Loading...
موسم اپ ڈیٹ:دیش کے ان راجیوں میں تیز ہواوٴں کے ساتھ بارش کی سنبھاونا| Webdunia Hindi

موسم اپ ڈیٹ:دیش کے ان راجیوں میں تیز ہواوٴں کے ساتھ بارش کی سنبھاونا

پن سنشودھت بدھوار, 15مئی2019 (22:03 IST)
پنے/بھوپال۔ دیش کے پورووتر اور انڈمان,نکوبار دیپ سموہ سہت دکشنی شیتروں میں18اور19مئی کو گرج کے ساتھ چھیٹیں پڑنے اور تیز ہوائیں چلنے کے آثار ہیں,وہیںمیں سورج نے پھر تیکھے طیور دکھانا شروع کر دیئے ہیں اور مدھیہ پردیش میں سبھی ستھانوں پر کل کے مقابلے پارہ اچھلا ہے۔
وبھاگ کے انوسار ناگالینڈ,منی پور,میزورم,تریپورہ,بہار,ودربھ,تٹیہ آندھر پردیش,تیلنگانہ,رایلسیما,اتر آنترک کرناٹک,کیرل اور تمل ناڈو کے شیش حصوں میں کچھ حصوں میں دن کا تاپمان سامانیہ سے ادھک تھا۔ اوڈشا اور تمل ناڈو میں کچھ حصوں میں دن کا تاپمان سامانیہ سے ادھک رہا۔

پوروی راجستھان,سوراشٹر,کچھ,پوروی مدھیہ پردیش اور پچھم اترپردیش کے شیش حصوں کے ساتھ ساتھ پچھم راجستھان کے کچھ حصوں میں دن کا تاپمان سامانیہ سے کم رہا۔
آسام,میگھالیہ,پچھم اترپردیش,اتراکھنڈ,ہریانہ,پچھم مدھیہ پردیش,چنڈیگڑھ,دہلی,پنجاب,پچھم راجستھان کے کچھ حصوں میں دن کا تاپمان سامانیہ سے کم رہا اور ہماچل پردیش کے کچھ حصوں میں سامانیہ سے کم درج کیا گیا۔

دیش کے باقی حصوں میں دن کا تاپمان سامانیہ رہا۔ مہاراشٹر کے ودربھ کے چندر پر میں میدانی علاقوں میں ادھکتم تاپمان45.2ڈگری سیلسیس درج کیا گیا۔ ودربھ میں وبھن ستھانوں پر گرم ہوائیں چل رہی ہیں۔
آسام,میگھالیہ,ناگالینڈ,منی پور,میزورم,تریپورہ,اپہمالیی پچھم بنگال اور سکم اور تٹیہ آندھر پردیش میں الگ الگ ستھانوں پر بھاریہونے کے آثار ہے۔ ودربھ اور تیلنگانہ میں الگ تھلگ ستھانوں پر گرم ہوائیں چلنے کے آثار ہیں۔

اگلے24گھنٹوں کے دوران اترپردیش اور راجستھان میں الگ الگ ستھانوں پر30-40کمی پرتگھنٹے کی گتی کے ساتھ تیز ہواوٴں کے ساتھ دھولبھری آندھی یا گرج کے ساتھ بوچھاریں پڑ سکتی ہیں۔
پچھم بنگال,سکم,بہار,تٹیہ آندھر پردیش,اتراکھنڈ,تمل ناڈو,دکشن آنترک کرناٹک,آسام,میگھالیہ,ناگالینڈ,منی پور,میزورم,تریپورہ,اوڈشا,جھارکھنڈ,ہریانہ,چنڈیگڑھ,دہلی,پنجاب,گجرات راجیہ,چھتیس گڑ,تیلنگانہ,رایلسیما اور کیرل میں وبھن ستھانوں پر تیز ہوائیں اور آندھی چلنے کے آثار ہیں۔

اروناچل پردیش,آسام,میگھالیہ,نگالینڈ,منی پور,میزورم,تریپورہ,پچھم بنگال,سکم میں اور جھارکھنڈ,اتراکھنڈ,ہریانہ,ہماچل پردیش,جموں اور کشمیر,انڈمان اور نکوبار دیپ سموہ اوڈشا,بہار,پچھم اتر پردیش,پنجاب,راجستھان,چھتیس گڑ,تٹیہ آندھر پردیش,تیلنگانہ,رایلسیما,تمل ناڈو اور کیرل میں پچھلے24گھنٹوں میں الگ الگ ستھانوں پر گرج کے ساتھ چھینٹے پڑے۔
اس اودھی میں مکھیہ روپ سے پوروی اترپردیش,مدھیہ پردیش,ودربھ,گجرات راجیہ,کونکن اور گوا,مدھیہ مہاراشٹر,مراٹھواڑا,کرناٹک اور لکشدویپ میں موسم ششک رہا۔

مدھیہ پردیش میں بڑھی تپن: بھوپال میں دوپہر کے بعد آنشک بادل چھائے۔ اسکے باوجود کل کی تلنا میں ادھکتم تاپمان بدھوار کو قریب ڈیڑھ ڈگری بڑھکر41.9ڈگری سیلسیس ریکارڈ ہوا۔ یہ سامانیہ سے1.1ڈگری زیادہ ہے,وہیں نیونتم25.8ہے,جو سامانیہ ہے۔

43.4ڈگری کے ساتھ دموہ پردیش کا سب سے گرم شہر رہا۔ کھرگون اور نوگانو میں43تتھا کھجراہو میں ادھکتم تاپمان42.8درج ہوا۔ ان شہروں میں گرم ہوائیں چل رہی ہیں اور لو کے حالات بن گئے ہیں۔

ستھانیہ موسم وگیان کیندر کے ورشٹھ وگیانک ایس کے ڈے نے بتایا که مدھیہ پردیش کے آس پاس اب کوئی نیا سسٹم نہیں ہے,پرنام سوروپ اگلے کچھ دن تاپمان کے بڑھنے کا سلسلہ جاری رہیگا۔
اگلے24گھنٹوں میں پردیش میں ادھکانش ستھلوں پر موسم ششک رہیگا۔ کیول گوالیر اور چنبل سنبھاگ کے ضلعوں میں کہیں کہیں ہلکی ورشہ ہو سکتی ہے۔ بھوپال ایوں نکٹ ورتی شیتروں میں آکاش کے مکھیت: صاف رہنے ایوں موسم کے ششک رہنے کی سنبھاونا ہے۔(بھاشا)

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation