Loading...
شراون ماس میں کیجئے12جیوترلنگ کے گھر بیٹھے درشن اور پڑھیں مہتو۔12 jyotirlinga name and place | Webdunia Hindi

شراون ماس میں کیجئے12جیوترلنگوں کے گھر بیٹھے درشن اور پڑھیں مہتو


یوں تو دیش بھر میں لاکھوں شو مندر اور شو دھام ہیں لیکنکا سب سے خاص مہتو ہے۔ آئیے جانتے ہیں وستار سے...

سوراشٹرے سومناتھں چ شریشیلے ملکارجنم۔
اجینیاں مہاکالمونکارنمملیش۔۔
پرلیاں ویدیناتھں چ ڈاکنیاں بھیمشنکرم۔
سیتبندھے تو رامیشں ناگیشں دارکاونے۔۔
وارانسیاں تو وشویشں تریمبکں گوتمیتٹے۔
ہمالیے تو کیدارں گھشمیشں چ شوالیے۔۔
ایتانی جیوترلنگانی سایں پرات پٹھینر۔
سپتجنمکرتں پاپں سمرنین ونشیتی۔۔

ایتیشاں درشنادیو پاتکں نیو تشٹھتی۔
کرمکشیو بھویتسیہ یسیہ تشٹو مہیشورا۔۔:



-جو منشیہ پرتیدن پرات ان جیوترلنگوں کا نام جپتا ہے اسکے ساتوں جنم تک کے پاپ نشٹ ہو جاتے ہیں۔ جس کامنا کی پورتی کے لئے منشیہ نتیہ ان ناموں کا پاٹھ کرتا ہے,شیگھر ہی اس پھل کی پراپتی ہو جاتی ہے۔ ان لنگوں کے درشن ماتر سے سبھی پاپوں سے مکتی مل جاتی ہے,یہی بھگوان شو کی وشیشتا ہے۔

1.)سومناتھ جیوترلنگ: گجرات

پہلا جیوترلنگ سومناتھ مندر گجرات کے(سوراشٹر)پرانت کے کاٹھیاواڑ شیتر کے انترگت پربھاس میں وراجمان ہیں۔ اسی شیتر میں بھگوان شریکرشنچندر نے یدو ونش کا سنہار کرانے کے بعد اپنی نر لیلا سماپت کر لی تھی۔‘ذرا’نامک ویادھ(شکاری)نے اپنے بانوں سے انکے چرنوں(پیر)کو بھید ڈالا تھا۔


2.)ملکارجن جیوترلنگ: آندھر پردیش

آندھر پردیش کے کرشنا ضلعے میں کرشنا ندی کے تٹ پر شریشیل پروت پر شریملکارجن وراجمان ہیں۔ اسے دکشن کا کیلاش کہتے ہیں۔ مہابھارت کے انوسار شریشیل پروت پر بھگوان شو کا پوجن کرنے سے اشو میدھ یگی کرنے کا پھل پراپت ہوتا ہے۔ شریشیل کے شکھر کے درشن ماتر کرنے سے لوگوں کے سبھی پرکار کے کشٹ دور ہو جاتے ہیں,اننت سکھوں کی پراپتی ہوتی ہے۔



3.)مہاکالیشور جیوترلنگ: اجین,مدھیہ پردیش

ترتیہ جیوترلنگ مہا کال یا‘مہاکالیشور’کے نام سے پرسدھ ہے۔ یہ ستھان مدھیہ پردیش کے اجین میں ہے,جسے پراچین ساہتیہ میں اونتکا پوری کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ یہاں بھگوان مہاکالیشور کا بھویہ جیوترلنگ ودیمان ہے۔




4.)اونکاریشور جیوترلنگ: اتری بھارت

اونکاریشور جیوترلنگ کے ساتھ ہی مملیشور جیوترلنگ بھی ہے۔ ان دونوں شولنگوں کی گننا ایک ہی جیوترلنگ میں کی گئی ہے۔ اونکاریشور ستھان بھی مالوہ شیتر میں ہی پڑتا ہے۔




5.)کیدارناتھ جیوترلنگ: اتراکھنڈ

یہ جیوترلنگ ہمالیہ کی چوٹی پر وراجمان شری‘کیدارناتھ’جی کا ہے۔ شری کیدارناتھ کو‘کیداریشور’بھی کہا جاتا ہے,جو کیدار نامک شکھر پر وراجمان ہے۔ اس شکھر سے پورو دشا میں الکنندا ندی کے کنارے بھگوان شری بدری وشال کا مندر ہے۔ جو کوئی ویکتی بنا کیدارناتھ بھگوان کا درشن کئے یدی بدری ناتھ شیتر کی یاترا کرتا ہے,تو اسکی یاترا نشپھل ارتھات ویرتھ ہو جاتی ہے۔


6.)بھیمشنکر جیوترلنگ: ڈاکنی,مہاراشٹر

اس جیوترلنگ کا نام‘بھیمشنکر’ہے,جو ڈاکنی پر اوستھت ہے۔ یہ ستھان مہاراشٹر میں ممبئی سے پورو تتھا پونا سے اتر کی اور ستھت ہے,جو بھیما ندی کے کنارے سہیادری پروت پر ہیں۔ بھیما ندی بھی اسی پروت سے نکلتی ہے۔ بھارت ورش میں پرکٹ ہوئے بھگوان شنکر کے بارہ جیوترلنگ میں شری بھیمشنکر جیوترلنگ کا چھٹھا ستھان ہیں۔


7.)وشوناتھ جیوترلنگ: کاشی,اتر پردیش

سپتم جیوترلنگ کاشی میں وراجمان‘وشوناتھ’کو سپتم جیوترلنگ کہا گیا ہے۔ کہتے ہیں,کاشی تینوں لوکوں میں نیاری نگری ہے,جو بھگوان شو کے ترشول پر وراجتی ہے۔ وشویشور جیوترلنگ اتر پردیش کے وارانسی جنپد کے کاشی نگر میں اوستھت ہے۔ اسے آنندون,آنندکانن,اومکت شیتر تتھا کاشی آدی انیک ناموں سے جانا جاتا ہے۔



8.)تریمبکیشور جیوترلنگ: ناسک,مہاراشٹر

اشٹم جیوترلنگ کو‘تریمبک’کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ یہ ناسک ضلعے میں پنچ وٹی سے لگ بھگ اٹھارہ میل کی دوری پر ہے۔ یہ مندر برہمگری کے پاس گوداوری ندی کے کنارے ستھت ہے۔ اسے تریمبک جیوترلنگ,تریمبکیشور شو مندر بھی کہتے ہے۔ یہاں برہمگری نامک پروت سے گوداوری ندی نکلتی ہے۔ جس پرکار اتر بھارت میں پرواہت ہونے والی پوتر ندی گنگا کا وشیش آدھیاتمک مہتو ہے,اسی پرکار دکشن میں پرواہت ہونے والی اس پوتر ندی گوداوری کا وشیش مہتو ہے۔



9.)ویدیناتھ جیوترلنگ: جھارکھنڈ

نوم جیوترلنگ‘ویدیناتھ’ہیں۔ یہ ستھان جھارکھنڈ پرانت کے سنتھال پرگنہ میں جسیڈیہ ریلوے اسٹیشن کے سمیپ میں ہے۔ پرانوں میں اس جگہ کو چتا بھومی کہا گیا ہے۔ بھگوان شری ویدیناتھ جیوترلنگ کا مندر جس ستھان پر اوستھت ہے,اسے‘ویدیناتھدھام’کہا جاتا ہے۔


10.)ناگیشور جیوترلنگ: بڑودہ,گجرات

ناگیش نامک جیوترلنگ جو گجرات کے بڑودہ شیتر میں گومتی دوارکا کے سمیپ ہے۔ اس ستھان کو داروکاون بھی کہا جاتا ہے۔ کچھ لوگ دکشن حیدرآباد کے اوڑھا گرام میں ستھت شولنگ کا ناگیشور جیوترلنگ مانتے ہیں,تو کچھ لوگ اتراکھنڈ کے الموڑا ضلعے میں ستھت جاگیشور شولنگ کو جیوترلنگ کہتے ہیں۔ ناگیشور جیوترلنگ گجرات پرانت کے دوارکاپری سے لگ بھگ25کلومیٹر کی دوری پر اوستھت ہے۔


11.)رامیشور جیوترلنگ: تمل ناڈو

دشم جیوترلنگ‘رامیشور’ہیں۔ رامیشورتیرتھ کو ہی سیتبندھ تیرتھ کہا جاتا ہے۔ یہ ستھان تمل ناڈو کے رامناتھم جنپد میں ستھت ہے۔ یہاں سمندر کے کنارے بھگوان رامیشورم کا وشال مندر شوبھت ہے۔ یہ ہندوؤں کے چار دھاموں میں سے ایک دھام ہے۔ یہ تمل ناڈو راجیہ کے رامناتھپرم ضلعے میں ستھت ہے۔ منار کی کھاڑی میں ستھت دیپ جہاں بھگوان رام کا لوکپرسدھ وشال مندر ہے۔



12.)گھرشنیشور جیوترلنگ: مہاراشٹر

ایکادشواں جیوترلنگ‘گھرشنیشور ہے۔ یہ ستھان مہاراشٹر شیتر کے انترگت دولتاباد سے لگ بھگ اٹھارہ کلومیٹر دور بیرولٹھ گاؤں کے پاس ہے۔ اس ستھان کو‘شوالیہ’بھی کہا جاتا ہے۔ گھرشنیشور کو لوگ گھشمیشور اور گھرشنیشور بھی کہتے ہیں۔ گھرشنیشور سے لگ بھگ آٹھ کلومیٹر دور دکشن میں ایک پہاڑ کی چوٹی پر دولتاباد کا قلعہ موجود ہے۔



 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation