Loading...
شوجی نے اس گپھا میں رکھا تھا گنیشجی کا کٹا ہوا مستک,برہمکمل سے ہوتا ہے ابھیشیک... | Webdunia Hindi

شوجی نے اس گپھا میں رکھا تھا گنیشجی کا کٹا ہوا مستک,برہمکمل سے ہوتا ہے ابھیشیک...

سناتن دھرم میں بھگوان گنیشجی کو پرتھم پوجیہ مانا گیا ہے۔ گنیشجی کے جنم کے بارے میں انیک کتھائیں پرچلت ہیں۔ بھگوان شو نے کرودھوش گنیشجی کا سر دھڑ سے الگ کر دیا تھا,بعد میں ماتا پاروتیجی کے کہنے پر انہوں نے ہاتھی کا مستک لگایا,لیکن گنیشجی کا جو مستک کٹا تھا,اسے شوجی نے ایک گپھا میں رکھ دیا۔ یہ گپھا اتراکھنڈ کے پتھوراگڑھ میں ستھت ہے۔ اسےکے نام سے جانا جاتا ہے۔

کہا جاتا ہے که سکند پران میں بھی اسکا ورنن ہے۔ جہاں یہ مستک رکھا گیا,اسے پاتال بھوونیشور کے نام سے جانا جاتا ہے۔ اس ستھان پر وراجت گنیشجی کی مورتی کو آدگنیش کہا جاتا ہے۔ اتراکھنڈ کے پتھوراگڑھ میں ستھت پاتال بھوونیشور گپھا بھکتوں کی آستھا کا کیندر ہے۔ یہ گپھا وشالکائے پہاڑی کے قریب90فٹ اندر ہے۔ مانیتا کے انوسار,اس گپھا کی کھوج آدشنکراچاریہ دوارہ کی گئی تھی۔
پاتال بھوونیشور گپھا میں بھگوان گنیش کی کٹی شلاروپی مورتی کے ٹھیک اوپر108پنکھڑیوں والا شواشٹک دل برہمکمل سشوبھت ہے۔ اس برہمکمل سے بھگوان گنیش کے شلاروپی مستک پر جل کی دویہ بوند ٹپکتی ہے۔ مکھیہ بوند آدگنیش کے مکھ میں گرتی ہوئی دکھائی دیتی ہے۔ مانیتا ہے که یہ برہمکمل بھگوان شو نے ہی یہاں ستھاپت کیا تھا۔

یہیں پر کیدارناتھ,بدری ناتھ اور امرناتھ کے بھی درشن ہوتے ہیں۔ بدری ناتھ میں بدری پنچائت کی شلاروپ مورتیاں ہیں جن میں یم کبیر,ورن,لکشمی,گنیش تتھا گرڑ شامل ہیں۔ تکشک ناگ کی آکرتی بھی گپھا میں بنی چٹان میں نظر آتی ہے۔ اس پنچائت کے اوپر بابا امرناتھ کی گپھا ہے تتھا پتھر کی بڑی بڑی جٹائیں پھیلی ہوئی ہیں۔ اسی گپھا میں کالبھیرو کی جیبھ کے درشن ہوتے ہیں۔ اسکے بارے میں مانیتا ہے که منشیہ کالبھیرو کے منھ سے گربھ میں پرویش کر پونچھ تک پہنچ جائے تو اسے موکش کی پراپتی ہو جاتی ہے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation