Loading...
موسم اپ ڈیٹ:اتر پردیش میں مانسون مہربان,کم دباوٴ کا شیتر بننے سے یہاں ہو رہی ہے بھاری بارش| Webdunia Hindi

موسم اپ ڈیٹ:اتر پردیش میں مانسون مہربان,کم دباوٴ کا شیتر بننے سے یہاں ہو رہی ہے بھاری بارش

Rain
پن سنشودھت شکروار, 12جولائی2019 (09:46 IST)
نئی دہلی۔ دہلی این سی آر میں بارش کا انتظار بڑھتا ہی جا رہا ہے,جسکے کارن پریشانی بھی بڑھتی جا رہی ہے۔ وہیں پنجاب اور ہریانہ کی سنیکت راجدھانی چنڈیگڑھ سمیت کچھ حصوں میں گرووار کو بارش ہوئی۔ اتر پردیش میں مانسون کی مہربانی کے کارن لوگوں کو امسبھری گرمی سے نجات ملی ہے۔ راجدھانی لکھنؤ سہت اسکے آس پاس کے علاقوں میں بارش کا سلسلہ لگاتار چل رہا ہے۔ پوروی اتر پردیش میں کم دباوٴ کا شیتر بنا ہوا ہے,جسکے چلتے تیز بارش کا سلسلہ جاری ہے
خبروں کے مطابق,دہلی این سی آر میں15اور16جولائی کو بھی بادل چھائے رہینگے۔ اس دوران ہلکی بارش بھی ہو سکتی ہے۔ بدھوار کو بھی دہلی میںکا مزاج سامانیہ رہا اور دن بھر امسبھری گرمی نے لوگوں کو خوب پریشان کیا۔ پنجاب اور ہریانہ کی سنیکت راجدھانی چنڈیگڑھ سمیت کچھ حصوں میں گرووار کو بارش ہوئی۔نے ہریانہ اور پنجاب میں شنیوار تک اور ادھک بارش ہونے کی سنبھاونا جتائی ہے۔
بہار میں بھاری بارش کی چیتاونی: بہار کی راجدھانی پٹنہ تتھا آس پاس کے شیتروں میں گرووار کو بھی بادل چھائے ہوئے ہیں تتھا موسم وبھاگ نے بارش کے آثار جتائے ہیں۔ بیتے دو دنوں میں راجیہ کے ادھکانش حصوں میں رک رک کر ہو رہی بارش کے بعدمیں گراوٹ درج کی گئی ہے۔ اگلے48گھنٹے میں بھاری بارش کی چیتاونی جاری کی گئی ہے۔

اتر پردیش میں امسبھری گرمی سے نجات: اتر پردیش میں مانسون کی مہربانی کے کارن لوگوں کو امسبھری گرمی سے نجات مل گئی ہے۔ راجدھانی لکھنؤ سہت اسکے آس پاس کے علاقوں میں بارش کا سلسلہ لگاتار چل رہا ہے۔ پوروی اتر پردیش میں کم دباوٴ کا شیتر بنا ہوا ہے,جسکے چلتے تیز بارش کا سلسلہ جاری ہے۔

مدھیہ پردیش میں کئی ستھانوں پر بوچھاریں پڑنے کی سنبھاونا:مدھیہ پردیش کی راجدھانی بھوپال سمیت راجیہ کے انیہ حصوں میں گرووار کی صبح سے آسمان میں آنشک حصے میں بادلوں کی موجودگی کی وجہ سے امس بڑھ گئی ہے,وہیں موسم وبھاگ نے آگامی24گھنٹے میں کئی ستھانوں پر بوچھاریں پڑنے کی سنبھاونا جتائی ہے۔

اپہمالیی ضلعوں میں بھاری بارش ہونے کی چیتاونی: رویوار صبح تک اتر بنگال کے اپہمالیی ضلعوں میں ایک یا دو ستھانوں پر بھاری بارش ہونے کی چیتاونی جاری کی گئی ہے۔ دارجلنگ ضلعے میں ایک یا دو ستھانوں پر منگلوار سے ہو رہی لگاتار بارش کے چلتے بھوسکھلن ہونے سے پروتیہ ضلعے میں یاتایات پربھاوت ہوا۔ موسلدھار بارش سے میگھالیہ میں کئی ستھانوں پر اچانک باڑھ آ گئی ہے اور بھوسکھلن کی گھٹنائیں ہوئی ہیں۔ اسکے کارن کئی جگہوں پر بنیادی ڈھانچے کو نقصان پہنچا ہے اور جنجیون است ویست ہو گیا ہے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation