Loading...
bengal bjp protest tmc۔ بنگال کی جنگ,کولکاتہ میں بھاجپا کاریہ کرتاؤں پر لاٹھی چارج,آنسو گیس چھوڑی| Webdunia Hindi

بنگال کی جنگ,کولکاتہ میں بھاجپا کاریہ کرتاؤں پر لاٹھی چارج,آنسو گیس چھوڑی

پن سنشودھت بدھوار, 12جون2019 (15:00 IST)
کولکاتہ۔میں ایک بار پھر بھاجپا اور ممتا سرکار آمنے سامنے ہیں۔ بھاجپا کاریہ کرتاؤں کے خلاف راجیہ میں ہو رہی لگاتار ہنسا کے خلاف پردرشن کر رہے بھاجپا کاریہ کرتاؤں کو روکنے کے لئے بدھوار کو پولیس نےکیا اورکے گولے چھوڑے۔
اس بیچ,مالدہ کے انگلش بازار پولیس تھانہ شیتر میں بھاجپا کاریہ کرتا انل سنگھ کا کشتوکشت شو برآمد ہوا ہے۔ اس سے بھی بھاجپا کاریہ کرتاؤں میں بہت غصہ ہے۔

جانکاری کے مطابق کولکاتہ پولیس نے بپن بہاری گانگولی سٹریٹ میں بھاجپا کاریہ کرتاؤں پر لاٹھی چارج کیا ساتھ ہی پانی کی بوچھار اور آنسو گیس کے گولے چھوڑکر انہیں روکنے کی کوشش کی۔ بھاجپا کاریہ کرتا ممتا سرکار کے خلاف پردرشن کر رہے تھے اور'جے شری رام'کے نعرے لگا رہے تھے۔ رپورٹ‍س کے مطابق بھاجپا کاریہ کرتاؤں نے بھی پتھراو کیا۔

24اتری پرگنہ ضلعے میں بڑھائی سرکشا:پچھم بنگال میں‘سندیشکھالی کانڈ’کو لیکر بھاجپا کے پرستاوت لال بازار ابھیان پردرشن کو دیکھتے ہوئے پولیس نے بدھوار کو احتیاطاً24اتری پرگنہ ضلعے میں سرکشا کڑی کر دی۔ رویوار کو سندیشکھالی میں بھاجپا اور ستاروڑھ ترنمول کانگریس کے کاریہ کرتاؤں کے بیچ ہنسک جھڑپ ہوئی تھی,جسمیں بھاجپا کے دو اور ستاروڑھ دل کے ایک کاریہ کرتا کی موت ہو گئی تھی۔ اسکے بعد سے شیتر میں تناؤ ویاپت ہو گیا ہے۔
کیندر کی ایڈوائجری:کیندر نے لوک سبھا چناؤ کے ختم ہونے کے بعد بھی پچھم بنگال میں جاری راجنیتک ہنسا پر گہری چنتا ویکت کرتے ہوئے ایک ایڈوائجری جاری کی تھی۔ اس میں کہا گیا تھا وگت کچھ سپتاہوں سے راجیہ میں ہو رہی ہنسک گھٹناؤں سے یہ صاف ہو گیا ہے که راجیہ کی قانون ویوستھا چوپٹ ہو گئی ہے۔ راجیہ میں قانون ویوستھا بحال کرنے اور لوگوں کی سرکشا کے لئے لئے سبھی آوشیک قدم اٹھائے جانے کی صلاح دی جاتی ہے۔
ممتا کے استعفے کی مانگ: بھاجپا نیتا مقل رائے نے مکھیہ منتری ممتا بنرجی سے استیفا دینے کی مانگ کرتے ہوئے کہا که انہوں نے سویکار کیا ہے که کچھ پولیس ادھیکاری بدمعاشوں کو شہ دے رہے ہیں اور انکے خلاف کارروائی نہیں کر رہے ہیں۔ رائے نے مکھیہ منتری کے اس بیان کا ذکر کرتے ہوئے کہا که چونکہ سشری بنرجی کے پاس گرہ منترالیہ ہے اور انہوں نے کہا ہے که پولیس کے کچھ ادھیکاری انکے آدیش کا پالن نہیں کر رہے ہیں,ات: انہیں استیفا دے دینا چاہئیے۔
کیندری دل نے کیا موقعے کا معاینہ:کیندری خفیہ بیورو کے6سدسیہ دل نے10جون کو موقعے کا جایجا لیا تھا۔ راجیہ پال کیسریناتھ ترپاٹھی نے رویوار کو ہی نئی دہلی پہنچ کر پردھان منتری نریندر مودی اور کیندری گرہ منتری امت شاہ کو راجیہ کی ستھتی سے اوگت کرایا تھا۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation