Loading...
سی بی آئی چیف آلوک ورما کو ان5کارنوں نے کروایا برکھاس‍ت... | Webdunia Hindi

سی بی آئی چیف آلوک ورما کو ان5کارنوں نے کروایا برکھاس‍ت...

Alok Verma
Last Updated: شکروار, 11جنوری2019 (22:40 IST)
بھرشٹاچار اور کرتویہ میں لاپرواہی برتنے کےمیں گرووار کو آخرکار پردھان منتری نریندر مودی کی ادھیکشتا والی اچادھکار پراپت چین سمتی نے میراتھن بیٹھک کے بعد آلوک ورما کوندیشک کے پد سے ہٹا دیا۔ حالانکہ ورما نے ان آروپوں کو جھوٹ ھے,نرادھار اور فرجی قرار دیا ہے۔ آئیے,جانتے ہیں وہ پانچ پرمکھ کارن جن کے کارن آلوک ورما کو ملی پد سے چھٹی...

1.سی بی آئی کے سپیشل ڈایریکٹر راکیش استھانا نے کیبنیٹ سچو اور کیندریہ سترکتا آیوگ کو پتر لکھ کر سی بی آئی کے ندیشک آلوک ورما کے خلاف بھرشٹاچار اور انیمتتا کے کم سے کم10معاملوں کا ذکر کیا تھا۔ اس‍تھانہ کا آروپ تھا که ورما نے میٹ کاروباری معین قریشی سے جڑے معاملے کی جانچ کو پربھاوت کرنے کے لئے ستیش بابو ثنا سے2کروڑ رپئے کی رشوت لی تھی۔

2.آلوک ورما پر یہ بھی گمبھیر آروپ لگایا گیا که ان‍ہوننے ریلوے کے2ہوٹلوں کا ٹھیکہ دینے سے جڑے لالو پرساد یادو کے خلاف جانچ کے معاملے میں دخل دیا اور اس معاملے میں پختہ ثبوت ہونے کے باوجود ایک ورشٹھ ادھیکاری کو بچایا اور جانچ میں سے انکا نام بھی ہٹا دیا۔

3.آلوک ورما کو پد سے برکھاس‍ت کرنے میں ایک کارن یہ بھی رہا که ہریانہ کے ایک زمین گھوٹالے کے معاملے میں ان پر گمبھیر آروپ لگائے گئے۔ اس گھوٹالے کی شروعاتی جانچ کو بند کرنے کو سنشچت کرنے کے لئے36کروڑ رپئے کا سودا ہوا۔ اتنا ہی نہیں ان پر آروپ ہیں که وہ ہریانہ کے تتکالین ٹاؤن اینڈ کنٹری پلاننگ کے ڈایریکٹر اور ایک ریئل ایسٹیٹ کمپنی کے سمپرک میں بھی تھے۔

4.ورما پر یہ بھی آروپ تھا که انہوں نے کسٹم ڈپارٹمینٹ دوارہ پکڑے گئے ایک گولڈ سمگلر کو بچایا تھا۔ اس معاملے میں ان‍ہوننے سمگلر کو پولیس سرکشا سے باہر نکالنے کا نردیش دیا تھا۔ یہ سال2016کی بات ہے جب وہ دہلی پولیس کے کمشنر تھے۔

5.ورما کو انکے پد سے چھٹی دلانے میں ایک اور کارن یہ بھی رہا که ان پر یہ بھی گمبھیر آروپ تھے که انہوں نے داگی افسروں کو سی بی آئی میں لینے کی کوشش کی۔ کہا گیا که ورما نے2داگی افسروں کو سی بی آئی میں لانے کی کوشش کی تھی,جبکہ دونوں کے خلاف پرتکول رپورٹ تھی۔

ال‍لیکھنیہ ہے که یہی وہ پرمکھ گمبھیر آروپ رہے جو آلوک ورما پر لگائے گئے,جس پر پردھان منتری نریندر مودی کی ادھیکشتا والی اچادھکار پراپت چین سمتی نے کڑا فیصلہ لیا اور پرنامس‍وروپ ورما کو اپنے پد سے ہاتھ دھونا پڑا۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation