Loading...
کرناٹک اور گوا میں ٹوٹ کے بعد مدھیہ پردیش میں ہائیئلرٹ پر کانگریس,سندھیا نے سنبھالا مورچہ| Webdunia Hindi

کرناٹک اور گوا میں ٹوٹ کے بعد مدھیہ پردیش میں ہائیئلرٹ پر کانگریس,سندھیا نے سنبھالا مورچہ

پن سنشودھت گرووار, 11جولائی2019 (20:40 IST)
بھوپال۔اور گوا میں پارٹی ودھائکوں کے استعفے کے بعد ابمیںہائیئلرٹ موڈ پر آ گئی ہے۔ بھاجپا کے لگاتار کانگریس سرکار کے بھوشیہ پر سوال اٹھانے کے بیچ کانگریس کے دگج نیتا جیوترادتیہ سندھیا نے پارٹی کے پوری طرح ایکجٹ ہونے کا سندیش دینے کے لئے خود مورچہ سنبھال لیا ہے۔
بھوپال پہنچے سندھیا نے میڈیا سے بات چیت میں کہا کهسرکار پورے5سال مضبوطی کے ساتھ چلیگی اور پارٹی کی سبھی ودھایک ایکجٹ ہوکر چٹان کی طرح سرکار کے ساتھ کھڈے ہے,وہیں لنچ پر مکھیہ منتری کمل ناتھ اور جیوترادتیہ سندھیا کے بیچ تازہ راجنیتک حالاتوں پر بھی چرچا ہوئی۔

لنچ کے باہر نکلے سندھیا نے کہا که مکھیہ منتری کے ساتھ وکاس کے مدعوں کے ساتھ آگے سرکار کی کیا اور کیسی رننیتی ہونی چاہئیے اس پر چرچا ہوئی۔
ودھائکوں کی خرید فروخت کی کوشش:سندھیا نے بھاجپا پر کمل ناتھ سرکار کو استھر کرنے کا آروپ لگاتے ہوئے کہا که وہ پچھلے6مہینے سے لگاتار ودھائکوں کی خرید فروخت کی کوشش کر رہی ہے,لیکن پارٹی کے سبھی ودھایک اپنی جوابدہی اچھی طرح سمجھتے ہیں اور وہ پوری طرح سرکار کے ساتھ ہیں۔

سندھیا نے ودھائکوں کی خرید فروخت کو بھاجپا کی سوچ بتاتے ہوئے کہا که جہاں اسے سامنے سے اینٹری نہیں ملی ہے وہاں وہ بیکڈور سے اینٹری کی کوشش میں لگی ہوئی ہے۔ پارٹی میں گٹباجی کے سوال اور اپنے خیمے کے منتریوں کی ناراضگی کی خبروں پر سندھیا نے اس پریوار کو معاملہ بتاتے ہوئے کہا که ہر کوئی نیائے اور سمان چاہتا ہے,سندھیا نے پارٹی میں اٹھ رہے منتریوں کے ورودھ کے سور کو سوستھ پرمپرا بتاتے ہوئے کہا که جب سمیہ آئیگا تو پوری کانگریس ایک ساتھ رہیگی۔ سندھیا نے کہا بھاجپا پر تنج کستے ہوئے کہا که مدھیہ پردیش میں ستا پانے کی بی جے پی کی چاہت منگیریلال کے حسین سپنے جیسی ہے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation