Loading...
آسام میں شاپنگ مال کے سامنے گرینیڈ حملے میں12لوگ گھائل| Webdunia Hindi

آسام میں شاپنگ مال کے سامنے گرینیڈ حملے میں12لوگ گھائل

پن سنشودھت بدھوار, 15مئی2019 (23:37 IST)
گواہاٹی۔کے گواہاٹی میں بدھوار رات ویست آر جی بروا روڈ پر ایککے سامنے گرینیڈ وسفوٹوں میں(ایسئیسبی)کے دو جوانوں سمیت کم سے کم12لوگ گھائل ہو گئے جن میں سے ایک کی حالت گمبھیر ہے۔
گھٹناستھل پر پہنچے پولیس مہاندیشک کلادھار سی کیا نے بتایا که معاملے کی جانچ شروع کر دی گئی ہے۔ سندیہ جتایا جا رہا ہے که گرینیڈ ایک موٹرسائیکل سوار نے پولیسایسئیسبی کے پکیٹ کو نشانہ بناکر پھینکا تھا۔

سی کیا نے کہا که حملے کے پیچھے کس کا ہاتھ تھا اتھوا کسے نشانہ بناکر یہ حملہ کیا گیا,اس بارے میں ابھی کچھ بھی کہنا جلدبازی ہوگی۔ انہوں نے کہا که دوشیوں کو جلد ہی پکڑ لیا جائیگا۔


انہوں نے حالانکہ حملے میں یونائٹیڈ لبریشن پھرنٹ آف آسام(الپھا آئی)کا ہاتھ ہونے کی آشنکا سے بھی انکار نہیں کیا۔ بتایا جا رہا ہے که پرتبندھت سنگٹھن نے حملے کی ذمیداری لی ہے۔

پولیس مہانریکشک نے کہا که یہ الفا کا کام ہو سکتا ہے,کیونکہ سرکشا بلوں کے کٹھور ابھیان سے انہیں کافی نقصان اٹھانا پڑا ہے۔ انہوں نے کہا که الفا اتھوا کسی بھی سنگٹھن کی سنلپتتا کے بارے میں وسترت جانچ کے بعد ہی پشٹی کی جا سکتی ہے۔


نے حملے کی نندا کی ہے اور پولیس مہاندیشک کو دوشیوں کو جلد سے جلد پکڑنے کا آدیش دیا ہے۔

گواہاٹی کے پولیس آیکت دیپک کمار نے بتایا که وسفوٹ‘گواہاٹی سینٹرل’شاپنگ مال کے ٹھیک سامنے رات لگ بھگ7.40بجے ہوا۔

پھارینسک اور بم وشیشگیوں نے گھٹناستھل سے ساکشیہ ایکترت کئے ہیں۔ انہوں نے بتایا که گھائلوں میں ایسئیسبی کے دو جوان بھی شامل ہیں جن کی پہچان امولیہ رتن مہتو اور رمیش لال کے روپ میں کی گئی ہے۔ سبھی گھائلوں کو گوہاٹی میڈکل کالج ایوں اسپتال تتھا ستھانیہ اسپتالوں میں بھرتی کرایا گیا ہے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation