Loading...
پردوش کا ورت رکھنے سے ملتی ہے چمتکارک سپھلتا,پڑھیں کتھا| pradosh vrat | Webdunia Hindi

پردوش کا ورت رکھنے سے ملتی ہے چمتکارک سپھلتا,پڑھیں کتھا

Shiv pooja
پرتیک ماہ میں جس طرح دو ایکادشی ہوتی ہے اسی طرح دو پردوش بھی ہوتے ہیں۔ تریودشی(تیرس)کو پردوش کہتے ہیں۔ ہندو دھرم میں ایکادشی کو وشنو سے تو پردوش کوسے جوڑا گیا ہے۔ دراصل,ان دونوں ہی ورتوں سےکا دوش دور ہوتا ہے۔

پردوش کتھا
پردوش کو پردوش کہنے کے پیچھے ایک کتھا جڑی ہوئی ہے۔ سنکشیپ میں یہ که چندر کو کشیہ روگ تھا,جسکے چلتے انہیں مرتیتلیہ کشٹوں ہو رہا تھا۔ بھگوان شو نے اس دوش کا نوارن کر انہیں تریودشی کے دن پن:جیون پردان کیا تھا ات: اسی لئے اس دن کو پردوش کہا جانے لگا۔


میں کیا کھائیں اور کیا نہیں
پردوش کال میں اپواس میں صرف ہرے مونگ کا سیون کرنا چاہئیے,کیونکہ ہرا مونگ پرتھ‍وی تتو ہے اور منداگنی کو شانت رکھتا ہے۔ پردوش ورت میں لال مرچ,ان,چاول اور سادہ نمک نہیں کھانا چاہئیے۔ حالانکہ آپ پورن اپواس یا پھلاہار بھی کر سکتے ہیں۔
پردوش ورت کی ودھی
ورت والے دن سوریودیہ سے پہلے اٹھیں۔ نتیکرم سے نپٹنے کے بعد سفید رنگ کے کپڑے پہنے۔ پوجاگھر کو صاف اور شدھ کریں۔ گائے کے گوبر سے لیپ کر منڈپ تیار کریں۔ اس منڈپ کے نیچے5الگ الگ رنگوں کا پر یوگ کر کے رنگولی بنائیں۔ پھر اتر پورو دشا کی اور مکھ کرکے بیٹھے اور شو جی کی پوجا کریں۔ پورے دن کسی بھی پرکار کا انیہ گرہن نہ کریں۔

پردوش ورت پھل
ماہ میں دو پردوش ہوتے ہیں۔ الگ الگ دن پڑنے والے پردوش کی مہمہ الگ الگ ہوتی ہے۔ جیسے سوموار کا پردوش,منگلوار کو آنے والا پردوش اور انیہ وار کو آنے والا پردوش سبھی کا مہتو اور لابھ الگ الگ ہے۔

رویوار
جو پردوش رویوار کے دن پڑتا ہے اسے بھانپردوش یا روی پردوش کہتے ہیں۔ روی پردوش کا سمبندھ سیدھا سوریہ سے ہوتا ہے۔ سوریہ سے سمبندھت ہونے کے کارن نام,یش اور سمان کے ساتھ ہی سکھ,شانتی اور لمبی آیو دلاتا ہے۔ اس سے کنڈلی میں اپیش یوگ اور سوریہ سمبندھی سبھی پریشانیاں دور ہو جاتی ہیں۔


سوموار
جو پردوش سوموار کے دن پڑتا ہے اسےپردوش کہتے ہیں۔ جس کا چندر خراب اثر دے رہا ہے انکو تو یہ پردوش ضرور نیم‍پوروک رکھنا چاہئیے جس سے جیون میں شانتی بنی رہیگی۔ یہ ورت رکھنے سے اچھا انوسار پھل پراپتی ہوتی ہے۔ اکثر لوگ سنتان پراپتی کے لئے یہ ورت رکھتے ہیں۔

منگلوار
منگلوار کو آنے والے اس پردوش کو بھوم پردوش کہتے ہیں۔ جس کا منگل خراب ہے اسے اس دن ورت اوشیہ رکھنا چاہئیے۔ اس دن سواستھیہ سبندھی طرح کی سمسیاؤں سے مکتی پائی جا سکتی ہے۔ اس دن پردوش ورت ودھپوروک رکھنے سے قرض سے چھٹکارا مل جاتا ہے۔


بدھوار
بدھوار کو آنے والے پردوش کو سومیوارا پردوش بھی کہا جاتا ہے۔ یہ شکشا ایوں گیان پراپتی کے لئے کیا جاتا ہے۔ ساتھ ہی یہ جس بھی طرح کی منوکامنا لیکر کیا جائے اسے بھی پورن کرتا ہے۔

گرووار
گرووار کو آنے والے پردوش کو گروارا پردوش کہتے ہیں۔ اس سے برہسپتی گرہ شبھ پربھاؤ تو دیتا ہی ہے ساتھ ہی اسے کرنے سے پتروں کا آشیرواد بھی پراپت ہوتا ہے۔ اکثر یہ پردوش شترو ایوں خطروں کے وناش اور ہر طرح کی سپھلتا کے لئے کیا جاتا ہے۔

شکروار
شکروار کو آنے والے پردوش کو بھرگوارا پردوش کہا جاتا ہے۔ ارتھات جس شکروار کو تریودشی تتھی ہو وہ بھرگوارا پردوش کہلاتی ہے۔ جیون میں سوبھاگیہ کی وردھی ہیتو یہ پردوش کیا جاتا ہے۔ سوبھاگیہ ہے تو دھن اور سمپدا سوت: ہی مل جاتی ہے۔

شنیوار
شنیوار کو یدیہے تو اسے شنی پردوش کہتے ہیں۔ اس پردوش سے پتر کی پراپتی ہوتی ہے۔ اکثر لوگ اسے ہر طرح کی منوکامنا کے لئے اور نوکری میں پدونتی کی پراپتی کے لئے کرتے ہیں۔


انت میں کچھ وشیش
روی پردوش,سوم پردوش و شنی پردوش کے ورت کو پورن کرنے سے اتشیگھر کاریسدھی ہوکر ابھیشٹ پھل کی پراپتی ہوتی ہے۔ سروکاریہ سدھی ہیتو یدی کوئی بھی ویکتی11اتھوا ایک ورش کے سمست تریودشی کے ورت کرتا ہے تو اسکی سمست منوکامنائیں شیگھرتا سے پورن ہوتی ہے۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation