Loading...
تین دن دیری سے پہنچیگا مانسون,سامانیہ سے کم ورشہ کا انومان| Webdunia Hindi

تین دن دیری سے پہنچیگا مانسون,سامانیہ سے کم ورشہ کا انومان

پن سنشودھت منگلوار, 14مئی2019 (19:39 IST)
نئی دہلی۔ بھینکر گرمی سے راحت کے لئے ابھی اور انتظار کرنا ہوگا۔ موسم کی بھوشیہ وانی کرنے والی پرائیویٹ ایجینسیکے انوساراس بارمیں4جون کو دستک دیگا۔ عام طور پر یہ1جون کو کیرل کے تٹ سے ٹکراتا ہے۔ سکائیمیٹ کے مطابق اس بار ورشہ سامانیہ سے کم بھی ہو سکتی ہے۔
1جون کو کیرل پہنچنے والا مانسون اس ورش4جون کو دستک دیگا۔ سکائیمیٹ کے انوسار پورو,پورووتر اور مدھیہ بھارت میں اتر پچھمی بھارت اور دکشن پرایدویپ کے مقابلے کم ورشہ کی سنبھاونا ہے۔ بھارت میں سب سے پہلے مانسون انڈمان اور نکوبار دیپ میں22مئی کو آنے کی سنبھاونا ہے۔ عام طور پر یہاں مانسون20مئی تک آ جاتا ہے۔

سکائیمیٹ نے2019میں دیش میں مانسون سامانیہ سے کم(91پرتیشت ورشہ)رہنے کا انومان جتایا ہے۔ کم بارش کا انومان50پرتیشت ہے,جبکہ سوکھے کا انومان20پرتیشت ہے۔
2018تھا سب سے خراب سال: ایجینسی کی بھوشیہ وانی ہے که مانسون شروعات میں کمزور رہیگا۔ ورش2018مانسون کے لحاظ سے سب سے خراب سال رہا تھا۔ پچھلے ورش12شیتروں میں بہت کم بارش ہوئی تھی اور وہاں سوکھے کا اثر رہا تھا۔ سکائیمیٹ نے100پرتیشت
اور موسم وبھاگ نے97پرتیشت بارش کا انومان جتایا تھا۔

عرب ساگر میں رہیگا بھنور: سکائیمیٹ میں موسم پوروانمان اور جلوایو پرورتن وبھاگ کے ادھیکش سیوانورت ایئر وائس مارشل جیپی شرما نے کہا که اس بار مانسون کا بھنور عرب ساگر میں رہیگا جو اچھا سنکیت نہیں ہے۔ اس کارن مانسون اتر پچھم دشا کی اور زیادہ بڑھیگا اور سمیہ کے ساتھ دیش کے مکھیہ میدانی حصے سے دور ہوتا چلا جائیگا۔
انہوں نے بتایا که سکائیمیٹ مانسون کے بارے میں اپنے پرانے پوروانمان پر قائم ہے که اس سال بارش دیرگھاودھی اوسط کا93پرتیشت ہوگی۔ مدھیہ بھارت میں سب سے کم91پرتیشت,پورو تتھا پورووتر میں92پرتیشت,دکشن میں95پرتیشت اور پشچموتر میں96پرتیشت بارش کا انومان ہے۔
سکائمیٹ کے انوسار:
0%سنبھاونا اتیدھک بارش کی ہے۔
0%سنبھاونا سامانیہ سے ادھک بارش کی ہے۔
30%سنبھاونا سامانیہ بارش کی ہے۔
55%سنبھاونا سامانیہ سے کم بارش کی ہے۔
15%سنبھاونا سوکھے کی ہے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation