Loading...
چمتکاری مندر,جہاں2000ورشوں سے جل رہی ہے اکھنڈ جیوتی| Webdunia Hindi

چمتکاری مندر,جہاں2000ورشوں سے جل رہی ہے اکھنڈ جیوتی

-رجنیش سیٹھی مدھیہ پردیش کے آغر مالوہ جلا مکھ‍یالیہ سے20کلومیٹر کی دوری پر ستھت ہے بیجا نگری اور یہاں پر ستھت ہے شکتی سوروپا ماں ہرسدھی کا چمتکاری مندر۔ یوں تو سال بھر اپنی منوکامنائیں لیکر شردھالو یہاں آتے ہیں,لیکن نوراتری کے دوران تو یہاں آستھا کا سیلاب ہی امڑ آتا ہے۔ >  
 
اس مندر کو لیکر مانیتا ہے که یہاں لگ بھگ2000ورشوں سے اکھنڈ جیوتی پرجولت ہے جو که ہوا چلنے پر نہیں بجھتی۔ مندر کے بارے میں کہا جاتا ہے یہاں کئی پرکار کے چمت‍کار ہوتے رہتے ہیں۔ اس مندر کی خیاطی دوردراج تک پھیلی ہوئی ہے۔ پردیش کے مکھ‍یمنتری شوراج سنگھ چوہان بھی ماتاجی کے مندر میں ماتھا ٹیک چکے ہیں۔
شردھالوؤں کے مطابق,دن بھر میں ماتا کے تین روپ دکھائی دیتے ہے۔ ماں کی مورتی میں صبح بچپن کا,دوپہر میں جوانی کا اور شام کو بڑھاپے کا روپ نظر آتا ہے۔ یہاں جل رہی اکھنڈ جیوتی کو جلانے میں ڈیڑھ کونٹل تیل پرتماہ لگتا ہے,جبکہ نوراتری کے دوران10کونٹل تیل لگ جاتا ہے۔ یہاں منوتی کے لئے شردھالو گوبر سے ال‍ٹا سوستک بناتے ہیں جب منت پورن ہو جاتی ہے تو وہ پن: مندر میں آ کر سیدھا سوستک بناتے ہیں۔ نوراتری میں گھٹ س‍تھاپنا کے بعد سے یہاں پر ناریل نہیں پھوڑا جاتا,اش‍ٹمی کے بعد ہی یہاں ناریل پھوڑا جاتا ہے۔ 
 
پراتاتوک مہتو:گرام میں کئی بار کئیں یا نینو کی کھدائی کے دوران پراتاتوک مہتو کی مورتیاں نکلتی ہیں,جو که رکھ رکھاؤ نہیں ہونے سے اپنا استت‍و کھو چکی ہیں۔ یہ مندر مدھ‍یپردیش پراتت‍و وبھاگ کے ادھین ہے۔ یہاں کے رکھ رکھاؤ کی ذمیداری بھی وبھاگ کی ہے۔ لوگوں کو شکایت ہے که مندر کا رکھ رکھاؤ ٹھیک سے نہیں ہوتا۔ وبھاگ کی انومتی نہیں ہونے سے لوگ بھی یہاں وکاس کاریہ نہیں کروا پاتے۔ 
 
کیا ہے پوری کہانی: ایسی مان‍یتا ہے که اج‍جین کے راجا وکرمادت‍یہ کے سمیہ انکے بھانجے وجیسنہ کا یہاں پر شاسن تھا۔ وجیسنہ اج‍جین میں ستھت ماں ہرسدھی کے بہت بڑے بھکت تھے اور وہ روز س‍نان کے بعد اپنے گھوڑے پر بیٹھ کر اج‍جین س‍تھت ماں ہرسدھی کے مندر میں درشن کے لئے جاتے تھے اور اسکے بعد ہی بھوجن کرتے تھے۔ 
 
ایک دن ماں ہرسدھی نے راجا کو سپنے میں درشن دیئے اور راجا سے بیجانگری میں ہی مندر بنوانے اور اس مندر کا دروازہ پورو دشا میں رکھنے کا کہا۔ راجا نے ویسا ہی کیا۔ اسکے بعد ماتاجی پھر راجا کے سپنے میں آئیں اور کہا که وہ مندر میں وراجمان ہو گئی ہیں اور تم نے مندر کا دروازہ پورو میں رکھا تھا,پر اب وہ پچھم میں ہو گیا ہے۔ راجا نے دیکھا تو انکے آشچریہ کی سیما نہیں رہی,ک‍یونکی مندر کا دوار واقعی پچھم میں ہو گیا تھا۔ (ویڈیو ایوں فوٹو:رجنیش سیٹھی)

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation