Loading...
Gujjar agitation۔ راجستھان میں گرجروں کا آندولن چوتھے دن بھی جاری,پرمکھ ٹرین ردّ| Webdunia Hindi

راجستھان میں گرجروں کا آندولن چوتھے دن بھی جاری,پرمکھ ٹرینیں ردّ

Last Updated: منگلوار, 12فروری2019 (00:31 IST)
جے پور۔میں گرجروں کا آرکشن کے لئے آندولن سوموار کو چوتھے دن بھی جاری رہا۔ گرجر نیتا دہلی ممبئی ریلمارگ پر پٹریوں پر بیٹھے ہیں جس سے کئی پرمکھ ٹرینیں ردّ کر دی گئی ہیں یا انکے مارگ میں بدلاؤ کیا گیا ہے۔ راجیہ میں کئی سڑک مارگ بھی بند ہیں۔
مکھیہ منترینے ایک بار پھر آندولنکاریوں سے بات چیت کے لئے آگے آنے کی اپیل کی ہے وہیں گرجر نیتا اپنے رخ پر اڑے نظر آ رہے ہیں۔ دونوں پکشوں میں شنیوار کے بعد سے کوئی بات چیت نہیں ہوئی ہے۔
ادھر دھولپر میں سرکاری سمپتی کو نقصان پہنچانے کے آروپ میں پولیس نے معاملہ درج کر8لوگوں کو گرفتار کیا ہے۔ گرجر نیتا وجے بینسلا نے سوموار کو پھر کہا که سرکار کو وارتا کے لئے ملارنا ڈونگر میں ریل پٹری پر ہی آنا ہوگا اور آندولنکاری وارتا کے لئے کہیں نہیں جا ئینگے۔ کرنل کروڑی سنگھ بینسلا و پوری ٹیم بیٹھ کر فیصلہ کرینگے۔
انہوں نے کہا که بات چیت کیا کرنی ہے؟ سرکار5پرتیشت آرکشن کی ہماری مانگ پوری کرے اور ہم گھر چلے جا ئینگے۔ اسکے ساتھ ہی انہوں نے کہا که مانگ نہیں مانے جانے پر گرجر لمبے آندولن کے لئے تیار ہیں۔ وہیں مکھیہ منتری گہلوت بات چیت میں کہا که میں ان سے اپیل کرونگا که آپ دھرنے سے اٹھو,سرکار سے وارتا کرو اور سرکار کے سطر پر جو بھی سمبھو ہوگا,میں یہ وشواس دلاتا ہوں که اس میں کوئی کمی نہیں آئیگی۔ اسکے ساتھ ہی انہوں نے آندولنکاریوں سے اپنی مانگ کیندر کے سمکش اٹھانے کو کہا۔
پولیس مہاندیشک(قانون ویوستھا)ایم ایل لاٹھر نے بتایا که آندولن کے دوران کہیں سے اپریہ گھٹنا کا کوئی سماچار نہیں ہے حالانکہ رویوار کو کچھ ہڑدنگیوں نے دھولپر میں پولیس کے3واہنوں کو آگ کے حوالے کر دیا تھا اور ہوا میں گولیاں چلائی تھیں۔

لاٹھر نے بتایا که آندولنکاریوں نے دوسا ضلعے میں سکندرا کے پاس راشٹریہ راجمارگ سنکھیا11کو اوردھ کر دیا ہے۔ اسکے ساتھ ہی نینوا(بوندی),بنڈلا(کرولی)و ملارنا میں بھی سڑک مارگ اوردھ ہیں۔ اسکے ساتھ ہی ٹونک ضلعے میں کوٹہ جے پور راجمارگ کو بناس پلیا تتھا لالسوٹ گنگاپر کرول راجمارگ پر بھی جام کیا گیا ہے۔ اس آندولن کے کارن اتر پچھم ریلوے نے سوموار کو2اور ٹرینوں کو ردّ کر دیا۔ اسکے علاوہ کم سے کم6ٹرینوں کے مارگ میں بدلاؤ کیا گیا۔ ریلوے بیتے4دنوں میں بڑی سنکھیا میں ٹرینوں کو ردّ کر چکا ہے۔
الیکھنیہ ہے که گرجر نیتا راجیہ میں سرکاری نوکریوں اور شکشن سنس‍تھانوں میں پرویش کے لئے5پرتیشت آرکشن کی مانگ کو لیکر شکروار شام کو سوائی مادھوپر کے ملارنا ڈونگر میں ریل پٹری پر بیٹھ گئے۔ گرجر نیتا کروڑی سنگھ بینسلا و انکے سمرتھک یہیں جمے ہیں۔

گرجر سماج سرکاری نوکریوں اور شکشن سنس‍تھانوں میں پرویش کے لئے گرجر,رایکا ریباری,گڈیا,لہار,بنجارہ اور گڑریا سماج کے لوگوں کو5پرتیشت آرکشن کی مانگ کر رہا ہے۔ فی الحال ان‍یہ پچھڑا ورگ کے آرکشن کے اترک‍ت50پرتیشت کی قانونی سیما میں گرجروں کو اتپچھڑا شرینی کے تحت1پرتیشت آرکشن الگ سے مل رہا ہے۔
دھولپر سے ملے سماچار کے انوسار رویوار کو دھولپر ہنسا اور آگجنی کے سمبندھ میں کوتوالی میں قریب250لوگوں کے وردھ معاملہ درج کیا گیا ہے۔ پولیس ادھیکشک اجے سنگھ نے بتایا که اپدرویوں کے خلاف راجمارگ اوردھ کرنے,سرکاری سمپتی کو نقصان پنہچانے,قاتلانہ حملہ,راج کاریہ میں بادھا ڈالنے تتھا آگجنی سمیت انیہ دھاراؤں میں معاملہ درج کیا گیا ہے۔

سنگھ نے بتایا که اپدرویوں میں سے قریب50کو نامزد کیا گیا ہے۔ اس معاملے میں پولیس دوارہ8لوگوں کو گرفتار کرکے ان سے پوچھ تاچھ کی جا رہی ہے۔ صبح گرجروں نے باڈیبسیڈی روڈ پر جام لگایا لیکن پولیس کی ٹیم نے تتپراتا سے کارروائی کرتے ہوئے اپدرویوں کو ہٹا دیا۔تصویر سوجنیہ:ایئینائی


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation