Loading...
نئی نئی شادی ہوئی ہے,رشتوں میں بن نہیں رہی ہے رومانس کی بات,تو یہ11واستو ٹپس صرف آپکے ہی لئے ہیں| Webdunia Hindi

نئی نئی شادی ہوئی ہے,رشتوں میں بن نہیں رہی ہے رومانس کی بات,تو یہ11واستو ٹپس صرف آپکے ہی لئے ہیں



نئی شادی دیکھ کر ہمیں لگتا ہے که دونوں پیار بھرے دلمیں ڈوبے ہو نگے لیکن زیادہ تر معاملوں میں ایک دوسرے کو سمجھنے اور پریوار کی اپیکشاؤں پر کھرا اترنے کے چکر میں پیار اور جھکاو کی جگہ کھنچاؤ,تناؤ,دباوٴ بڑھنے لگتا ہے...اگر آپ بھی ایسی سمسیا کا سامنا کر رہے ہیں گھبرانے کی ضرورت نہیں..
یہ ٹپس ہم آپکے لئے ہی لائے ہیں...

1.سب سے پہلی بات تو یہ دیکھیں که آپ کا بستر کس دشا میں ہے...نووواہتوں کو اپنا بستر پورو پچھم(سر پورو,پیر پچھم)میں ہی رکھنا چاہئیے۔

2.اپنے کپڑوں سے لیکر ہر چیز تک آپ ہلکے یا سندر شوخ رنگوں کا ہی پر یوگ کریں۔ ریڈ,پنک,ییلو اور آرینج کلر ادھک سے ادھک پر یوگ کریں۔

3.اپنے بیڈروم میں جوڑے سے دو پودے رکھیں۔ اسکے لئے آپ بیمبو کا پر یوگ کر سکتے ہیں,جسے سمردھی کا پرتیک مانا جاتا ہے۔ انھیں جوڑے سے رکھنے سے پیار خوب بڑھیگا۔

4.گھر اور بیڈروم کا داہنا کونے کو رلیشنشپ کونہ کہا جاتا ہے,جو آپکے رشتے کو اور مضبوط کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔ آپ چاہیں تو اسے گلابی پھولوں سے بھی سجا سکتے ہیں,یا پھر اپنا کپل فوٹو ایک فریم میں لگاکر رکھ سکتے ہیں۔ لیکن پانی سے جڑی کوئی چیز یا تصویر نہ رکھیں۔

5.اپنے کمرے میں ہمیشہ ایس رنگوں کو جگہ دیں,جو آنکھوں کو سکون دیں۔ رومانٹک چیزوں کو اپنے کمرے میں ستھان دیں۔

6.پیار میں ایک دوسرے کو کچھ نہ کچھ اپہار ضرور دیں,اور ان اپہاروں کو اپنے بیڈروم میں جگہ دیں,تاکہ انہیں دیکھ کر آپ اپنے پیار کے احساس کو بار بر محسوس کر سکیں۔

7.بیڈروم کے دکش‍ان پچھم کونے کو روز خوبصورت پھولوں سے سزائیں۔ سندر رنگ برنگی مومبتیوں کو بھی سجایا جا سکتا ہے۔ اس سے آپکے بیچ پیار بڑھیگا۔

8.اناوشیک چیزوں کو بیڈروم میں ستھان نہ دیں۔ بیڈروم میں کپل فوٹو کو فریم کرواکر لگائیں۔ اس سے آپکے بیچ پیار میں وردھی ہوگی۔

9 .رنگین کرسٹل بال کمرے سے لگی گیلیری میں لٹکائیں۔

10.کمرے سے اٹیچ باتھ روم میں کسی سرکشت ستھان پر اگر بتی لگائیں۔ کپور کی ٹکیا رکھیں۔

11.رادھاکرشن کی پریم میں ڈوبی تصویر لگائیں۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation