Loading...
بریک اپ کے تناؤ سے ابرنے کے لئے ایسی عجیب حرکتیں کرتی ہیں لڑکیاں| Webdunia Hindi

بریک اپ کے تناؤ سے ابرنے کے لئے ایسی عجیب حرکتیں کرتی ہیں لڑکیاں

7 Things Every Girl Does After A Break Up
جب پیار میں دل ٹوٹتا ہے تو ٹوٹے دل کو سنبھالنا آسان نہیں ہوتا۔ ایسے کم ہی لوگ ہو نگے جن کا کبھی پیار میں دل نہ ٹوٹا ہو اورنہ ہوا ہو۔ بریک اپ ہونے کے بعد لڑکے اور لڑکیاں دونوں الگ الگ طریقے سے اس سے ابرنے کی کوشش کرتے ہیں۔ آئیے,جانتے ہیں که جب لڑکیوں کا بریک اپ ہو جاتا ہیں تو وہ کس طرح کی عجیب حرکتیں کرنے لگتی ہے۔
1بریک اپ کی تکلیف سے گجرتے ہوئے کئی بار لڑکیاں اپنے دوسرے دوستوں کے ساتھ ایسی کوئی بات و برتاؤ کر جاتی ہیں,جسکے باریں میں سوچ کر وہ خود ہی بعد میں اسہج محسوس کرتی ہیں۔

2کئی لڑکیاں بریک اپ کے تناؤ میں آ کر زیادہ خرچ کرنے لگتی ہیں اور اکثر شاپنگ کے لئے جانے لگتی ہے۔ کئی بار وہ اپنے پورے مہینے کی سیلری اڑا دیتی ہیں,وہیں کئی لڑکیاں زیادہ کھانے و زیادہ سمیہ سونے میں بتانے لگتی ہیں۔

3اپنے ایکس کا سوشل میڈیا پر,باربار پروفائل چیک کرتی ہیں اور اسکی لائف میں کیا چل رہا ہے جاننے کی کوشش کرتی ہیں۔
4اپنے ایکس بوائے فرینڈ کو لمبے لمبے میسیج و میل بھیجتی ہیں اور جسمیں انہیں کھری کھوٹی بھی سناتی ہیں۔ وہیں کئی بار اسکا نمبر بلاک کرتی ہیں پھر عن بلاک کرتی ہیں,یہ سلسلہ کئی دنوں و مہینوں تک چلتا رہتا ہے۔


5کئی لڑکیاں بریک اپ کے بعد یہ جاننے کی کوشش کرتی ہیں که آخر کس دوسری لڑکی کے کارن انکے بوائے فرینڈ نے انہیں چھوڑ دیا۔ وہ اس دوسری لڑکی کے بارے میں جانکاری جٹانے کی کوشش کرنے لگتی ہے۔
6بریک اپ کے بعد ادھکتر لڑکیوں کا آتموشواس ہل سا جاتا ہے اور وہ خود کو دوسری لڑکیوں سے کم آکنے لگتی ہے۔ ساتھ ہی انہیں ایسا لگنے لگتا ہیں که وہ اچھی نہیں دکھ رہی,اسلئے وہ اکثر اس طرح کے سوال سبھی سے پوچھتی رہتی ہے که وہ کیسی لگ رہی ہیں؟


7بریک اپ کے بعد ادھکتر لڑکیاں ایسا محسوس کرتی ہے که انکے پاس بہت خالی سمیہ ہے,جسمیں وہ اکیلا محسوس کرتی ہیں۔ اور اسلئے وہ سوشل میڈیا پر بہت ایکٹ‍و ہو جاتی ہے۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation