Loading...
جانئے چاترماس کیا ہے؟ کیوں ورجت ہے ان دنوں یہ کاریہ,کون سے نیموں کا کریں پالن| Webdunia Hindi

جانئے چاترماس کیا ہے؟ کیوں ورجت ہے ان دنوں یہ کاریہ,کون سے نیموں کا کریں پالن

-انرودھ جوشی'شتایو'

ورت,بھکتی اور شبھ قرم کے4مہینے کومیں'چاترماس'کہا گیا ہے۔ دھیان اور سادھنا کرنے والے لوگوں کے لئے یہ ماہ مہتوپورن ہوتے ہیں۔ اس دوران شریرک اور مانسک ستھتی تو صحیح ہوتی ہی ہے,ساتھ ہی واتاورن بھی اچھا رہتا ہے۔4مہینے کی اودھی ہے,جو آشاڑھ شکل ایکادشی سے پرارمبھ ہوکر کارتک شکل ایکادشی تک چلتا ہے۔
ورت کا مہینہ'شراون'ماہ کیوں,جانئے

اکت4ماہ کو ورتوں کا ماہ اسلئے کہا گیا ہے که اکت4ماہ میں جہاں ہماری پاچنشکتی کمزور پڑتی ہے وہیں بھوجن اور جل میں بیکٹیریا کی تعداد بھی بڑھ جاتی ہے۔ اکت4ماہ میں سے پرتھم ماہ تو سب سے مہتوپورن مانا گیا ہے۔
اس اسمپورن ماہ ویکتی کو ورت کا پالن کرنا چاہئیے۔ ایسا نہیں که صرف سوموار کو ہی اپواس کیا اور باقی وار خوب کھایا۔ اپواس میں بھی ایسے نہیں که سابودانے کی کھچڑی کھا لی اور خوب مزے سے دن بتا لیا۔

شاستروں میں جو لکھا ہے اسی کا پالن کرنا چاہئیے۔ اس اسمپورن ماہ پھلاہار ہی کیا جاتا ہے یا پھر صرف جل پیکر ہی سمیہ گزارنا ہوتا ہے۔ اکت4ماہ میں کیا کھائیں,اسکی جانکاری نیچے دی جا رہی ہے۔
اکت4ماہ ہیں شراون,بھادرپد,آش‍ون اور کارتک۔ چاترماس کے پرارمبھ کو'دیوشینی ایکادشی'کہا جاتا ہے اور انت کو'دیووتھان ایکادشی'۔

یہ نیم پالیں: اس دوران فرش پر سونا اور سوریودیہ سے پہلے اٹھنا بہت شبھ مانا جاتا ہے۔ اٹھنے کے بعد اچھے سے سنان کرنا اور ادھکتر سمیہ مون رہنا چاہئیے۔ ویسے سادھوؤں کے نیم کڑے ہوتے ہیں۔ دن میں کیول ایک ہی بار بھوجن کرنا چاہئیے۔
ورجت کاریہ: اکت4ماہ میں وواہ سنسکار,جاتکرم سنسکار,گرہ پرویش آدی سبھی منگل کاریہ نشیدھ مانے گئے ہیں۔

اس ورت میں دودھ,شکر,دہی,تیل,بینگن,پتیدار سبزیاں,نمکین یا مسالیدار بھوجن,مٹھائی,سپاری,مانس اور مدرا کا سیون نہیں کیا جاتا۔ شراون میں پتیدار سبزیاں یتھا پالک,ساگ اتیادی,بھادرپد میں دہی,آشون میں دودھ,کارتک میں پیاز,لہسن اور اڑد کی دال آدی کا تیاگ کر دیا جاتا ہے۔


 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation