Loading...
آن لائن پاسپورٹ بنوانا زیادہ آسان اور سرکشت| Webdunia Hindi

آن لائن پاسپورٹ بنوانا زیادہ آسان اور سرکشت

پوری پاسپورٹ پرکریا کے بارے میں بہت شکایت کرنے کے بعد,بہت ہی کٹھور ہونے کے کارن,نجی کمپنیوں کے ساتھ کئی راجیہ سرکاروں نے اسکے بارے میں کچھ کرنا شروع کر دیا۔ نہ کیول آفلائن سسٹم میں سدھار ہوا تھا,بلکہ پوری پرکریا کو انٹرنیٹ پر لے جایا گیا تھا۔ گوا میں,انیہ راجیوں کے بیچ,پوری پرنالی ٹیسیائی کو آؤٹسورس کی گئی تھی۔
کمپنی نے ویکتیگت سمیہ سیما پر پاسپورٹ سنبھالنا شروع کیا,جس کا مطلب تھا که انکے پاس پرتی ویکتی خرچ کرنے کے لئے نشچت سمیہ تھا۔ بیشک,اپواد تھے,لیکن اس نے ایک تیز اور کٹھور پرنالی بنائی۔ اس نے پاسپورٹ کاریالیہ پر جتنا سمبھو ہو اتنا کم سمیہ میں دباوٴ ڈالنے لگا۔

حالانکہ پاسپورٹ مہتوپورن دستاویز ہے,لیکن اسکی جٹل پرکریا نے بڑی سنکھیا میں لوگوں کو پاسپورٹ بنانے سے روک دیا گیا تھا۔ جیسے ہی پرکریا آؤٹسورس کی گئی,سدھار ہوا اور تیزی سے بڑھنے لگے,یہ سنکھیائیں بڑھنے لگیں۔ یدیپی سسٹم اب تیزی سے کام کر رہا تھا,اسکا مطلب یہ نہیں تھا که یہ کبھی بھی سب سے کشل تھا۔ لوگوں کو یاترا بچانے کے لئے, پاسپورٹ آویدنفارم جلد ہی آن لائن اپ لوڈ کئے جانے کے لئے سبھی کو سب مٹ کرنے کے لئے پاسپورٹ کاریالیہ میں جانے سے پہلے,سہایک دستاویز اکٹھا کرنے اور انکی سودھا پر فارم بھرنے کی اجازت دی گئی تھی۔
اگر میرے پاس سمیہ ہے اور یاترا پر دھیان نہیں دیا جاتا ہے,تو پاسپورٹ کاریالیہ کی یاترا کیوں کر رہے ہیں,سب سے اچھا وچار نہیں؟

پاسپورٹ نرمان سڑک کے ساتھ کئی بادھاؤں کے ساتھ,بہو چرنبدھ پرکریا کے روپ میں ہے۔ راستے میں پرتیک سٹاپ,چاہے مہتوپورن ہو یا نہیں,پرکریا ہونی چاہئیے,اس طرح پرکریا چلتی ہے۔ پرکریا کو تیز کرنے کا ایکماتر طریقہ الگ الگ چرنوں کے بیچ کا سمیہ کم کرنا ہے,لیکن ادھیکاری ایک منچ کو ردّ نہیں کر سکتے ہیں۔
پوری پرکریا تین مکھیہ چرنوں,پہلا دستاویز,دوسرا,ستیاپن اور انت میں پریشن کے مادھیم سے کام کرتا ہے۔ پرتیک چرن کے تحت,چھوٹے چلنے والے بھاگ ہوتے ہیں جنہیں تیز اور ادھک کشل پرنالی بنانے کے لئے چھیڑ چھاڑ کی جا سکتی ہے۔

دستاویزیکرن:دستاویزیکرن پرکریا کے لئے آویدکوں کو اپنے فارم بھرنے اور سہایک دستاویزوں کو سنلگن کرنے کی آوشیکتا ہوتی ہے۔ اسکا مطلب ہے که پاسپورٹ کے پرکار کے آدھار پر صحیحفارمڈھونڈنا ہے۔ دستاویزیکرن کو اکٹھا کرنا,جو خود میں ایک اور پریشانی ہے اور انت میں کاریالیہ میں سب کچھ جمع کرنے کے لئے نیوکتی ہو رہی ہے۔ یدی اسے لگاتار کاریالیہ میں جاکر ویکتیگت روپ سے سنبھالا جاتا ہے,تو اس میں بہت سی یاترائیں ہوتی ہیں۔ اسکے علاوہ,ان سبھی دستاویزوں کو لے جانے سے انمیں سے کچھ کو غلط جگہ مل سکتی ہے۔

یدی اس پرکریا کو آن لائن سنبھالا گیا تھا,توایپلکیشنڈاؤن لوڈ اور اترکت دستاویز سکین اور سب مٹ کئے جا سکتے ہیں۔ ستیاپن پرکریا سمیہ اور پریاس کو ترنت شروع کر سکتی ہے اور فائلوں کی ہارڈ کاپی نیت تتھی پر سونپی جا سکتی ہے۔

ستیاپن:یہ سنشچت کرنے کے لئے که سب مٹ کی گئی جانکاری سٹیک ہے۔ سب مٹ کئے گئے دستاویزوں کے آدھار پر ایک پولیس ستیاپن کیا جاتا ہے۔ یہ سنشچت کرنے کے لئے که وہ کرم میں ہیں,پتے اور انیہ ویکتیگت وورن دو بار چیک کئے گئے ہیں۔ ایک بایومیٹرک,پھنگرپرنٹ اور ریٹنا سکین اور فوٹوگراف بھی ہے,جسے پاسپورٹ کاریالیہ کی یاترا کی مانگ کرنے والے ویکتی کو سنبھالا جانا ہے۔

پریشن:سب کچھ ٹھیک سے سنبھالا جانے کے بعد,آپ کو نیوکتی کی تاریخ ملتی ہے۔ بھارت میں وبھن راجیوں میں پرکریا کے آدھار پر,آپ کو یا تو نشچت تاریخ پر پاسپورٹ کاریالیہ جانا پڑ سکتا ہے یا اسے آپکے پتے پر بھیجا جا سکتا ہے۔ کل ملاکر,لمبی یاترا کے ساتھ,ایک کاؤنٹر سے دوسرے میں جانے,اپنے سبھی سب سے مولیہ وان دستاویزوں کو اکٹھا کرنے اور لے جانے کے ساتھ,انہیں کھونے یا ترٹیوں کے ساتھ سماپت ہونے کی سنبھاونا ہے۔ اپنی سودھا پر اسے سنبھالنا بہتر ہوگا اور اسے راستے سے باہر نکالنا بہتر ہوگا۔ یہ جانکاریآویدن دوارہ ایکتر کی گئی ہے۔(ایڈورٹوریل)


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation