Loading...
ماتر15منٹوں میں الیکٹرک واہن کو چارج کر دیگی یہ بیٹری| Webdunia Hindi

ماتر15منٹوں میں الیکٹرک واہن کو چارج کر دیگی یہ بیٹری

پن سنشودھت رویوار, 23دسمبر2018 (16:33 IST)
ممبئی۔ ایک سٹارٹئپ نے ایک انوکھی بیٹری وکست کی ہے جسکے بارے میں اسکا دعویٰ ہے که وہ15منٹ میں الیکٹرک واہنوں کو چارج کر سکتی ہے اور اس پرکارعام گاہکوں کے لئے سستے بن سکتے ہیں۔
کے سٹارٹئپ گیگاڈائن اینرجی نے یہ بیٹری وکست کی ہے اور اسے انترراشٹریہ پیٹینٹ ملنا ابھی باقی ہے۔ اس سٹارٹئپ کے سنستھاپک ایوں مکھیہ کاریہ کاری ادھیکارینے کہا که اسکی شمتا بڑھائی جا سکتی ہے اور یہ ورتمان میں اپیوگ میں آنے والی لیتھیم آدھارت بیٹری سے ادھک کاریسکشم ہے۔ فی الحال الیکٹرک واہنوں کی کل قیمت میں40فیصدی تک انکی بیٹری کا ہی دام ہوتا ہے۔ انہیں سستا بنانے کے لئے ضروری ہے که بیٹری کا دام گھٹے اور یہ تب سمبھو ہے,جب چارج کرنے کا سمیہ کم ہو۔
ورگیج نے کہا که2030تک بھارت شت پرتیشت الیکٹرک واہن بکری حاصل کرنا چاہتا ہے۔ آج الیکٹرک واہنوں کے دام کا ایک بڑا حصہ بیٹری کا ہوتا ہے اتئیو بھارت سمبھوت: بیٹری ونرمان ادیوگ میں شیرش تک پہنچ سکتا ہے۔ یہ نہ کیول یہ آرتھک روپ سے ویوہارپرک ہے بلکہ ٹکاؤ بھی ہے۔ فی الحال لیتھیم آئن(ایلائی)الیکٹرک واہنوں کو چارج کرنے کا ایک بڑا ثروت ہے۔

ورش2006میں جب ایلائی بیٹری کی مانگ سامنے آئی تھی,تب سے لیکر2016تک ان بیٹریوں نے دنیا بھر میں ایلائی بیٹری کی مانگ میں50پرتیشت کا یوگدان دیا۔ لیکن یہ بیٹریاں چارج کرنے میں لمبا وقت لیتی ہیں,ایسے میں یہ الیکٹرک واہن چارج کرنے کے لئے ویوہارپرک نہیں ہیں۔(بھاشا)


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation