Loading...
اودھ واریرس کو ہراکر بینگلرو ریپٹرس پیبیئیل فائنل میں| Webdunia Hindi

اودھ واریرس کو ہراکر بینگلرو ریپٹرس پیبیئیل فائنل میں

Last Updated: شنیوار, 12جنوری2019 (00:46 IST)
بینگلرو۔ کدامبی شری کانت اور سائیکے شاندار پردرشن سےنے شکروار کو یہاں پہلے سیمی فائنل میںکو4-2سے ہراکر پریمیئر بیڈمنٹن لیگ(پیبیئیل)کے فائنل میں پرویش کیا۔ بینگلرو نے اس مقابلے میں پہلا میچ گنوانے کے بعد اپنے لگاتار3میچ جیتے۔ فائنل میں اسکا مقابلہ حیدرآباد ہنٹرس اور ممبئی راکیٹس کے بیچ شنیوار کو ہونے والے دوسرے سیمی فائنل میچ کے وجیتا سے ہوگا۔

اودھ نے اپنا پہلا میچ جیت کر2-0کی بڑھت لے لی تھی,لیکن پرنیت اور شری کانت نے اپنے اپنے میچ جیت کر سکور2-2سے برابر کر دیا۔ اسکے بعد محمد احسان تتھا ہینڈرا سیتیاوان نے ٹرمپ میچ میں2انک حاصل کرکے بینگلرو کو جیت دلائی۔ اسکے بعد مہلا ایکل کا میچ نہیں کھیلا گیا۔

پہلا میچ مشرت یگل کا تھا,جہاں اودھ کی ماتھیا کرسٹئینسین اور اشونی پونپا کی جوڑی نے بینگلرو کی مارکس ایلس اور لارین سمتھ کو جوڑی کو سیدھے گیم میں15-7, 15-10سے ہرایا۔ یہ اودھ کا ٹرمپ میچ تھا جس سے اسے2انک ملے۔ پرنیت نے پرش ایکل میں اودھ نے لی ڈونگ کیین کو15-9, 15-4سے ہراکر اپنی ٹیم کے کھاتے میں1انک ڈالا جبکہ شری کانت نے سون وان ہو کو15-7, 15-10سے پراجت کرکے سکور2-2سے برابر کیا۔
شری کانت اور ہو میں شروعات میں برابری کا کھیل دیکھنے کو ملا۔ پہلے گیم کے شروع میں سکور1-1, 2-2, 3-3, 4-4تھا۔ لیکن شری کانت بریک میں8-3کی بڑھت کے ساتھ گئے اور پھر انہوں نے پیچھے مڑ کر نہیں دیکھا اور پہلا گیم15-7سے اپنے نام کیا۔

دوسرے گیم کی شروعات بھی پہلے گیم کی طرح برابری کے کھیل سے ہوئی لیکن اس بار بھی شری کانت بڑھت لینے میں سپھل رہے اور سکور4-2کر لیا۔ شری کانت نے اپنی بڑھت کو5-11کر لیا لیکن وان ہو نے لگاتار4انک لیکر سکور9-11کر دیا۔ شری کانت نے وان ہو کو برابری نہیں کرنے دی اور لگاتار انک لیکر15-10سے گیم جیت میچ اپنے نام کر ٹیم کو واپسی دلائی۔
پرش یگل میں بینگلرو کے محمد احسان اور ہینڈرا سیتیاوان کی جوڑی نے اودھ کے لی یانگ اور ماتھیاس کی جوڑی کو15-14, 15-9سے شکست دی۔ یہ بینگلرو کا ٹرمپ میچ تھا اور اس جیت سے اسے2انک ملے جس سے وہ4-2جیت حاصل کرنے میں سپھل رہا۔

-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation