Loading...
Priyanka Gandhi۔ پرینکا پر رہیں سب کی نگاہیں... | Webdunia Hindi

پرینکا پر رہیں سب کی نگاہیں...لکھنؤ میں پہلے روڈ شو میں بتایا ماں درگا کا روپ

Last Updated: سوموار, 11فروری2019 (23:59 IST)
نئی دہلی۔ کانگریس کے پوروی اترپردیش معاملوں کی پر بھاری مہاسچو نیکت کئے جانے کے بعد اترپردیش کے پہلے دورے پر گئیں پرینکا گاندھی پر سوموار کو کئی لوگوں کی نظریں رہیں۔ عام لوگوں,راجنیتک وشلیشکوں,پرینکا کے پتی رابرٹ واڈرا اور لکھنؤ میں انکے پہلے روڈ شو میں شامل ہوئے کانگریس کے ہزاروں کاریہ کرتاؤں کی نظریں ان پر ٹکی رہیں۔ اتنا ہی نہیں,کیندر ایوں اترپردیش میں ستادھاری بھاجپا بھی پرینکا کے ہر ایک قدم پر نظریں گڑائے ہوئے ہے۔
بہرحال,پرینکا کے لئے راجنیتی ایوں پریوار اور ساروجنک ایوں نجی جیون کی سیما ریکھائیں اس وقت دھندھلی پڑتی دکھیں,جب بھاجپا کے ایک سانسد نے انکے کپڑوں کو لیکر مہلا ورودھی ٹپنی کر دی۔
اترپردیش کے بستی سے بھاجپا سانسد ہریش دویدی نے اپنے سنسدیہ شیتر میں پترکاروں سے کہا که پرینکا جب دہلی میں رہتی ہیں تو جینس اور ٹاپ پہنتی ہیں اور جیسے ہی وہ شیتر میں جنتا کے بیچ جاتی ہیں تو وہ ساڑی اور سندور لگاکر آتی ہیں۔
کانگریس کے ورشٹھ نیتا ایم.ویرپا موئلی اور پیڈیپی پرمکھ محبوبہ مفتی نے مہلا ورودھی ٹپنی کے لئے بھاجپا سانسد کی آلوچنا کی۔ پرینکا کے لکھنؤ کے کاریہ کرم میں ایک بات غور کرنے لائق رہی کهکے طور پر پہلا روڈ شو کرنے کے بعد بھی انہوں نے کوئی بھاشن نہیں دیا اور نہ ہی ساروجنک طور پر کوئی ٹپنی کی۔
پرینکا نے سوموار کو مائکروبلاگنگ سائٹ ٹوٹّر پر دستک دی اور لاگ ان کرنے کے کچھ ہی گھنٹوں کے بھیتر انکے95ہزار سے ادھک پھالوور ہو گئے۔ دویدی کی مہلا ورودھی ٹپنی سمبھوت: اسی بدلے کی بھاونا والے اور جہریلے راجنیتک ماحول کی طرف اشارہ کر رہی تھی جسکے خلاف پرینکا کے پتی واڈرا نے انہیں آگاہ کیا۔
سوموار کو ایک فیس بک پوسٹ میں واڈرا نے پرینکا کو شبھ کامنائیں دیتے ہوئے لکھا که بھارت کے لوگوں کی سیوا اور اترپردیش میں آپکے کام کے نئے سفر پر آپ کو میری شبھ کامنائیں پی. (پرینکا)۔ آپ میری سب سے اچھی دوست,پرفیکٹ پتنی اور اپنے بچوں کے لئے بہترین ماں رہی ہیں۔

کانگریس ادھیکش راہل کے بہنوئی واڈرا نے کہا که بدلے کی بھاونا والا اور زہریلا راجنیتک ماحول ہے لیکن میں جانتا ہوں که لوگوں کی سیوا کرنا انکا کرتویہ ہے اور اب ہم انہیں بھارت کے لوگوں کو سونپتے ہیں۔ کر پیا انہیں سرکشت رکھیں۔ ودیش میں سمپتیاں خریدنے اور راجستھان کے بیکانیر میں زمین آونٹن سے جڑے معاملوں میں واڈرا کے خلاف جانچ چل رہی ہے۔ پچھلے ہفتے وہ پوچھ تاچھ کے سلسلے میں3بار ای ڈی کے سمکش پیش ہوئے۔ منگلوار کو بھی وہ جے پور میں ای ڈی کے سامنے پیش ہو سکتے ہیں۔
سال1997میں واڈرا سے شادی کرنے والی پرینکا نے بیتے بدھوار کو اپنے پتی کا پرجور سمرتھن کرتے ہوئے کہا تھا که وہ میرے پتی ہیں,وہ میرا پریوار ہیں,میں اپنے پریوار کا سمرتھن کرتی ہوں۔ پرینکا بدھوار کو اپنے پتی کو ای ڈی کے دفتر تک چھوڑنے آئی تھیں۔
سوموار کو لکھنؤ میں پرینکا کی ایک جھلک پانے کے لئے لوگوں کی بھیڑ امڑ پڑی۔ کئی بجرگوں نے کہا که پرینکا میں اپنی دادی اندرا گاندھی کی چھوی نظر آتی ہے۔ پرینکا نے اپنی ماں سونیا گاندھی اور بھائی راہل گاندھی کے ساتھ راجیہ میں پہلے بھی چناؤ پرچار کئے ہیں,لیکن اس بار کانگریس مہاسچو کے طور پر روڈ شو کرنے کے باوجود انہوں نے ساروجنک طور پر کچھ نہیں بولا۔
جب پرینکا کا رتھ آگے بڑھ رہا تھا,اتساہی لوگ اور پارٹی کاریہ کرتا انکی ایک عدد تصویر لینے کے لئے بیسبر دکھے۔ پرینکا کے رتھ پر راستے میں کھڑے سیکڑوں کاریہ کرتا گلاب اور گیندے کے پھولوں کی ورشہ کرتے دکھے۔ کچھ پوسٹروں میں پرینکا کو شیر پر سوار درگا ماتا کے اوتار میں دکھایا گیا۔

ہورڈنگوں اور بینروں پر لکھا نظر آیا که ماں درگا کا روپ بہن پرینکاجی کا لکھنؤ آگمن پر ہاردک سواگت ایوں ابھینندن ہے۔ اسکے آگے کی لائن ہے,دہن کرو جھوٹ ھے مکاروں کی لنکا,بہن پرینکا,بہن پرینکا۔ کانگریس کے کچھ کاریہ کرتاؤں نے پرینکا سینا بھی بنا لی۔ انہیں گلابی رنگ کی ٹی شرٹ پہنے دیکھا گیا جس پر پرینکا کی تصویر تھی۔
اس سے پہلے بھاجپا سانسد دویدی کی ٹپنی کی نندا کرتے ہوئے موئلی نے ٹویٹ کیا که لنگبھیدی اور انچت ٹپنیاں پرشوادی اور مہلا ورودھی مانسکتا درشاتی ہیں۔ محبوبہ نے کہا که کوئی مہلا کیا پہننا پسند کرتی ہے,اس سے کسی اور کو کوئی مطلب نہیں ہونا چاہئیے۔ جموں کشمیر کی پورو مکھیہ منتری محبوبہ نے کہا که دکھد ہے که آج کی آدھونک دنیا میں بھی پترستا اور لنگبھید ہمیشہ اپنا بدصورت سر اٹھا لیتے ہیں اور اسے عام بنا دیا گیا ہے۔(بھاشا)


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation