Loading...
5راکھیاں,آپ بھی باندھنا چاہینگی بھائی کو..... | Webdunia Hindi

5راکھیاں,آپ بھی باندھنا چاہینگی بھائی کو.....


یہ بھارت میں ہی سمبھو ہے که ایک مہین ریشم ڈوری سے دل کی اننت گہرائیوں میں چھپا پیار ابھویکت ہو سکیں۔ بھائی اور بہن کے انمول رشتے کو سمرپی‍ت یہ تیوہار من میں امنگ کی سریلی گھنٹیاں بجا دیتا ہے۔ یوں بھی ساون ماس سوندریہ کا بھی نا موسم مانا گیا ہے۔ یہ موسم ساج شرنگار اور پیار انوراگ کی کلابھویکتیوں سے آپرت ہوتا ہے۔ یہی وجہ ہے که کلائی پر بندھنے والی راکھی کا سوندریہ رشتے کی سادگی پر جیت جاتا ہے۔

اس موہک من بھاون تیوہار پر اس بار باندھیں کچھ ایسی راکھیوں کو جو ہر بھائی بہن کے جیون جینے کا انداز بدل دیں....یہ راکھی ہے پیار,وشواس,ساتھ,مسکان,سمان,سوتنترتا اور شما کی۔

پیار کی راکھی: یہ راکھی سلمہستاریں اور موتیوں سے نہیں سجی ہے۔ یہ راکھی,اپنے من کے آنگن میں کھلنے والے پیار کے معصوم پھول سے بنی ہے۔ اسے باندھنے اور بندھانے کی یہی شرط ہے که بہن اور بھائی دونوں یہ قسم کھائے که انکا پیار کبھی نہیں بدلیگا۔ ہر موسم,ہر سمیہ,ہر پرستھتی میں انکے پیار کا پھول تروتازہ رہیگا۔ چاہے بہن پرائے آنگن کی تلسی بن جائے,چاہے رونجھن پائل چھ نکاتی دلہن,بھائی لے آئے۔ دل کی گہرائی میں بسا پیار نرنتر بڑھتا رہے,پھلتا پھولتا رہے۔ یہ راکھی اس منگل تیوہار پر یہی قسم چاہتی ہے۔ دونوں کے بیچ مہکتے پیار کا پھول پیسوں کی تپش سے کبھی نہ مرجھا پائے۔

وشواس کی راکھی:یہ راکھی بڑی مہین لیکن مضبوط ڈوری سے بنی ہے۔ اس راکھی کی یہی شرط ہے که وشواس کی ریشم ڈور دنیا کے طعنے بانے میں کبھی نہ الجھ پائے۔ یعنی ہر حال میں بھائی کا بہن کے پرتی اور بہن کا بھائی کے پرتی وشواس برقرار رہے۔ اسے یوں بھی کہا جا سکتا ہے که دونوں ایک دوسرے کے پرتی وشواس کو ٹوٹنے نہیں دینگے۔ اکارن ایک دوجے پر اوشواس کی کالی پرت چڑھنے نہیں دینگے۔ اگر کسی ایک سے وشواس کی دیوار چٹکتی بھی ہے تو اسکی پرستھتی کو ادار من سے سمجھنے کا پریاس کرینگے۔ اس راکھی کو باندھتے ہوئے قسم لیں که ایک دوجے کا وشواس بنینگے۔

مسکان کی راکھی:یہ راکھی وچن چاہتی ہے که ہر بہن کے ہونٹوں پر بھائی کا نام سن کر مسکان تھرک اٹھیں۔ ہر بھائی کی سمرتیوں کے جھروکھے سے جب بہن جھانکے تو اسکے چہرے پر بھی گلابی مسکراہٹ کا چھینٹا سج اٹھیں۔ یہ تبھی سمبھو ہے جب دونوں ایک دوسرے کا من نہ دکھانے کا سنکلپ لیں۔ کبھی بھولے سے بھی ایسے کڑوے بول زبان پر نہ آئے که ہمیشہ کے لئے بہن یا بھائی کا کلیجہ بیندھ جائے۔ جب تیوہار آئے تو دریوں کے پول پار نہ کئے جا سکے,ہونٹوں کی مسکان کی جگہ آکھوں سے رشتے بہنے لگیں یا نفرت کا آویگ کوپبھون کے دروازے نہ کھولنے دیں۔ اس راکھی کا یہی کہنا ہے که وچن دو بھائی بہن دونوں سدیو ایک دوسرے کی مسکان کا خیال رکھینگے۔

سوتنترتا کی راکھی:یہ راکھی آج کے آدھونک بھائی بہن کے لئے وشیش روپ سے بنوائی گئی ہے۔ یووا ہوتے بھائی بہن کے بیچ اس راکھی نے اپنی انواریتا سدھ کی ہے۔ یہ راکھی وچن چاہتی ہے,ایک بھائی ہونے کے ناطے تمہیں اتنی سوتنترتا دیتا ہوں که تم اپنے نرنیہ خود لے سکو اور میں اس نرنیہ کا سمان کر سکوں۔ ہم دونوں ایک دوجے کی آزادی کو سمجھے اور اسکا آدر کریں۔ ہم ایک دوجے کو اتنی سوتنترتا دینگے که اپنی زندگی کے سنہرے یووا لمہیں خوشیوں کے ساتھ بٹور سکیں۔ منورنجن کی ہر پر یبھاشا ہم دونوں کے لئے ایک ہوگی۔ بڑھائیے ہاتھ اس دمکتی سپیشل سمارٹ راکھی کے لئے۔

شما کی راکھی:یہ راکھی آج کے تیزی سے بدلتے یگ میں ہر بھائی کی کلائی پر سجنا آوشیک ہے۔ ساتھ ہی ہر بہن کی تھالی میں بھی اسے چمکنا ہوگا۔ یہ راکھی ہر بھائی بہن کو اسکا منشیہ ہونے کا حق دلاتی ہے۔ ہم سبھی مانو ہے,ہم سب سے غلطیاں
سمبھو ہے۔ ایک ذرا سی پھسلن جیون بھر کا داغ بن جاتی ہے۔ یہ راکھی چاہتی ہے که اگر کسی بہن سے کچھ ایسا ہوا ہے جو سماج کے نیموں کے خلاف ہے تو بھی بھائی اسے شما کر سکیں۔ بھائی سے غلطی ہوئی ہو تو'کھاپ'جیسے رواجوں کے خلاف یہ راکھی خوشی کا آشیش چاہتی ہے۔ ان راکھیوں کا بندھن چرستھایی رہے,اس شبھ پرو پر یہی کامنا ہے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation