Loading...
جھکی ہوئی گردن,سفید داڑھی,سلاخوں کے پیچھے یہ حال ہے رام رحیم کا... | Webdunia Hindi

جھکی ہوئی گردن,سفید داڑھی,سلاخوں کے پیچھے یہ حال ہے رام رحیم کا...

سادھوی یون شوشن معاملے میں عمر قید کی سجا کاٹ رہے سرسہ کے ڈیرا سچا سودا پرمکھ گرمیت رام رحیم سنگھ کو لگ بھگ16ورش پرانے پترکار رامچندر چھترپتی ہتیاکانڈ میں بھی شکروار کو دوشی قرار دیا۔ بلاتکاری بابا سے ساتھ اب'ہتیا'کا ٹیگ بھی اسکے جڑ گیا۔
روہتک کی سناریا جیل میں سجا کاٹ رہے ڈیرا پرمکھ کو سنوائی کے لئے سرکشا کارنوں کے چلتے پنچکولہ نہیں لایا گیا۔ ویڈیو کانپھرینسنگ کے ذریعے ہی سنوائی ہوئی۔ حالانکہ انیہ تین آروپیوں کو عدالت لایا گیا تھا۔

جانکاری کے مطابق جس سمیہ سنوائی ہو رہی تھی رام رحیم گردن جھکائے بیٹھا ہوا تھا۔ یہ بھی کہا جا رہا ہے که اسکی داڑھی کے بال70فیصدی سے زیادہ سفید ہو چکے ہیں۔
یہ وہی رام رحیم ہے,جسکی نہ صرف ڈیرا سچا سودا بلکہ راجنیتک گلیاروں میں طوطی بولتی تھی۔ چناؤ جیتنے کے دگج نیتا بابا کی چوکھٹ کو چومتے تھے۔ لیکن,وقت کی مار دیکھیئے وہی بابا اب سلاخوں کے پیچھے سسکیاں بھر رہا ہے۔

پہلے سے ہی عمر قید کی سجا کاٹ رہے بابا کو چھترپتی ہتیاکانڈ میں لمبی سجا ہو سکتی ہے۔ یہ معاملہ ورش2002کا ہے جب سرسہ کے پترکار رامچندر چھترپتی کی گولی مار کر ہتیا کر دی گئی تھی۔ عدالت اب بابا سمیت چاروں دوشیوں کو17جنوری کو سزا سنائیگی۔

چھترپتی اپنے اخبار‘پورا سچ‘میں ڈیرا سے جڑی خبریں پرکاشت کرتے تھے۔ چھترپتی کے پرجنوں نے ڈیرا پرمکھ اور پربندھن پر ہتیا کا آروپ لگاتے ہوئے اس سمبندھ میں معاملہ درج کرایا تھا۔ بعد میں جانچ سی بی آئی کو سونپ دی گئی تھی۔

وگیاپن

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation