Loading...
بھارتیہ ادھیاتم کے پرتیک تھے سوامی وویکانند۔vivekananda and religion | Webdunia Hindi

بھارتیہ ادھیاتم کے پرتیک تھے سوامی وویکانند

vivekanad-5

آدھونک صدی میںایوں رام کرشن پرم ہنس کے ششے رہےدت کا جنم12جنوری, 1863کو کولکاتہ میں ہوا۔ وہ کالانتر میں سوامیکے نام سے پرکھیات ہوئے۔

نریندرناتھ نے1879میں اینٹرینس پریکشا پاس کی اور وہ پریسیڈینسی کالج کولکاتہ سے1884میں بی.اے.ہوئے۔ انہوں نے قانون کی پڑھائی بھی کی تھی,پرنتو وہ قانون کی انتم ورش کی پریکشا میں نہیں بیٹھ سکے۔ پڑھائی کے دوران ہی نریندرناتھ کی اسمپورن آتمک اور جا پر برہم کی کھوج کی اور مکھر ہوئی۔ وہ دھیان ایوں سمادھی میں لین رہنے لگے۔ ستیہ کی کھوج کے دوران ہی وہ مہرشی دیویندرناتھ ٹیگور,کیشوچندر سین,شوناتھ شاستری و سماج کے انیہ منیشیوں کے سمپرک میں آئے۔ سماج سدھار کا انکے من میں وششٹ ستھان تھا۔

وہ ستی پرتھا کے وردھ اور ناری شکشا کے پکشدھر تھے۔1822میں نریندرناتھ رام کرشن پرم ہنس کے سمپرک میں آئے اور انکے سبھی تارکک وگیانک آدھاروں کی سنتشٹی کے پشچات وہ وویکانند بنے۔

دنیا کے اتہاس میں یہ برلا ہی اداہرن ہے که گرو پرم ہنس نے انکے ششے کو آدھیاتمک اور جا سے سرابور کیا۔ انہوں نے تین بار ہری دوار کی یاترائیں کی اور دسمبر, 1892میں کنیاکماری پہنچے,جہاں ایک شلا پر انہیں گیان پراپت ہوا۔ یہ شلا'وویکانند شلا'کے نام سے جانی جاتی ہے۔
ممبئی سے وہ31مئی, 1893میں امریکہ گئے اور ہارورڈ کے پروفیسر رائٹ کے پریاسوں سے وہ شکاگو میں وشو دھرم سمیلن کو سمبودھت کرنے میں سپھل ہوئے۔

11ستمبر, 1893کو سوامی جی نے اس سبھا کو سمبودھت کیا اور بھارتیہ ادھیاتم ایوں راشٹرواد کے انترراشٹریہ پروکتا کے روپ میں سویکارے گئے۔
سوامی کے مت انوسار پورب اور پچھم کی سبھیتائیں ایک دوسرے کی پورک ہیں۔ لندن یاترا کے دوران سوامی جی نے مارگریٹ نوبیل کا بھگنی نویدتا کے روپ میں نام کرن سنسکار کیا۔
انکے یہ امولیہ وچار آج بھی جیون کے لئے بہؤپیوگی ہے:-

* 'اٹھو,جاگو اور تب تک نہ رکو,جب تک که تم لکشیہ پر نہ پہنچ جاؤ۔'

اوم'کامناساگر کی بھانتی اترپت ہے,جیوں جیوں ہم اسکی آوشیکتا پوری کرتے ہیں,تیوں تیوں اسکا کولاہل بڑھتا ہے۔ جیون کا رہسیہ بھوگ میں نہیں ہے,پر انبھو کے دوارہ شکشا پراپتی میں ہے۔'

نے ہمیشہ ویدوں کے وشوویاپی معنویہ سوروپ پر بل دیا اور سبھی دھرموں میں ویاپت ایک تو سوروپ کو مکھر کیا۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation