Loading...
کمار سوامی کے قریبی منتری سے بھاجپا نیتاؤں کی ملاقات,کیا کرناٹک میں بن رہے ہیں نئے سمیکرن| Webdunia Hindi

کمار سوامی کے قریبی منتری سے بھاجپا نیتاؤں کی ملاقات,کیا کرناٹک میں بن رہے ہیں نئے سمیکرن

پن سنشودھت شکروار, 12جولائی2019 (09:33 IST)
بینگلرو۔میں گٹھ بندھن سرکار پر منڈراتے خطرے کے بیچ مکھیہ منتری ایچ.ڈی.کمار سوامی کے بیحد قریبی منتری نے گرووار کو ایک گیسٹ ہاؤس میں بھاجپا کے ورشٹھ نیتاؤں سے ملاقات کی۔ اب راجنیتک ہلکوں میں یہ سوال اٹھ رہا ہے که کہیں کرناٹک میں نئے راجنیتک سمیکرن تو نہیں بن رہے ہیں۔ حالانکہ,دونوں ہی پکشوں کا کہنا ہے که اس ملاقات میں کچھ خاص نہیں ہے,لیکن اس نے اٹکلوں کا بازار ضرور گرم کر دیا ہے۔
یہاں تک که مکھیہ منتری کمار سوامی نے بھی اسے‘ششٹاچار بھینٹ’قرار دیا ہے۔ انکا کہنا ہے که تمام استھرتا کے بیچ بھی کانگریس جد(ایس)سرکار مضبوط بنی ہوئی ہے۔

گٹھ بندھن کے10باغی ودھائکوں کے ودھان سبھا ادھیکش کے.آر.رمیش کمار سے ملاقات اور انہیں تازہ استعفے سونپنے کی خبر کے ترنت بعد ٹی وی چینلوں پر راجیہ کے پریٹن منتری سا.را.مہیش اور بھاجپا کے راشٹریہ مہاسچو مرلی دھر راؤ تتھا کے.ایس.ایشورپا کے بیچ ملاقات کی خبریں آنے لگیں۔ اس ملاقات اور اس سے جڑی خبروں نے راجیہ میں سرکار بنانے کے لئے جد(ایس)اور بھاجپا کے بیچ گٹھ بندھن کے راستے تلاشنے کی اٹکلوں نے زور پکڑ لیا ہے۔
آج سے مانسون ستر:کرناٹک میں راجنیتک استھرتا اور کانگریس جد(ایس)سرکار کی بیحد خراب ستھتی کے باوجود راجیہ ودھان سبھا کا مانسون ستر شکروار سے شروع ہو رہا ہے۔ راجیہ ودھانمنڈل کے ستر کی شروعات حال ہی میں دونگت ہوئے کرناٹک کی وبھن ہستیوں کو شردھانجلی دینے کے ساتھ ہونے کی سنبھاونا ہے۔ پچھلے ستر سے اس ستر کے بیچ ابھینیتا,نردیشک اور ناٹک کار گرش کرناڈ کا ندھن ہوا ہے۔
2دن اور ممبئی میں رکینگے باغی ودھایک: بھاجپا نیتا نے کہا که ودھایک اپنگریہ پووئی ستھت ہوٹل رینیشا لوٹ آئے ہیں اور وہ وہاں دو دن اور رکینگے۔ یہ ودھایک کرناٹک ودھان سبھا کی سدسیتا سے استیفا دیکر اور کانگریس جد(ایس)گٹھ بندھن کی13مہینے پرانی سرکار سے سمرتھن واپس لیکر شنیوار سے یہاں ٹھہرے ہوئے ہیں۔ ایسے میں کرناٹک کی سرکار پر سنکٹ کے بادل منڈرا رہے ہیں۔

بھاجپا نے کہا, 'باغی ودھائکوں نے گرووار کو کرناٹک ودھان سبھا کے ادھیکش کے سمکش اپنے تیاگ پتر پیش کیے اور ممبئی لوٹ آئے۔'
وہیں بینگلرو میں ودھان سبھا ادھیکش رمیش کمار نے کہا که ودھائکوں نے صحیح پراروپ میں اپنے تیاگ پتر پیش کئے اور وہ سمیکشا کرینگے که وہ سویچھک اور واستوک ہیں یا نہیں۔ سپریم کورٹ نے ودھان سبھا ادھیکش سے باغی کانگریس جد(ایس)گٹھ بندھن کے ودھائکوں کے استعفے پر سپیکر سے تتکال نرنیہ لینے کے لئے کہا ہے۔


 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation