Loading...
پریاگ راج میں35گایوں کی موت سے کھلبلی,پرشاسن پر لگے گمبھیر آروپ| Webdunia Hindi

پریاگ راج میں35گایوں کی موت سے کھلبلی,پرشاسن پر لگے گمبھیر آروپ

Cow
پن سنشودھت شکروار, 12جولائی2019 (11:08 IST)
ات‍تر پردیش کےمیں35گایوں کیہو گئی۔ اس معاملے میں پرشاسن پر گایوں کے رکھ رکھاؤ کو لیکر لاپرواہی برتنے کا آروپ لگ رہا ہے۔ وہیں دوسری اور پرشاسن کا کہنا ہے که گایوں کی موت کی وجہ آکاشیہ بجلی گرنا ہے۔
خبروں کے مطابق,پریاگ راج میں35سے ادھک گایوں کی موت ہونے سے کھلبلی مچ گئی ہے۔ اس معاملے میں ایک اور پرشاسن پر گایوں کے رکھ رکھاؤ کو لیکر لاپرواہی برتنے کا آروپ لگ رہا ہے,جبکہ پرشاسن گایوں کی موت کی وجہ آکاشیہ بجلی بتا رہا ہے۔ وہیں دوسری اور گرامینوں کا کہنا ہے که گایوں کی موت بھوک اور پیاس کے کارن ہوئی ہے,کوئی آکاشیہ بجلی گری ہی نہیں۔

ستھانیہ لوگوں کے انوسار,جب سے کاندی گاؤں میں گوشالا کا نرمان ہوا ہے پرشاسن نے اس پر دھیان نہیں دیا۔3دن سے لگاتار موسلدھار بارش کے چلتے گوشالا تالاب میں تبدیل ہو گئی۔ اسکے دلدل میں پھنس کر گوونشوں کی موت ہو گئی۔
گرامینوں نے سوال اٹھاتے ہوئے کہا که اگر بجلی گرتی تو یہاں کے لوگوں کو پتہ نہیں چلتا؟ اگر بجلی گرتی تو پانی میں سارے جانور مر گئے ہوتے۔ اس گوشالا میں کوئی ٹنشیڈ بھی نہیں ہے اور پچھلے کئی دنوں سے زیادہ تر گائیں کھلے آسمان میں بارش میں بھیگ رہی تھیں۔

الیکھنیہ ہے که اس گوشالہ کو سرکاری سہایتا سے چلایا جاتا ہے اور پرتی گائے چارے کے لئے شاسن30رپئے پرتیدن کے حساب سے راشی دیتا ہے۔
سانکیتک فوٹو

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation