Loading...
گرو گووند سنگھ جیسا نہ کوئی ہوا ہے اور نہ کوئی ہوگا,جانئے6وشیش باتیں...۔guru govind singh | Webdunia Hindi

گرو گووند سنگھ جیسا نہ کوئی ہوا ہے اور نہ کوئی ہوگا,جانئے6وشیش باتیں...

guru govind singh 2

پروپکاریجی میں سب سے بڑی بات یہ تھی که وہ اپنے آپ کو اوروں جیسا سامانیہ ویکتی ہی مانتے تھے۔ گرو گووند سنگھ جی کے بارے میں لکھنا مشکل ہے,کیونکہ صاحب کلام بادشاہ درویش گرو گووند سنگھ جیسا نہ کوئی ہوا اور نہ کوئی ہوگا۔
پتر کے روپ میں:-
آپکے جیون کے بارے میں لکھتے سمیہ یہ سمجھ میں نہیں آتا ہے که آپ کا جیون کس پکش میں لکھا جائے۔ اگر آپ کو ایک پتر کے روپ میں‍دیکھا جائے تو آپکے جیسا کوئی پتر نہیں جس نے اپنے پتا کو ہندو دھرم کی رکشا کے لئے شہید ہونے کا آگرہ کیا ہو۔

پتا کے روپ میں:- اگر آپ کو پتا کے روپ میں دیکھیں تو بھی آپکے جیسا مہان پتا کوئی نہیں,جنہوں نے خود اپنے بیٹوں کو شستر دیئے اور کہا که جاؤ میدان میں دشمن کا سامنا کرو اور شہیدی جام کو پیو۔
لیکھک کے روپ میں:-اگر آپ کو لکھاری کے روپ میں دیکھا جائے تو آپ دھنیہ ہیں۔ آپ کا دسم گرنتھ,آپکی بھاشا,آپکی اتنی اونچی سوچ کو سمجھ پانا عام بات نہیں ہے۔
تیاگی کے روپ میں:-اگر ایک تیاگی کے روپ میں آپ کو دیکھا جائے تو آپنے آنندپر کے سکھ چھوڑ,ماں کی ممتا,پتا کا سایہ,بچوں کے موہ کو آسانی سے دھرم کی رکشا کے لئے تیاگ دیا۔

یودھا کے روپ میں:-
اگر آپ کو ایک یودھا کے روپ میں دیکھیں تو‍حیرانی ہوتی ہے که آپنے اپنے ہر تیر پر ایک تولا سونا لگوایا ہوا تھا۔ جب اس سونے کا کارن آپ سے سکھوں نے پوچھا که مرتے تو اس سے دشمن ہوتے ہے پھر یہ سونا کیوں؟

تو آپ کا اتر تھا که میرا کوئی دشمن نہیں ہے۔ میری لڑائی جالم کے ظلم کے خلاف ہے۔ ان تیروں سے جو کوئی گھائل ہو نگے وہ اس سونے کی مدد سے اپنا علاج کروا کر اچھا جیون ویتیت کریں اور اگر انکی موت ہو گئی تو انکا انتم سنسکار ہو سکیں۔

گرو کے روپ میں:-آپکے جیسا گرو بھی کوئی نہیں جس نے اپنے کو سکھوں کے چرنوں میں بیٹھ کر امرت کی دات منگائی اور وچن کیا که میں آپ کا سیوک ہوں جو ہکوم دو گے منظور کرونگا۔ سمیہ آنے پر آپنے سکھوں کے ہکوم کی پالنا بھی کی۔

آپنے اپنے جیون کا ہر پل پروپکار میں ویتیت کیا۔ آپکے جتنے گنوں کا بکھان کیا جائے وہ کم ہی ہے۔ انت میں بس اتنا ہی که'جیسا تو تیسا تو ہی کیا کچھ اپما دی جیں۔'


 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation