Loading...
سپہ اور بسپا ملکر لوک سبھا چناؤ میں جیت کا پرچم لہرائینگے:اکھلیش| Webdunia Hindi

سپہ اور بسپا ملکر لوک سبھا چناؤ میں جیت کا پرچم لہرائینگے:اکھلیش

Last Updated: شکروار, 11جنوری2019 (20:20 IST)
قنوج(اپر)۔ سماجوادی پارٹی(سپہ)کے راشٹریہ ادھیکشنے شکروار کو کہا که سپہ اور بہوجن سماج پارٹی(بسپا)ملکر لوک سبھا چناؤ میں جیت کا پرچم لہرائینگے۔ پچھلے سال لوک سبھا اپ چناؤٔ میں ہم ساتھ آئے تو پردیش کے مکھیہ منتری اور اپمکھیمنتری کی سیٹ پر بھاجپا چناؤ ہار گئی۔ اس بار بھی ہمارا گنت سٹیک بیٹھیگا اور بھاجپا کو ہار کا منھ دیکھنا پڑےگا۔

راجیہ کے پورو مکھیہ منتری اکھلیش شکروار کو قنوج میں ای چوپال میں لوگوں کو سمبودھت کر رہے تھے۔ اس دوران انہوں نے کہا که ہم لوگوں کو اب افواہ پھیلانے والوں سے ساودھان رہنے کی ضرورت ہے۔ ہم لوگوں کو ان افواہ پھیلانے والوں یعنی بھاجپا کے لوگوں سے بچ کر رہنا ہوگا۔ میرا تو اتنا ہی کہنا ہے که اگر ہم کو انتی کرنی ہے تو جاتی پانتی کی بات چھوڑنی ہوگی۔ بھاجپا سرکار لوگوں کو ہر سطر پر گمراہ کر رہی ہے۔
اکھلیش نے کہا که شنیوار کو لکھنؤ میں سپہ اور بسپا کی سنیکت پریس کانفرنس ہوگی۔ ہمارے ساتھ آنے پر بھاجپا کے ساتھ کانگریس کے اندر بھی کافی بھے ہے۔ سپہ اور بسپا جب پہلے ساتھ آئی تو یوپی کے مکھیہ منتری یوگی آدتیناتھ اور اپمکھیمنتری کیشو موریہ اپنے اپنے شیتر میں اپ چناؤٔ ہار گئے۔ اب یہی طاقت لوک سبھا چناووں میں بھی پرچم پھہرائیگی۔
اس بار بھی ہمارا گنت سٹیک بیٹھیگا اور بھاجپا کو ہار کا منھ دیکھنا پڑےگا۔ بسپا کے ساتھ گٹھ بندھن پر اٹھ رہے سوالوں کے بیچ اکھلیش نے کہا که شیتریہ دلوں کے ساتھ گٹھ بندھن کر ہی بھاجپا اتنی مضبوط ہوئی ہے۔ اب ہم بھی گٹھ بندھن کر اپنی طاقت بڑھا رہے ہیں۔
چوپال میں سی بی آئی پوچھ تاچھ پر بولتے ہوئے انہوں نے کہا که سی بی آئی کو جو کچھ بھی پوچھنا ہے,وہ چناؤ کے بعد پوچھے۔ اس دوران نیا نعرہ دیتے ہوئے انہوں نے کہا که'ہمارا کام بولتا ہے,بھاجپا کا دھوکا بولتا ہے۔'

اکھلیش نے یہاں ٹوٹّر کے ذریعے گاؤں والوں کو ڈجیٹل دنیا کی ضرورت کے بارے میں بھی بتایا۔ اسکی شروعات قنوج ضلعے کے پھکیرپر گاؤں سے کی گئی ہے جسمیں انکے ساتھ ٹوٹّر انڈیا کے گلوبل وائس پریسیڈینٹ کالن کراویل بھی تھے۔ قنوج کی ای چوپال میں لوگوں کو سوشل میڈیا کے ساتھ ہی ٹوٹّر کے استعمال کا طریقہ بتایا گیا۔

اسی دوران سپہ مکھیہ نے ٹوٹّر کے ذریعے گاؤں والوں سے اپنی بات کہی۔ سوتروں کے انوسار اکھلیش قنوج سے ہی لوک سبھا چناؤ لڑنے کی تیاری میں ہیں,لیکن ابھی اسکی پشٹی نہیں ہوئی ہے۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation