Loading...
Madhya Pradesh۔Weather Updates :مدھیہ پردیش میں مانسون بریک, 1سپتاہ اور کرنا پڑےگا بارش کا انتظار| Webdunia Hindi

Weather Updates :مدھیہ پردیش میں مانسون بریک, 1سپتاہ اور کرنا پڑےگا بارش کا انتظار

Last Updated: منگلوار, 16جولائی2019 (00:20 IST)
بھوپال۔میں مانسون پر بریک لگ گیا ہے اور جھما جھم بارش کے لئے کسی نئے سسٹم کے بننے تک قریب1سپتاہ تک اور انتظار کرنا پڑ سکتا ہے۔
موسم وگیان بھوپال کیندر کے ورشٹھ وگیانک ایس کے ڈے نے سوموار کو بتایا که جولائی ماہ میں راجستھان کے گنگانگر سے مدھیبھارت سینٹرل ایم پی ہوکر گجر نے والی اور بنگال کی کھاڑی تک جانے والی ٹرپھ لائن(درونکا)اس بار جولائی ماہ میں ہی ہمالیہ کی ترائی میں پہنچ گئی جس سے اتراکھنڈ,اترپردیش,بہار اور آسام میں خوب بارش ہو رہی ہے لیکن مدھیہ پردیش میں ورشہ تھم گئی۔

ڈے نے سپشٹ کیا که سامانیت: درونکا کے جولائی ماہ میں مدھیہ پردیش میں ستھر رہنے سے یہاں اچھی بارش ہوتی ہے اور اگست ماہ میں درونکا ہمالیہ کی ترائی میں پہنچتی ہے,تب وہاں ورشہ ہوتی ہے۔
ڈے نے بتایا که اگلے2-3دنوں میں سمبھوت:17جولائی کو بنگال کی کھاڑی میں نیا سسٹم بننے کی سنبھاونا ہے۔ اسکے اوڈشا اور چھتیس گڑ ہوتے ہوئے مدھیہ پردیش تک پہنچنے میں3دن اور لگ سکتے ہیں۔ تب پردیش میں اچھی ورشہ ہوگی۔ اس بیچ پردیش میں ویاپت ہلکی نمی کی وجہ سے کہیں کہیں چھٹپٹ ورشہ ہو رہی ہے۔

ڈے نے بتایا که سوموار کو پچمڑھی میں3, میں1تتھامیں0.8ممی ورشہ ہوئی۔ پچھلے24گھنٹوں کے دوران بھی ہوشنگاباد سنبھاگ میں کہیں کہیں ہلکی ورشہ ہوئی ہے۔ موسم وبھاگ کے انوسار اگلے24گھنٹوں کے دوران پردیش میں کچھ ستھانوں پر گرج چمک کے ساتھ ہلکی ورشہ کی سنبھاونا ہے۔ راجدھانی بھوپال میں بادل چھائے رہ سکتے ہیں۔
دوسری اور پردیش میں ورشہ کے تھمنے سے تاپمان میں بھی وردھی ہونے لگی ہے۔ بھوپال میں سوموار کو ادھکتم تاپمان33.7ڈگری سیلسیس درج ہوا,جو سامانیہ سے3ڈگری زیادہ ہے۔ اسی پرکار راتری کا تاپمان بھی سامانیہ سے2ڈگری ادھک25.4ڈگری انکت ہوا ہے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation