Loading...
کشمیر میں ایک دن کی بارش سے تباہی, 3کی موت| Webdunia Hindi

کشمیر میں ایک دن کی بارش سے تباہی, 3کی موت

سریش ڈگر| پن سنشودھت بدھوار, 12جون2019 (20:27 IST)
جموں۔ کشمیر میں ماتر ایک دن کینے قہر برپایا ہے۔ تین لوگوں کی موت ہو گئی ہے۔ ندی نالے افعان پر ہیں۔ کئی علاقوں میں باڑھ کا خطرہ پیدا ہو گیا ہے۔ باندیپورا میں جہاں مکان پر پیڑ گرنے سے2مہلاؤں کی موت ہو گئی وہیں گاندربل میں پیڑ گرنے سے گجر سمودائے کے1ویکتی کی موت ہو گئی جبکہ دو انیہ گھائل ہو گئے۔
یہی نہیں بارش کے بعد ندی نالوں میں آئے افعان کے کارن کئی پل بہہ گئے اور تٹبندھ بہہ جانے کے کارن باڑھ کا پانی رہایشی علاقوں میں گھس آیا۔ پرشاسن اپنے طور پر لوگوں کا مدد پہنچا رہی ہے,جبکہ ستھانیہ لوگ بھی راحت کاریہ میں جٹے ہوئے ہیں۔

اتری کشمیر کے بانڈیپورا ضلعے کے چنداجی گاؤں میں تیز ہوا کی چپیٹ میں آ کر ایک پیڑ مکان پر آ گرا اور اس میں دب کر دو مہلاؤں کی موت ہو گئی۔ مرتک کی پہچان شریپھا بیگم اور مبینا بانو کے روپ میں ہوئی ہے۔ یہ گھٹنا منگلوار رات کی ہے۔
باندیپورا میں ہوئی اس مسلادھار بارش کے کارن کئی علاقوں میں جلبھراو بھی ہو گیا ہے۔ یہی نہیں پپچن میں کچھ پرانے پل اور ندی تٹبندھ بھی بہہ گئے ہیں۔ حالانکہ اب تک انیہ کسی بھی طرح کے جان مال کے نقصان کی سوچنا نہیں ہے۔

اسکے علاوہ مدھیہ کشمیر کے بڈگام ضلعے میں سوگام پل کے پاس ددھگنگا نالے کے بیچ بھی دو چرواہے لگ بھگ400-500بھیڑیں,بکریوں کے ساتھ پھنس گئے۔ رات بھر ہوئی بارش کے کارن نالے میں باڑھ گئی اور چرواہے اپنے پشوؤں کے ساتھ وہاں سے نکل نہیں پائے۔ اس بات کا پتہ چلتے ہی پرشاسن اور ستھانیہ سویں سیوک کے سدسیہ انکی مدد کو وہاں پہنچ گئے۔ ایک استھایی اوورپاس کا نرمان کیا اور چرواہوں کو پشوؤں کے ساتھ وہاں سے نکال لیا گیا۔
تیز آندھی و بارش نے کشمیر کے کئی حصوں میں قہر برپایا ہے۔ اسکی چپیٹ میں آ کر کئی گھر,دوکانیں اور سڑکیں شتگرست ہو گئیں۔ اتری کشمیر کے باراملا ضلعے کے تنگمرگ علاقے میں11-12جون کی رات کو باڑھ کے کارن پل ڈھہ گیا۔ یہ پل(شرائی برج)چینگمرا,چوک,چنگیل,ونگم,کلہاما,درہاما,بڈکوٹے,رنگاوری,گوگلڈور,داراکاشی,مشیکھر,جھنڈپال اور گنگوانی سہت14گاؤوں کو راشٹریہ راجمارگ سے جوڑتا ہے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation