Loading...
اور خطرناک ہوا'وایو'طوفان,ٹرین,بس اور ہوائی سیوائیں ردّ| Webdunia Hindi

اور خطرناک ہوا'وایو'طوفان,ٹرین,بس اور ہوائی سیوائیں ردّ

Last Updated: بدھوار, 12جون2019 (18:23 IST)
گاندھینگر۔ عرب ساگر میں اٹھے چکرواتی طوفان وایو نے اور گمبھیر سوروپ
دھارن کر لیا ہے۔ اسکے پورو میں انومان کی تلنا میں اور ادھک تیورتا سے180کمی پرتی گھنٹے کی رفتار سےکے سوراشٹر تٹ کے نکٹ گرووار دوپہر تک زمین سے ٹکرانے(لینڈپھال)کی آشنکا ہے۔

موسم وبھاگ کے انوسار یہ دوپہر12بجے تک ویراول تٹ سے لگ بھگ280کمی دکشن میں ستھت تھا اور14کمی پرتگھنٹے کی گتی سے گجرات کی اور بڑھ رہا تھا۔ اسکے پربھاؤ سے گجرات کے تٹورتی شیتر کے موسم میں بدلاؤ شروع ہو گیا ہے۔ سمندر میں اونچی لہریں اٹھ رہی ہیں جبکہ تٹیہ شیتروں میں تیز ہوائیں بہہ رہی ہیں۔ کہیں کہیں برسات بھی شروع ہو گئی ہے۔ ہند مہاساگر کے تٹ پر ستھت وشو پرسدھ سومناتھ مندر بھی دوپہر کو دھول کی آندھی میں گھر گیا گیا تھا۔

احمدآباد موسم کیندر کے ندیشک جینت سرکار نے گرووار کو بتایا که اب اس نے اتی گمبھیر چرکواتی طوفان کا سوروپ لے لیا ہے۔ یہ دوارکا سے ویراول کے بیچ ویراول کے آس پاس گجرات تٹ سے گرووار دوپہر تک ٹکرائیگا۔ اس سمیہ اسکی گتی پورو کے انومانت110سے120کلومیٹر پرتی گھنٹہ کی تلنا میں اور ادھک155سے165کمی پرتی گھنٹہ رہنے کی سنبھاونا ہے تتھا اسکے ساتھ کبھی کبھی ہوا کی گتی180کمی پرتی گھنٹہ تک پہنچ جائیگی۔

11ضلعوں میں سکولوں کی چھٹ‍ٹی:اس بیچ اسکے مدیجنر تٹورتی ضلعوں ویاپک احتیاطی اپائے کئے گئے ہیں۔ تٹورتی11ضلعوں کے سکولوں میں آج اور کل اوکاش کی گھوشنا کر دی گئی ہے۔ تٹورتی شیتروں کی سبھی بس,ریل اور ومان سیوائیں بھی ردّ کر دی گئی ہیں۔ مکھیہ منتری وجے روپانی سونیہ ستھتی پر قریبی نظر بنائے ہیں۔ راجیہ تتھا کیندر سرکار سمنویہ کے ساتھ کام کر رہی ہیں۔

لگ بھگ408تٹورتی گاؤوں اور نچلے علاقوں سے لوگوں کو ستھان انترت کرنے کا کام بدھوار کو صبح شروع ہو گیا ہے۔ لگ بھگ3لاکھ لوگوں کو ستھان انترت کیا جا رہا ہے۔ راحت اور بچاو کاریہ کے لئے سینا کے تینوں انگوں کو بھی تیار رکھا گیا ہے۔ اینڈیارئیپھ کی تیس سے ادھک ٹکڑیاں ان علاقوں میں تعینات ہیں۔
طوفان کے مد نظر تٹورتی علاقوں میں بھاری ورشہ کی آشنکا بھی ویکت کی گئی ہے۔ سمندر تٹوں پر لوگوں کو نہیں جانے کی صلاح دی گئی ہے۔ ادھر تٹورتی علاقوں سمیت راجیہ کے کئی ستھانوں پر آج بادلیکت واتاورن ہے اور کئی ستھانوں پر بوندا باندی بھی ہوئی ہے۔ سمندر تٹ پر اونچی لہریں اٹھ رہی ہیں۔
تٹرکشک دل کے کمانڈر نوتیجسنہ نے بتایا که اگلے50سے60گھنٹے گجرات کے لئے بیحد مہتوپورن ہیں۔ اس دوران سب کو سترک رہنے کی ضرورت ہے۔ یہ طوفان گرووار کو ویراول تٹ سے ہوکر شکروار کو دوارکا پہنچیگا اور پھر راجیہ سے دور نکل جائیگا۔


-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation