Loading...
پربھو شری رام کو ایک اپسرا نے دیا تھا یہ شراپ| ram and asaphara tara | Webdunia Hindi

پربھو شری رام کو ایک اپسرا نے دیا تھا یہ شراپ

Bali ram
وشنو کے ساتویں اوتار بھگوان شریکو جیون سے جڑے کئی قصے ہیں۔ انمیں سے ایک قصہ ایسا ہے جسے آپ شائد ہی جانتے ہو نگے۔ یہ کسا جڑا ہے اسکے دوارہ سگریو کے بھائی بالی کا ودھ کرنے سے جڑا ہوا ہے۔

دیوراج اندر کا پتر اور کشکندھا کا راجا بالی یا بالی جس سے بھی لڑتا تھا لڑنے والا کتنا ہی شکتی شالی ہو اسکی آدھی شکتی بالی میں سما جاتی تھی اور لڑنے والا کمزور ہوکر مارا جاتا تھا۔ بالی نے سگریو کی پتنی اور سمپتی ہڑپ کر اسکو راجیہ سے باہر دھکیل دیا تھا۔ یہی کارن تھا که پربھو شری رام نے سگریو سے اپنے بڑے بھائی بالی سے یدھ کرنے کو کہا اور اسی دوران شری رام نے چھپکر بالی پر تیر چلا دیا اور وہ مارا گیا۔
بالی نے مرتے وقت اپنے پتر انگد کو تین طرح کی شکشا دی تھی۔ بالی نے کہا,پہلی بات دھیان رکھنا دیش,کال اور پرستھتیوں کو ہمیشہ سمجھ کر کاریہ کرنا۔ دوسری بات یہ که کس کے ساتھ کب,کہاں اور کیسا ویوہار کریں,اسکا صحیح نرنیہ لینا۔ انت میں بالی نے تیسری سب سے مہتوپورن بات کہی که پسند ناپسند,سکھدکھ:کھ کو صحن کرنا اور شمابھاو کے ساتھ جیون ویتیت کرنا۔ یہی جیون کا سار ہے۔

بالی کے ودھ کے بعد اسکی پتنی تارا کو بہت دکھ ہوا۔ تارا ایک اپسرا تھی۔ بالی کو کو چھل سے مارا گیا۔ یہ جان کر انکی پتنی تارا نے شری رام کو کوسہ اور انہیں ایکدیا۔ شراپ کے انوسار بھگوان رام اپنی پتنی سیتا کو پانے کے بعد جلد ہی کھو دینگے۔ اسنے یہ بھی کہا که اگلے جنم میں انکی مرتیو اسی کے پتی(بالی)دوارہ ہو جائیگی۔ اگلے جنم میں بھگوان وشنو نے شری کرشن کے روپ میں جنم لیا تھا اور انکے اس اوتار کا انت ایک شکاری بھیل ذرا(جو که بالی کا ہی دوسرا جنم تھا)دوارہ کیا گیا تھا۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation