Loading...
پریاگ کمبھ میلے میں تروینی سنگم تٹ پر ہی سنان کرنا کیوں مہتوپورن؟| Webdunia Hindi

پریاگ کمبھ میلے میں تروینی سنگم تٹ پر ہی سنان کرنا کیوں مہتوپورن؟

triveni sangam prayag
گنگا,یمنا,سرسوتی,کاویری,گوداوری,کرشنا,سندھو,شپرا,برہمپتر آدی سبھی ندیوں کے اپنے اپنے سنگم ہے۔ ہندو دھرم کے تین دیوتا ہیں شو,وشنو اور برہما اور تین دیویاں ہیں پاروتی,لکشمی اور سرسوتی۔ اسی لئے سبھی جگہ تروینی کا مہتو اور بڑھ جاتا ہے۔-Triveni sangam rivers allahabad khumbha 2019

تروینی کا ارتھ ہے وہ ستھان جہاں تین ندیاں آ کر ملتی ہوں۔ جہاں تین ندیوں کا سنگم ہوتا ہو۔ پریاگ کی گنگا ندی میں ایک ستھان ایسا ہے جہاں تین ندیوں کا ملن ہوتا ہے۔ سنگم اور تروینی وستت: ایک ہی ستھان ہے جہاں گنگا,یمنا,سرسوتی کا سنگم ہوتا ہے۔ یہ درلبھ سنگم وشو پرسدھ ہے۔ گنگا,یمنا کے بعد بھارتیہ سنسکرتی میں سرسوتی کو مہتو ادھک ملا ہے۔


ہندو دھرم کے ادھکتر تیرتھ ندیوں کے تٹ پر ہی بسے ہوئے ہیں۔ اس میں بھی جہاں تین ندیوں کا سنگم ہو رہا ہے وہ ستھان مہتوپورن مانا جاتا ہے۔ پریاگ سنگم پر گنگا اور یمنا ندی اگل الگ نظر آتی ہے,لیکن کہتے ہیں که اسی میں سرسوتی بھی ملی ہوئی ہے جو که الگ نظر نہیں آتی ہے۔ سرسوتی ندی کے ساتھ ادبھت ہی بات ہے که پرتیکش طور پر سرسوتی ندی کا پانی کم ہی ستھانوں پر دیکھنے کو ملتا ہے۔ اسکا استتو اردشیہ روپ میں بہتا ہوا مانا گیا ہے۔

جیسے گرہوں میں سوریہ تتھا تاروں میں چندرما ہے ویسے ہی تیرتھوں میں سنگم کو سبھی تیرتھوں کا ادھپتی مانا گیا ہے تتھا سپتپریوں کو اسکی رانیاں کہا گیا ہے۔ تروینی سنگم ہونے کے کارن اسے یگی ویدی بھی کہا گیا ہے۔ پدم پران میں ایسا مانا گیا ہے که جو تروینی سنگم پر نہاتا ہے اسے موکش پراپت ہوتا ہے۔


پرتیک بارہویں ورش پورن کمبھ کا تتھا پرتیک چھٹھے ورش اردھکمبھ میلوں کا تروینی سنگم پر آیوجن ہوتا ہے۔ تروینی سنگم پر مہاپرو کمبھ کے آیوجن میں بھکتوں کی سنکھیا ایک کروڑ سے بھی پار چلی جاتی ہے۔ سدبھاو,سوہارد,ساماجک سمرستا کا پرتیک تروینی پتھ کا مہاپرو پریاگ کمبھ میلہ چھواچھوت,جاتیتا,سامپردایکتا سے پرے اور سہشنتا کی جیتی جاگتی مثال ہے۔

مہاپرو میں وبھن اکھاڑوں کے سادھو اپنی ششے منڈلی سہت پورےپرووں کے دوران اپستھت رہتے ہیں۔ پرتھم سنان سے لیکر انتم سنان تک رامائن,مہابھارت,شریمدبھاگوت,وید,اپنشدوں تتھا پرانوں کے آکھیان سننے کو ملتے ہیں۔ اس بار تروینی سنگم پر اردھکمبھ کا میلہ آیوجت ہو رہا ہے۔ سنبھاونا ویکت کی جا رہی ہے که لگ بھگ15کروڑ لوگ سنگم پر سنان کرنے کے لئے جٹینگے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation