Loading...
'گگنیان'کے لئے تیاری شروع,مدھیہ اپریل میں چندریان 2کے پرکشیپن کی ہے یوجنا:اسرو| Webdunia Hindi

'گگنیان'کے لئے تیاری شروع,مدھیہ اپریل میں چندریان 2کے پرکشیپن کی ہے یوجنا:اسرو

Last Updated: شکروار, 11جنوری2019 (21:57 IST)



بینگلرو۔ اسرو نے بھارت کے دوسرے چندر ابھیان کے لئے مدھیہ اپریل کا سمیہ تے کرنے کی شکروار کو گھوشنا کی ہے اور کہا که انترکش کے پہلے'گگنیان'کے لئے2021کے انت کا سمیہ نردھارت کیا گیا ہے۔ اس ابھیان میں کسی مہلا کو بھی شامل کئے جانے کی سنبھاونا ہے۔

اسرو نے اس سے پہلے کہا تھا که چندریان 2کا پرکشیپن اس سال جنوری سے16فروری کے بیچ کیا جائیگا۔ اسرو کے ادھیکش کے.شون نے بتایا که جہاں تک چندریان2کے پرکشیپن کی بات ہے تو اسکے لئے25مارچ سے اپریل انت کا سمیہ تے کیا گیا ہے۔ زیادہ سنبھاونا ہے که سامانیہ لکشت تاریخ اپریل کا مدھیہ ہے۔

اسرو کے کاریہ کرم کے بارے میں انہوں نے بتایا که انترکش ایجینسی نے اسے پہلے جنوری اور فروری کے چندریان پرکشیپت کرنے کی یوجنا بنائی تھی لیکن کچھ پریکشنوں کے نہیں ہو پانے کے کارن ایسا نہیں ہو سکا۔ پرکشیپن کے بارے میں ایک سوال پر اسرو پرمکھ نے کہا که اپریل کے لکشیہ سے چوکنے کے بعد اگلا لکشیہ جون کا ہوگا لیکن ہم اپریل کا لکشیہ لیکر چل رہے ہیں۔
تقریباً800کروڑ رپئے کی لاگت والا یہ ابھیان قریب10سال پہلے پرکشیپت کئے گئے چندریان 1کا انت سنسکرن ہے۔ یہ پوری طرح سودیشی ابھیان ہے۔ اسرو نے3سدسیہ انترکش یاتریوں کو معنویہ مشن پر لے جانے کے لئے ایک وشیش کیندر بنایا ہے۔'گگنیان'کو اسرو کے لئے ابھیان کا مہتوپورن بندو بتاتے ہوئے شون نے کہا که یہ انترکش ایجینسی کے لئے اہم بھومکا نبھائیگا۔

انہوں نے کہا که اسرو نے مانو کو بھیجنے کے کاریہ کرم کے سمبندھ میں ہر چیز پر نظر رکھنے کے لئے'ہیومن سپیس فلائٹ سینٹر'شروع کیا ہے۔ اسرو پرمکھ نے کہا که اس کیندر کے ندیشک ورشٹھ وگیانک انیکرشنن نائر ہو نگے,جبکہ ڈا.آر.ہٹن کو پریوجنا ندیشک کی ذمیداری دی گئی ہے۔
انترکش ایجینسی کے مطابق اس سال سب سے بڑی پراتھمکتا'گگنیان'ہے۔ پہلے مانورہت ابھیان کے لئے دسمبر2020اور دوسرے ابھیان کے لئے جولائی2021کا سمیہ نردھارت کیا ہے۔ اسے پورا کرنے کے بعد معنویہ مشن کے لئے دسمبر2021کا سمیہ تے کیا گیا ہے۔ کرو کے سدسیہ بھارتیہ ہو نگے اور'گگنیان'پر جانے والوں کو شروعاتی پرشکشن بھارت میں ملیگا۔

انہوں نے کہا که ہمارے انسٹی ٹیوٹ آف اییروسپیس میڈیسن(آئییئیم)میں پرشکشن کا انتظام ہے لیکن اتیادھنک پرشکشن کاریہ کرم ودیش میں سمبھوت: روس میں ہوگا۔ مہلا انترکش یاتری کے بارے میں پوچھے جانے پر اسرو پرمکھ نے کہا که ہم چاہتے ہیں که مہلا انترکش یاتریوں کو بھی وہاں جانا چاہئیے۔ یہ ہمارا لکشیہ ہے۔ میرے وچار میں ہمیں پرشوں اور مہلاؤں دونوں کو پرشکشت کرنا ہے۔
پچھلے سال لال قلعے کی پراچیر سے راشٹر کو سمبودھت کرتے ہوئے پردھان منتری مودی نے کہا تھا که سال2022یعنی آزادی کے75ویں ورش میں اور سمبھو ہوا تو اس سے پہلے ہی ہمارے یووک اور یوتیاں انترکش میں ترنگا پھہرائینگے۔ انکی ٹپنی کا حوالہ دیتے ہوئے انہوں نے کہا که ہمیں یہ کرتے ہوئے خوشی ہوگی لیکن اس میں پرشکشن اور انیہ چیزیں بھی جڑی ہوئی ہیں۔

انترکش یاترا کے لئے لوگوں کے چین کے بارے میں ایک سوال پر اسرو پرمکھ نے کہا که بھارتیہ اس پرکریا کو انجام دینگے اور اس پرکریا میں بھارتیہ وایوسینا بھی رہیگی۔ شون نے کہا که انتم پرکریا میں ہم ودیشی ایجینسی کو بھی شامل کر سکتے ہیں۔ کیندریہ کیبنیٹ نے حال میں9,023کروڑ رپئے کے کاریہ کرم کو منظوری دی تھی۔(بھاشا)

-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation