Loading...
رادھا کے پتر کرن بھی تھے کرشن کے بھائی,جانئے رہسیہ| Karna was also Krishna's brother | Webdunia Hindi

رادھا کے پتر کرن بھی تھے کرشن کے بھائی,جانئے رہسیہ

karan and krishna
بھگوان شریکے بھایئوں کے نام آپ جانتے ہی ہو نگے۔ جیسے کرشن کے بھایئوں میں نیمناتھ,بلرام اور گد تھے۔ شورپری(متھرا)کے یادوونشی راجا اندھکورشنی کے جییشٹھ پتر سمدروجیہ کے پتر تھے نیمناتھ۔ اندھکورشنی کے سب سے چھوٹے پتر وسدیو سے اتپن ہوئے بھگوان شری کرشن۔ اس پرکار نیمناتھ اور شری کرشن دونوں چچیرےتھے۔ اسکے بعد بلرام اور گد بھی کرشن کے بھائی تھے۔ اسکے علاوہ بھگوان شری کرشن کے جنم کے پہلے قنص نے وسدیو کے جن پتروں کو مار دیا وہ بھی کرشن کے بھائی تو تھے۔

#
قنص نے جن بھایئوں کو جیل میں ہی مار دیا تھا انکے نام کیرتمان,سشین,بھدرسین,ررجو,سمردن,بھدر,سنکرشن تتھا آٹھویں سویں بھگوان شری کرشن۔ دیوکیجی کے سپتم گربھ کو مہا مایا نے وسدیوجی کی دوسری پتنی روہنی کے گربھ میں ستھاپت کر دیا۔ اسلئے انکا نام'سنکرشن'پڑا۔ اسکی کہانی یوگمایا سے جڑی ہوئی ہے۔

ALSO READ:
کے بارے میں ایسی10باتیں جنہیں جان کر چونک جا ئینگے آپ...
#
اسی طرح بھگوان شری کرشن کے کئی بھائی تھے,لیکن ادھکتر سبھی چچیرے,ممیرے اور پھپھیرے بھائی تھے۔ جیسے,کنتی کرن کی بوا تھی۔ بوا کے بیٹے بھگوان شری کرشن کے بھائی ہی ہوئے نہ۔ کنتی کے بیٹے چار پانڈو تھے۔ یودھشٹر,ارجن اور بھیم۔ اسکے علاوہ کنتی کا ایک سب سے بڑا بیٹا بھی تھا جس کا نام کرن تھا۔ اس طرح کنتی کے چار پتر تھے۔ دو پتر نکل اور سہدیو مادری کے پتر تھے۔ مادری پانڈو کی دوسرے نمبر کی پتنی تھی۔


الیکھنیہ ہے که درواسا رشی کے وردان سے کنتی نے سوریہ کا آہوان کرکے کوماریہ میں ہی کرن کو جنم دیا تھا۔ لوک لاج بھے سے کنتی نے اسے ندی میں بہا دیا تھا۔ بعد میں گنگا کنارے ہستناپر کے سارتھی ادھرتھ کو کرن ملا اور وہ اس بالک کو اپنے گھر لے گیا۔ کرن کو ادھرتھ کی پتنی رادھا نے پالا اسلئے کرن کو رادھییہ یا رادھا کا پتر بھی کہتے ہیں۔'انگ'دیش کے راجا کرن کی پہلی پتنی کا نام ورشالی تھا۔ ورشالی سے اسکو ورشسین,سشین,ورشکیت نامک3پتر ملے۔ دوسری سپریہ سے چترسین,سشرما,پرسین,بھانسین نامک3پتر ملے۔ مانا جاتا ہے که سپریہ کو ہی پدماوتی اور پنروی بھی کہا جاتا تھا۔

#
کنتی پتر کرن ایک مہان یودھا تھا جو کورووں کی اور سے لڑا تھا۔ کنتی شری کرشن کے پتا وسدیو کی بہن اور بھگوان کرشن کی بوا تھیں۔ کنتی کا پتر ہونے کے کارن کرن بھگوان کرشن کا بھائی تھا۔ کرشن کے کارن ہی کرن کو اپنے کوچ اور کنڈلوں کو اندر کو دان دینے پڑے تھے۔کے سترہویں دن شلیہ کو کرن کا سارتھی بنایا گیا۔ اس دن کرن تتھا ارجن کے مدھیہ بھینکر یدھ ہوتا ہے۔ یدھ کے دوران شری کرشن اپنے رتھ کو اس اور لے جاتے ہیں جہاں پاس میں ہی دلدل ہوتا ہے۔ کرن کا سارتھی یہ دیکھ نہیں پاتا ہے اور اسکے رتھ کا ایک پہیا دلدل میں پھنس جاتا ہے۔

رتھ کے پھنسے ہوئے پہیے کو کرن نکالنے کا پریاس کرتے ہیں۔ اسی موقعے کا لابھ اٹھانے کے لئے شری کرشن ارجن سے تیر چلانے کو کہتے ہیں۔ بڑے ہی بیمن سے ارجن اسہائے اوستھا میں کرن کا ودھ کر دیتا ہے۔ اسکے بعد کورو اپنا اتساہ ہار بیٹھتے ہیں۔ انکا منوبل ٹوٹ جاتا ہے۔ پھر شلیہ پردھان سیناپتی بنائے جاتے ہیں,پرنتو انکو بھی یودھشٹر دن کے انت میں مار دیتے ہیں۔ کرشن نے ارجن کو بچانے کے لئے کئی اپکرم کئے تھے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation