Loading...
آسٹریلیائی دورے کے چوتھے میچ میں بھارتیہ پرش ہاکی ٹیم4-0سے ہاری| Webdunia Hindi

آسٹریلیائی دورے کے چوتھے میچ میں بھارتیہ پرش ہاکی ٹیم4-0سے ہاری

پن سنشودھت گرووار, 16مئی2019 (01:05 IST)
پرتھ۔ بھارتیہکو آسٹریلیا دورے کے چوتھے میچ میں بدھوار کو یہاں آسٹریلیا کی راشٹریہ ٹیم سے0-4سے قراری شکست جھیلنی پڑی۔ میزبان ٹیم کی طرف سےاورنے2-2گول کئے۔

دورے کے پہلے تین میچوں میں اجے رہنے والی وشو میں پانچویں نمبر کی بھارتیہ ٹیم کو آسٹریلیا نے ہاکی کا کڑا سبق سکھایا۔ آسٹریلیا کے لئے گوورس نے15ویں اور60ویں منٹ جبکہ ہیوارڈ نے20ویں اور59ویں منٹ میں گول داغے۔

بھارت نے میچ کی اچھی شروعات کی تھی۔ اسنے شروع میں آسٹریلیا پر دباوٴ بھی بنایا۔ بھارت کو پانچویں منٹ میں ہی پینلٹی کارنر ملا لیکن ہرمنپریت کور کا شاٹ رکشاپنکتی کے کھلاڑی نے ہی روک دیا۔

کھیل کے12ویں منٹ میں ہرمنپریت اور نیل کانت شرما دائیں چھور سے گیند لیکر آگے بڑھے لیکن وہ اسکو انجام تک نہیں پہنچا سکے۔ آسٹریلیا کو پہلے کوارٹر کے انتم کشنوں میں پینلٹی کارنر ملا جو بعد میں پینلٹی سٹروک میں بدل گیا اور گوورس نے اس پر گول کرنے میں کوئی غلطی نہیں کی۔

دوسرے کوارٹر کے پانچویں منٹ میں آسٹریلیا کو لگاتار دو پینلٹی کارنر ملے۔ ان میں سے دوسرے موقعے پر ہیوارڈ نے بڑی خوبصورتی سے پھلک کرکے بھارتیہ گول کیپر کرشن بہادر پاٹھک کے دائیں طرف سے گیند گول میں ڈالی۔ اسکے3منٹ بعد حالانکہ پاٹھک نے پینلٹی کارنر پر گول ہونے سے بچایا۔
کھیل کے25ویں منٹ میں آرون کلینشمٹ کے سامنے کوئی نہیں تھا لیکن انکا شاٹ باہر چلا گیا۔ بھارت کو بھی اسکے بعد پانچواں پینلٹی کارنر ملا لیکن آسٹریلیائی گول کیپر جون ڈرسٹ نے ہرمنپریت کے پریاس کو ناکام کر دیا۔ آسٹریلیا کو بھی دوسرے کوارٹر کے آخر میں پانچواں پینلٹی کارنر ملا لیکن پاٹھک نے اس پر اچھا بچاو کیا۔

تیسرے کوارٹر میں دونوں ٹیموں کے بیچ قریبی مقابلہ دیکھنے کو ملا لیکن آسٹریلیا نے اچھا بچاو کیا۔ بھارت نے انتم کوارٹر کی بھی اچھی شروعات کی تھی۔ کپتان منپریت سنگھ نے اس کوارٹر میں پہلا اچھا موقع بنایا تھا لیکن ڈرسٹ نے ڈائو لگاکر انکا شاٹ روک دیا۔ بھارت کو51ویں منٹ میں پینلٹی کارنر ملا لیکن ہرمنپریت پھر سے آسٹریلیائی گول کیپر کو چھکانے میں ناکام رہے۔

بھارت گول کرنے کے لئے بیتاب تھا اور ایسے میں انتم کشنوں میں اسنے گول کیپر کو ہٹاکر اترکت کھلاڑی اتارا لیکن یہ فیصلہ غلط ثابت ہوا اور آسٹریلیا نے انتم2منٹ میں2گول داگکر جیت کا انتر بڑھا دیا۔ بھارت اور آسٹریلیا کے بیچ اگلا میچ شکروار کو کھیلا جائیگا۔ یہ اس دورے کا انتم میچ ہوگا۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation