Loading...
Cabinet meeting۔ کیبنیٹ کی بیٹھک میں3طلاق ودھیک کو منظوری,جموں کشمیر میں راشٹرپتی شاسن بڑھا| Webdunia Hindi

کیبنیٹ کی بیٹھک میں3طلاق ودھیک کو منظوری,جموں کشمیر میں راشٹرپتی شاسن بڑھا

Last Updated: بدھوار, 12جون2019 (21:19 IST)
نئی دہلی۔ کیندریہ کیبنیٹ بیٹھک میں بدھوار کو ایک ساتھ3بار طلاق بول کر سمبندھ وچھید کی پرتھا پر پرتیبندھ لگانے کے لئے نئے ودھیک کو تتھا جموں کشمیر میںکی میعاد6مہینے بڑھانے کی منظوری دے دی۔ یہ میعاد3جولائی سے لاگو ہوگی۔ کیندریہ پریاورن منترینے اس آشیہ کی جانکاری دی۔
انہوں نے کہا که3طلاق کا یہ ودھیک بھاجپانیت پوروورتی راجگ سرکار کی اور سے فروری2019میں جاری ادھیادیش کا ستھان لیگا۔ جاوڑیکر نے کہا که نیا ودھیک سوموار سے شروع ہو رہے سنسد کے نئے ستر میں پیش کیا جائیگا۔

جموں کشمیر میں راشٹرپتی شاسن کی میعاد6مہینے بڑھائی: پردھان منتری نریندر مودی کی ادھیکشتا میں کیندریہ منتری منڈل کی بیٹھک ہوئی جسمیں جموں کشمیر میں کیندر کے شاسن کے وستار کو منظوری دے دی گئی,جو راجیہ میں20جون2018سے لگے راشٹرپتی شاسن کا ہی وستار ہے۔
جموں کشمیر میں راشٹرپتی شاسن کی میعاد بڑھائے جانے کے بابت کئے گئے سوال پر جاوڑیکر نے کہا که جی ہاں,یہ فیصلہ کیا گیا ہے۔ گرہ منترالیہ کے ایک ادھیکاری نے بتایا که کیندریہ منتری منڈل کی منظوری کے بعد راشٹرپتی رامناتھ کووند راجیہ میں راشٹرپتی شاسن کو لاگو کرنے والی ادگھوشنا پر ہستاکشر کرینگے,جو3جولائی سے پربھاؤ میں آئیگی۔

-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation