Loading...
ایم پی عجب ہے!کمل ناتھ سرکار میں اب‘کتوں’کا بھی تبادلہ,بھاجپا نے قصہ تنج| Webdunia Hindi

ایم پی عجب ہے!کمل ناتھ سرکار میں اب‘کتوں’کا بھی تبادلہ,بھاجپا نے قصہ تنج

وشیش پرتیندھی| پن سنشودھت شنیوار, 13جولائی2019 (11:23 IST)
بھوپال۔میںکے بننے کے بعد جہاں ایک اور لگاتار افسروں کے تبادلوں کا دور جاری ہے,وہیں اب‘کتوں’کے ٹرانسفر کی لسٹ آنے کے بعد سیاسی گھماسان مچ گیا ہے۔ دراصل,شکروار کو صوبے کے پولیس وبھاگ میں بڑے پیمانے پر کھوجی کتوں(سنپھر ڈاگ)کے تبادلوں کا آدیش جاری کر دیا گیا۔
کمانڈینٹ23ویں واہنی وشیش سشستر بل کی طرف سے پیٹیئیس ڈاگ کے46ڈاگ ہینڈلروں کو میہ ڈاگ سمیت تبادلوں کا آدیش جاری کر دیا ہے۔ ان نئے آدیش میں اب مکھیہ منتری کمل ناتھ کے بنگلے کی سرکشا کے لئے چھندواڑا سے ڈپھی ڈاگ کو خاص طور پر بلایا گیا ہے۔

اسکے ساتھ ہی ڈپھی کا ساتھ دینے کے لئے اب رینو اور سکندر بھی انکے ساتھ ہو نگے۔ یہ تین سنپھر ڈاگ ہے,جنہیں سی ایم ہاؤس کی سرکشا کے لئے وشیش طور پر تعینات کیا جائیگا۔
23ویں واہنی وسبل کی کمانڈینٹ سمالا پرساد کے مطابق سی ایم آواس پر جن سنپھر ڈاگ کی پوسٹنگ کی گئی ہے وہ پردیش میں سب سے بیسٹ ہے۔
بھاجپا نے قصہ تنج: اتنی بڑی سنکھیا میں کتوں کے تبادلوں کے بعد بھاجپا نے کمل ناتھ سرکار پ تنج قصہ ہے۔ بھاجپا پردیش اپادھیکش وجیش لناوت نے ٹویٹ کرتے ہوئے لکھا که‘واہ رے کمل ناتھ سرکار تبادل ادیوگ میں کتوں کو بھی نہیں چھوڑا,مدھیہ پردیش کے ڈاگ سکواڈ کے ٹرانسفر۔ وہیں بھاجپا ودھایک رامیشور شرما نے کمل ناتھ سرکار پر کٹاکش کرتے ہوئے لکھا که ہائے رے بیدردی کانگریس سرکار کتوں کو تو چھوڑ دیتے۔ بھاجپا نیتاؤں نے سی ایم ہاؤس میں چھندواڑا سے ڈپھی ڈاگ کو بلائے جانے کو پریوارواد بتاکر بھی تنج قصہ ہے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation