوت ہوکر'بگدیدی'بننے کا آپ کا(ممتا بنرجی)سپنا بھارت ماں کے سچے سپوت ووٹ کی چوٹ سے توڑکر رہینگے۔ یوگی نے کہا که بھاجپا سے بھے بھیت ممتا بنگال میں سبھاؤں کے منچ توڑکر,مزدوروں کو پیٹ کر,ریلیاں ردّ کرواکر بنگال کو کیا بنانا چاہتی ہیں؟

ایک انیہ ٹ‍ویٹ میں یوگی نے کہا که مانا تم نے لکھا ویرتا کا نوتن اتہاس,بھارت کی گرما نے بڑھ چھو لیا اچ آکاش۔
بنگ بھومی کا کن کن تم کو صدا کریگا یاد۔ کنتو دھیییہ پتھ سے نہ ڈگا دے تم کو وجیونماد۔ مہاویر جی کی پنکتیوں سے میں بنگال میں بھاجپا کے لاکھوں لوکتنتر کے پہریداروں سے لوکتنتر کی رکشا کی اپیل کرتا ہوں۔

اس سے پہلے ہاوڑا میں ریلی کی انومتی نہیں ملنے کے باوجود یوگی بنگال پہنچ گئے۔ یہاں باراسات میں انہوں نے ممتا سرکار پر جم کر حملہ بولا۔ یوگی نے کہا که بھاجپا ادھیکش امت شاہ کے روڈ شو میں منگلوار کو جو بوال ہوا,اسنے بنگال میں ترنمول کانگریس کی ایکسپایری ڈیٹ لکھ دی ہے۔

ایک ویڈیو میں یوگی نے کہا که پچھم بنگال کی اراجکتا یہ پردرشت کرتی ہے که چناؤ آیوگ کو یہ سب باتیں دیکھنی چاہئیے۔ بھاجپا کے روڈ شو پر اس بربرتاپورن حملے کے بارے میں پہلے سے ہی جو چیزیں چل رہی ہونگی چناؤ آیوگ کے سنگیان میں ضرور رہا ہوگا۔ یہ ستا پرایوجت غنڈا گردی ہے,ستا پرایوجت اراجکتا ہے۔ انہوں نے راشٹرپتی سے پچھم بنگال سرکار کو برخاست کرن کی اپیل کی ہے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation