Loading...
17مئی کو ہے بھگوان نرسنگھ کی پوتر جینتی,پڑھیں انکے دویہ اوتار کی پورانک کتھا| Webdunia Hindi

17مئی کو ہے بھگوان نرسنگھ کی پوتر جینتی,پڑھیں انکے دویہ اوتار کی پورانک کتھا


جب ہرنیاکش کا ودھ ہوا تو اسکا بھائی ہرنیکشپو بہت دکھی ہوا۔ وہ بھگوان کا گھور ورودھی بن گیا۔ اسنے اجے بننے کی بھاونا سے کٹھور تپ کیا۔ تپ کا پھل اسے دیوتا,منشیہ یا پشو آدی سے نہ مرنے کے وردان کے روپ میں ملا۔ وردان پاکر تو وہ مانو اجے ہو گیا۔
ہرنیکشپو کا شاسن بہت کٹھور تھا۔ دیو دانو سبھی اسکے چرنوں کی وندنا میں رت رہتے تھے۔ بھگوان کی پوجا کرنے والوں کو وہ کٹھور دنڈ دیتا تھا اور وہ ان سبھی سے اپنی پوجا کرواتا تھا۔ اسکے شاسن سے سب لوک اور لوکپال گھبرا گئے۔ کہیں اور کوئی سہارا نہ پاکر وہ بھگوان کی پرارتھنا کرنے لگے۔ دیوتاؤں کی ستتی سے پرسن ہوکر بھگوان نارائن نے ہرنیکشپو کے ودھ کا آشواسن دیا۔

ادھر دیتیراج کا اتیاچار دنوندن بڑھتا ہی جا رہا تھا۔ یہاں تک که وہ اپنے ہی پتر پرہلاد کو بھگوان کا نام لینے کے کارن طرح طرح کا کشٹ دینے لگا۔ پرہلاد بچپن سے ہی کھیل کود چھوڑکر بھگوان کے دھیان میں تنمیہ ہو جایا کرتا تھا۔ وہ بھگوان کا پرم بھکت تھا۔ وہ سمیہ سمیہ پر اسر بالکوں کو دھرم کا اپدیش بھی دیتا رہتا تھا۔
اسر بالکوں کو دھرم اپدیش کی بات سن کر ہرنیکشپو بہت کرودھت ہوا۔ اسنے پرہلاد کو دربار میں بلایا۔ پرہلاد بڑی نمرتا سے دیتیراج کے سامنے کھڑا ہو گیا۔ اسے دیکھ کر دیتیراج نے ڈانٹتے ہوئے کہا 'مورکھ! تو بڑا ادنڈ ہو گیا ہے۔ تونے کس کے بل پر میری آگیا کے وردھ کام کیا ہے؟'

اس پر پرہلاد نے کہا 'پتاجی! برہما سے لیکر تنکے تک سب چھوٹے بڑے,چر اچر جیووں کو بھگوان نے ہی اپنے وش میں کر رکھا ہے۔ وہ پرمیشور ہی اپنی شکتیوں دوارہ اس وشو کی رچنا,رکشا اور سنہار کرتے ہیں۔ آپ اپنا یہ بھاوٴ چھوڑ اپنے من کو سب کے پرتی ادار بنائیے۔'
پرہلاد کی بات کو سن کر ہرنیکشپو کا شریر کرودھ کے مارے تھر تھر کانپنے لگا۔ اسنے پرہلاد سے کہا 'رے مند بدھی ! یدی تیرا بھگوان ہر جگہ ہے تو بتا اس کھمبے میں کیوں نہیں دکھتا؟'یہ کہ کر کرودھ سے تمتمایا ہوا وہ سویں تلوار لیکر سنہاسن سے کود پڑا۔ اسنے بڑے زور سے اس کھمبے کو ایک گھونسہ مارا۔ اسی سمیہ اس کھمبے کے بھیتر سےبھگوان پرکٹ ہوئے۔ انکا آدھا شریر سنگھ کا اور آدھا منشیہ کے روپ میں تھا۔ شنماتر میں ہی نرسنگھ بھگوان نے ہرنیکشپو کو اپنے جانگھوں پر لیتے ہوئے اسکے سینے کو اپنے ناخونوں سے پھاڑ دیا اور اسکی جیون لیلا سماپت کر اپنے پریہ بھکت پرہلاد کی رکشا کی۔



اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation