Loading...
شراون ماس2019 :شبھ مہورت,پوجا ودھی اور منتر۔shravan muhurat | Webdunia Hindi

شراون ماس2019 :شبھ مہورت,پوجا ودھی اور منتر

میں منتر جاپ اور پوجا میں ودھانوں کا مہتو ہے۔ جب منتر جاپ یا پوجا کرتے ہیں تو اس سے پہلے ودھان ہوتا ہے بھومی شدھکرن کا۔ پھر باری آتی ہے سنان کی۔ آچمن,آسن,تلک,سنکلپ,شکھا بندھن,پرانایام,نیاس آدی یہ سب ایک کے بعد ایک کئے جاتے ہیں؟ جانئے پوجا ودھی,منتر اور پوجن مہورت

1.سنان:پرات:کال سنان کرنے سے منشیہ شدھ ہوکر جپ,پوجا پاٹھ اتیادی سبھی کاریوں کو کرنے یوگیہ ہو جاتا ہے۔ دکش سمرتی میں کہا گیا ہے...

اتینتملن: کا یو,نوچھدرسمنیت:۔
سروتییش دواراترو,پرات: سنانں وشودھنم۔۔
ارتھات9چھدروں والے اتینت ملن شریر سے دن رات گندگی نکلتی رہتی ہے اسلئے نتیہ پرات:کال سنان کرنے سے دن بھر کی اشدھی نکل جاتی ہے۔ آپ جس جل سے سنان کریں,اس میں ان7ندیوں کا آہوان کیجئے اور بھاونا کیجئے که ان ساتوں پوتر ندیوں کے جل سے آپ سنان کر رہے ہیں...۔

منتر گنگا چ یمنا چیو,گوداوری سرسوتی۔۔
نرمدا سندھو کاویری,جلیسمن سندھی کرو۔۔

وشیش:اس منتر سے ان ساتوں ندیوں کے سنان کا پھل تو ملتا ہی ہے,راشٹریہ بھاونا بھی پشٹ ہوتی ہے۔

2.بھومی شدھکرن:جس ستھان پر بیٹھ کر جپ کرنا ہے,وہ ستھان یدی پکا ہے تو پہلے سے ہی دھو لیں اور یدی کچا ہے تو گائے کے گوبر سے لیپ لیں۔ ایک بار
کا لیپا کچا ستھان4-5دن کام دیگا۔ پکا ستھان نتیہ پوچھیں یا دھوئیں۔

لابھ اس سے بیٹھنے کا ستھان کیٹانرہت ہوکر شدھ ہو جاتا ہے۔

3.آسن:کش,کمبل,مرگ چرم,ریشم و ویاگھر چرم کا آسن جپ کے لئے شدھ بتایا گیا ہے۔ اس سے من کی ایکاگرتا آتی ہے۔ پتروان گرہستھوں کے لئے مرگ چرم کا اپیوگ نشدھ ہے۔

'مرگچرم پریتنین,ورجییت پو تروان گرہی۔'

4.شکھا بندھن: چوٹی میں گانٹھ لگانا۔ سر میں چوٹی کے نیچے سہسرار چکر ہوتا ہے۔ چوٹی میں گانٹھ لگانے سے سہسرار چکر نینترت ہوتا ہے۔

5.آچمن:منتر سہت آچمن سے شریر کے اندر کی شدھی ہوتی ہے۔

6.تلک یا ترپنڈ:مستک میں تلک یا ترپنڈ منتر سہت لگانا چاہئیے۔ اس سے مستشک کا شدھکرن ہوتا ہے۔

تلک منتر:
آدتیہ وسووردا مرد گنا۔۔
تلکں تے پریچھنتو,دھرمکارتھ سدھیے۔۔

ترپنڈ ایوں بھسم منتر:

ما نستوکے تنیے ما نایشی
ما نو گوپو ما نوئشویشو رریپ:۔
ما نو ویران رو در بھامنو
ودھیرہوشمنت سدمت توا ہوامہے۔۔
7.پرانایام:اس کریا کا لابھ سروودت ہے۔ یہ پرانوایو کا ویایام ہے۔ منتر جپ کرنے پر پرانوایو کا پرواہ منتر کی اور ہو جاتا ہے جس سے منتر سپھلتا سنشچت ہوتی ہے۔

8.سنکلپ: ایک نشچت پرتگیا ہوتی ہے۔ پرتگیا کرکے من نینترت ہوتا ہے که اسے اتنا جپ کرنا ہی ہے۔

9.نیاس:نیاس کا ارتھ ہے رکھنا یا ستھاپت کرنا۔ اس کریا میں منتروں کو شریر کے ان ان انگوں پر ستھاپت کیا جاتا ہے۔ اس سے شریر منترمیہ ہو جاتا ہے۔

10.بنا گرو مکھ کا منتر جپ پھلیبھوت نہیں ہوتا۔ ات: آپ جو منتر اپنی کسی کامنا پورتی کے لئے جپنا چاہتے ہیں وہ منتر اس سے لیں جسے گرو بنانا ہے۔ یدی آپ کو کوئی من چاہا گرو نہیں مل رہا تو بھگوان شو کو گرو مان کر انکی اور سے گرو منتر گرہن کر لیں۔

کس منتر کا کریں جاپ

'اوم نم: شوائے'ایوں'مہامرتینجیہ'منترکے اترکت چندر بیج منتر'اوم شراں شریں شروں س: چندرمسے نم:'اور چندر مول منتر 'اوم چں چندرمسے نم:

شو گائتری منتر:اوم تتپرشائے ودمہے,مہادیوائے دھیمہی,تنو رو در پرچودیات۔۔

شراون ماس کے وشیش پوجن مہورت اس پرکار رہینگے:-

*شراون کا1 (پہلا)سوموار22جولائی کو پڑےگا۔ سنیوگ سے اس دن مرستھلی ناگ پنچمی ہے۔ اس دن ردرابھشیک کرنے سے ناگدیو پرسن رہتے ہیں اور سنتان سکھ میں بادھا نہیں آتی ہے۔ جن لوگوں کی کنڈلی میں پتردوش یا کالسرپ یوگ ہے,انہیں اس پوجن سے شانتی ملے گی۔

*شراون کا2 (دوسرا)سوموار29جولائی کو ہے۔ سواستھیہ کی درشٹی سے کیا گیا انوشٹھان وشیش شبھتا پردان کرنے والا رہیگا۔ اس دن کے ردرابھشیک سے مانسک اشانتی,گرہ کلیش اور سواستھیہ سمبندھی چنتا دور ہو جائیگی۔ اس دن سوم پردوش ورت بھی رہیگا۔

*شراون کا3 (تیسرا)سوموار ادبھت مہورت میں آ رہا ہے جو که5اگست2019کو پڑےگا۔ یہ دن شراون کے شریشٹھ مہورتوں میں ایک ہے۔ اس دن پورنا تتھی ہے,سوم کا نکشتر ہست بھی ودیمان ہے اور سدھی یوگ کے ساتھ ساتھ ناگ پنچمی بھی ہے۔
*شراون کا4 (چوتھا)اور انتم سوموار12اگست2019کو آئیگا۔ اس دن شو پاروتی ساتھ ساتھ پرتھوی پر وچرن کرینگے۔ ات: اس دن ردرابھشیک کرنے سے سارے منورتھ سپھل ہو نگے۔ اس دن بھی سوم پردوش ورت ہونے سے یہ دن اتشبھ رہیگا۔

*شراون ماس میں ہی1اگست2019کو گرو پشیہ یوگ بن رہا ہے,جس کا سمیہ دوپہر12:12منٹ تک رہیگا۔ ات: جنم کنڈلی کے گرہ دوشوں کو دور کرنے کے لئے یہ مہورت اتشبھ پھلدایی رہیگا۔

*سروارتھ سدھی یوگ کے خاص مہورت:-

-شراون ماس میں23جولائی کو دوپہر01:14منٹ تک,
- 25جولائی کو ساینکال05:39منٹ تک,
- 29جولائی کو سایں06:22منٹ تک,
- 01اگست کو دوپہر12:12منٹ تک,
- 04اگست کے سوریودیہ سے لیکر05اگست کے سوریودیہ تک,
- 08اگست کی راتری09:28منٹ سے09اگست کی راتری09:58منٹ تک,
- 11اگست کے سوریودیہ سے لیکر مدھیہ راتری12:45منٹ تک سروارتھ سدھی یوگ بھی ہے۔

اس یوگ میں کئے گئے سبھی کاریہ,جپ تپ,پوجا پاٹھ کبھی نشپھل نہیں ہوتے۔ ات: شراون ماس میں کیا گیا پوجن اتی لابھدایی رہیگا۔

*شراون ماس میں30جولائی کو ماس شوراتری ہے,ات: اس دن بھگوان شو کا جلابھشیک کرکے ابھیشٹ سدھی کی جا سکتی ہے تتھا ماس شوراتری کی تتھی ہونے سے اس دن کا مہتو ادھک بڑھ جائیگا۔

ALSO READ:
کا ورت رکھنے سے پہلے جان لیجیے8ضروری ٹپس

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation