Loading...
جیوترادتیہ سندھیا بولے,جلد ہو راشٹریہ ادھیکش کی نیوکتی,گمبھیر سنکٹ سے جوجھ رہی پارٹی| Webdunia Hindi

جیوترادتیہ سندھیا بولے,جلد ہو راشٹریہ ادھیکش کی نیوکتی,گمبھیر سنکٹ سے جوجھ رہی پارٹی

Jyotiraditya Scindia
بھوپال۔ راہل گاندھی کے استعفے کے بعد اب کانگریس میں نئے ادھیکش کی نیوکتی کی مانگ تیز ہو گئی ہے۔ اب پارٹی کے دگج نیتا جیوترادتیہ سندھیا نے مانگ کی ہے که پارٹی کو جلد ہی نئے ادھیکش کی نیوکتی کرنی چاہئیے۔
بھوپال میں ودھان سبھا بھون میں میڈیا سے بات کرتے ہوئے سندھیا نے کہا که راہل گاندھی کے استعفے کے بعد پارٹی گمبھیر سنکٹ اور ستھتی سے جوجھ رہی ہے اور اب پارٹی کو جلد نئے ادھیکش کے نام پر نرنیہ لے لینا چاہئیے۔ سندھیا نے کہا که7ہفتے ہو گئے ہیں,اب سمیہ نہیں ہے اور پارٹی کو نئے ادھیکش کے نام پر سنیکت روپ سے ساموہک نرنیہ لینا ہوگا۔ سندھیا نے کہا کهپد سے استیفا دینے والے راہل گاندھی اپنے نرنیہ پر اڈگ رہینگے۔ اسلئے اب پارٹی کو نئی اور جا اور ویکتتو کے دھنی و‍یکتی کو نیترتو کی کمان سومپنی چاہئیے۔

پارٹی جو ذمیداری دیگی اسکو پورا کرونگا:میڈیا سے بات چیت میں سندھیا سے جب بھوپال میں پیسیسی دفتر کے باہر لگے اس بینر کے بارے میں سوال کیا گیا جسمیں انہیں راشٹریہ ادھیکش بنانے کی مانگ کی گئی پر سندھیا نے کہا که انکی راجنیتی ستا اور کرسی کی دوڑ میں نہیں ہے۔ وہ جنسیوا کے لئے راجنیتی میں ہے۔ سندھیا نے صاف کیا که پارٹی جو ذمیداری دیگی اسکو ایمانداری سے پورا کرینگے۔ سندھیا نے کہا,آج پارٹی کو نئی اور جا کے نیترتو کی ضرورت ہے۔

راہل خود تے کرینگے اپنی بھومکا:وہیں دوسری اور راہل گاندھی کی پارٹی میں نئی بھومکا کیا ہوگی کے سوال پر سندھیا نے کہا که پارٹی میں اب راہل گاندھی خود اپنی بھومکا تے کرینگے۔ سندھیا نے کہا که پارٹی آج جس ستھتی کا سامنا کر رہی ہے اسکی کلپنا انہوں نے نہیں کی تھی۔ سندھیا نے کہا که آج سمیہ کانگریس کو پنرجیوت کرنے کا اور رئنوینٹ کرنے کا ہے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation