Loading...
کرونا,تیاگ اور پریم کے پرنیتا گرو تیغ بہادر سنگھ کی جینتی24اپریل کو۔Guru Teg bahadur | Webdunia Hindi

کرونا,تیاگ اور پریم کے پرنیتا گرو تیغ بہادر سنگھ کی جینتی24اپریل کو


-ایس ایس نارنگ

گرو تیغ بہادر سنگھ ایک کرانتی کاری یگ پرش تھے۔ انکا جنم ویساکھ کرشن پنچمی کو پنجاب کے امرتسر میں ہوا تھا۔ وشو اتہاس میں دھرم ایوں معنویہ مولیوں,آدرشوں ایوں سدھانت کی رکشا کے لئے پرانوں کی آہتی دینے والوں میں گرو تیغ بہادر صاحب کا ستھان ادوتیہ ہے۔

گرو تیغ بہادر سنگھ سکھّوں کے نونویں گرو تھے۔ نانک شاہی پنچانگ کے انوسار ورش2019میں گرو تیغ بہادر سنگھ کی جینتی24اپریل, کو منائی جائیگی۔
تیغ بہادر جی کے بچپن کا نامتھا۔ انکے پتا کا نام گرو ہر گوبند سنگھ تھا۔ وہ بالیاوستھا سے ہی سنت سوروپ گہن وچاروان,ادار چت,بہادر و نربھیک سوبھاؤ کے تھے۔ شکشا دیکشا میری پیری کے مالک گرو پتا گرو ہر گوبند صاحب کی چھتر چھایا میں ہوئی۔

اسی سمیہ انہوں نے گربانی,دھرمگرنتھوں کے ساتھ ساتھ شستروں تتھا گھڑ سواری آدی کی شکشا پراپت کی۔ ہرکرشن رائے جی(سکھوں کے8ویں گرو)کی اکال مرتیو ہو جانے کی وجہ سے گرو تیغ بہادر جی کو گرو بنایا گیا تھا۔

ماتر14ورش کی آیو میں اپنے پتا کے ساتھ مغلوں کے حملے کے خلاف ہوئے یدھ میں انہوں نے اپنی ویرتا کا پرچیہ دیا۔ اس ویرتا سے پربھاوت ہوکر انکے پتا نے انکا نام تیغ بہادر یعنی تلوار کے دھنی رکھ دیا۔

گرو تیغ بہادر سنگھ جہاں بھی گئے,ان سے پریرت ہوکر لوگوں نے نہ کیول نشے کا تیاگ کیا,بلکہ تمباکو کی کھیتی بھی چھوڑ دی۔ انہوں نے دیش کو دشٹوں کے چنگل سے چھڑانے کے لئے جنمانس میں ورودھ کی بھاونا بھر,قربانیوں کے لئے تیار کیا اور مغلوں کے ناپاک ارادوں کو ناکامیاب کرتے ہوئے قربان ہو گئے۔

گرو تیغ بہادر سنگھ جی دوارہ رچت بانی کے15راگوں میں116شبد(شلوکوں سہت)شریگرو گرنتھ صاحب میں سنکلت ہیں۔ سکھّوں کے نونویں گرو تیغ بہادر سنگھ نے اپنے یگ کے شاسن ورگ کی نرشنس ایوں مانوتا ورودھی نیتیوں کو کچلنے کے لئے بلیدان دیا۔ کوئی برہم گیانی سادھک ہی اس ستھتی کو پا سکتا ہے۔ مانوتا کے شکھر پر وہی منشیہ پہنچ سکتا ہے,جس نے'پر میں نج'کو پا لیا ہو۔

گرو تیگبہادرسنہ نے دھرم کی رکشا اور دھارمک سوتنترتا کے لئے اپنا سروسو نیوچھاور کر دیا اور صحیح ارتھوں میں'ہند کی چادر'کہلائے۔ گرو تیغ بہادر سنگھ میں ایشوریہ نشٹھا کے ساتھ سمتا,کرونا,پریم,سہانبھوتی,تیاگ اور بلیدان جیسے معنویہ گن ودیمان تھے۔

شستر اور شاستر,سنگھرش اور ویراگیہ,لوکک اور الوکک,رننیتی اور آچار نیتی,راجنیتی اور کوٹنیتی,سنگرہ اور تیاگ آدی کا ایسا سنیوگ مدھییگین ساہتیہ و اتہاس میں برلا ہے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation