Loading...
مدھیہ پردیش میں کمل ناتھ سرکار کے لئے سنکٹ موچک کی بھومکا میں سندھیا!| Webdunia Hindi

مدھیہ پردیش میں کمل ناتھ سرکار کے لئے سنکٹ موچک کی بھومکا میں سندھیا!

بھوپال۔میں نیترتو سنکٹ کے بعد کرناٹک اور گوا میں پارٹی ودھائکوں کے استعفے اور انکے بھاجپا سے ہاتھ ملانے کے بعد ابمیں کانگریس سرکار کے بھوشیہ پر سوال اٹھنے لگے ہیں۔سرکار کو کسی بھی سنکٹ سے بچانے کے لئے پارٹی کے دگج نیتا جیوترادتیہ سندھیا اب سنکٹ موچک کی بھومکا میں نظر آ رہے ہیں۔
لوک سبھا میں خود کانگریس کے نیتا ادھیر رنجن چودھری نے بھاجپا پر کرناٹک اور مدھیہ پردیش میں کانگریس سرکار کو استھر کرنے کا آروپ لگایا۔ لوک سبھا چناؤ کے بعد کمل ناتھ سرکار کے کبھی بھی گر جانے کی بھوشیہ وانی کرنے والی بھاجپا کے ہر دانوپینچ سے پارٹی ودھائکوں کو بچانے کے لئے کانگریس کے دگج نیتاؤں نے مورچہ سنبھال لیا ہے۔ کمل ناتھ سرکار کو کسی بھی سنکٹ سے بچانے کے لئے پارٹی کے دگج نیتا جیوترادتیہ سندھیا اب سنکٹ موچک کی بھومکا میں نظر آ رہے ہیں۔

اپنے گٹ کے منتریوں کی سرکار سے ناراضگی کی خبروں کے بیچ ایک دن کے دورے پر بھوپال پہنچے سندھیا نے پارٹی کے پوری طرح ایکجٹ ہونے کا سندیش دیتے ہوئے کہا که پوری پارٹی ایکجٹ ہے۔ اس دوران انکا مکھیہ منتری کمل ناتھ کے ساتھ لنچ اور ڈنر پر تازہ سیاسی حالاتوں پر منتھن ہوا۔ اس دوران سندھیا نے بھاجپا پر ودھائکوں کی خرید فروخت کرنے کا آروپ لگاتے ہوئے کہا که بھاجپا پردیش میں بیک ڈور سے اینٹری کرنے کی کوشش میں لگی ہوئی ہے۔

ڈنر ڈپلومیسی سے ایکجٹتا کا سندیش: سندھیا کے بھوپال دورے کے دوران سندھیا گٹ کے منتری تلسی سلاوٹ کے سرکاری بنگلے پر بھویہ ڈنر کا آیوجن کیا گیا۔ ڈنر میں مکھیہ منتری کمل ناتھ سمیت پارٹی کے سبھی دگج نیتا,منتری اور ودھایک شامل ہوئے۔ اس دوران مکھیہ منتری کمل ناتھ اور جیوترادتیہ سندھیا کے بیچ اکیلے میں قریب15منٹ بات چیت ہوئی۔ ڈنر میں پارٹی کو سمرتھن دینے والے نردلیہ ودھائکوں کے ساتھ بسپا اور سپہ کے ودھایک بھی پہنچے۔

ڈنر سے باہر نکل کر مکھیہ منتری کمل ناتھ نے کہا که اس میں کوئی ڈپلومیسی نہیں ہے,میرا تو لنچ بھی تھا,ڈنر کی کیا بات۔ وہیں مکھیہ منتری نے کرناٹک اور گوا سے مدھیہ پردیش کی تلنا نہیں کرنے کی بات کہی۔ سندھیا گٹ کے منتری کے گھر ڈنر کا آیوجن کر پارٹی نے ان سبھی افواہوں کو خارج کرنے کا سندیش دیا ہے جسمیں لمبے سمیہ سے انکے سرکار کے ناراض ہونے اور کیبنیٹ سے سندھیا گٹ کے کچھ منتریوں کو ہٹائے جانے کی اٹکلیں لگائی جا رہی تھیں۔

بھوپال دورے کے دوران سندھیا نے پوری طرح سے کانگریس میں کسی بھی پرکار کی گٹباجی اور ناراضگی کی خبروں کو انکار کرتے ہوئے کہا که کانگریس کے سبھی ودھایک چٹان کی طرح سرکار کے ساتھ کھڑے ہیں۔ ڈنر کے بعد باہر نکلے سبھی منتری اور ودھائکوں نے سرکار کی مضبوطی کا دعویٰ کیا۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation