Loading...
آروشی,پھر تم کیسے مری؟| Webdunia Hindi

آروشی,پھر تم کیسے مری؟




پریہ آروشی,

تم کہاں ہو؟ جندا تو نہیں ہو...پر جانے کیوں تصویروں میں دیکھی تمہاری خوبصورت آنکھیں یاد آ رہی ہے۔ میں نہیں جانتی سچ کیا ہے؟ سچ کوئی نہیں جانتا۔ ہم سب وہی جانتے ہیں جو سمیہ سمیہ پر سامنے آ رہا ہے۔ کبھی کورٹ کے مادھیم سے,ٹی وی,چینلس,اخبار,پتر کا,کبھی تم پر بنی فلم تو کبھی تم پر لکھی کتابوں کے مادھیم سے۔

کنتو16مئی2008کی رات واستو میں کیا ہوا یہ یا تو تم جانتی ہو یا تمہارے جنم داتا۔ وہ جنم داتا جو تمہاری ہی ہتیا کے آروپ میں اب تک قید میں ہیں۔ اپنی پتری کی ہتیا کا آروپ لگنا ہی کتنا شرمناک اور کتنا کشٹپرد ہے...لیکن تمہارے ماتا پتا سندیہ کے گھیرے میں آئے اور پھر جیسے جیسے وقت گزر رہا ہے سماج میں بھی انکے پرتی ویسا روش نہیں رہا جیسا که آروپ لگنے پر رہا تھا۔

پھر کورٹ کی لمبی پرکریا,اپمان,بدنامی سب کچھ یوں بھی اتنا بوجھل ہوتا ہے که ہر کسی کا دھیریہ چکنے
لگتا ہے۔ پر کورٹ کے فیصلے کے بعد میں اور میرے جیسے بہت سے لوگ یہ جاننا چاہتے ہیں که پھر تم مری کیسے؟ تمہیں مارا کس نے؟ فلم پر بھروسہ کر لیں؟ کتاب میں لکھا ہوا سچ مان لیں؟ چاہے اس فیصلے پر خوش ہوں یا نراش ہو جائیں پر سچ کو جاننے کا میرا ادھیکار سرعام چھلا جا رہا ہے یہ تم بھی دیکھ رہی ہو نہ؟

سمیہ جیسے جیسے آگے بڑھتا ہے سماج کی یادداشت بھی دھومل ہو جاتی ہے۔ دھندھلے پڑ جاتے ہیں قصے اور کہانیاں...اور شیش رہ جاتا ہے ایک شونیہ,ایک رہسیہ,ایک یاد اور بس ایک گھٹنا...ہاں ایسا ہوا تھا کبھی...

ابھی تو نربھیا کا نام وبھتستاؤں کی مثالوں میں سطح پر تیر رہا ہے لیکن کب تک....بس کچھ ہی دنوں میں یہ بھی تیرتے ہوئے غائب ہو جائیگا۔ پھر نہ جانے کتنی بیٹیاں ہے,نہ جانے کتنی آرشیاں ہیں,نہ جانے کتنی دامنیاں ہے,نہ جانے کتنی نربھیائیں ہیں,انکے قصے آتے رہینگے اور ساتھ میں عدالتوں کے فیصلے بھی آتے رہینگے۔ کبھی کوئی'نابالغ'نکل جائیگا تو کبھی ثبوتوں کے ابھاووں میں کوئی بری ہو جائیگا....عدالت ہمیشہ سچ ہو یہ ضروری نہیں پر آروپ ہمیشہ صحیح ہو یہ بھی ضروری نہیں..پر ایک ناگریک کے روپ میں,ایک استری کے روپ میں,ایک پترکار ہونے کے ناطے مجھے یہ جاننے کا حق ہے که تمہیں کس نے مارا؟ تم کیسے مری؟

ماتا پتا بری ہو جائے مجھے کوئی کشٹ نہیں پر یہ تو بتایا جائے که تمہارے ساتھ اس رات کو ہوا کیا تھا؟ اس طرح جب دیش کی بچیاں قتل کر دی جاتی ہے اور اپرادھی پکڑے نہیں جاتے تو سچ کہوں میرے من میں کچھ پھنستا ہے۔ کور اٹکتا ہے۔ اس سماج سے وترشنا ہونے لگتی ہے۔ ابکائی آتی ہے وکرتیوں کو دیکھ کر....ادھورے سچ کو مٹانے کے لئے,پورے سچ کو بتانے کے لئے لوٹ آؤ آروشی,اپنے پچھلے جنم کی یادوں کو لیکر...

ALSO READ:
بڑی خبر,آروشی معاملے میں تلوار دمپتی بری


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation