Loading...
کیا یوگی آدتیناتھ نےBJPسرکار گرنے پر پورے دیش میں آگ لگانے کی دھمکی دی...جانئے سچ... | Webdunia Hindi

کیا یوگی آدتیناتھ نےBJPسرکار گرنے پر پورے دیش میں آگ لگانے کی دھمکی دی...جانئے سچ...

Last Updated: منگلوار, 7مئی2019 (17:03 IST)
اتر پردیش کے مکھیہ منتریکا ایک بیان ان دنوں سوشل میڈیا پر چھایا ہوا ہے۔ دعویٰ کیا جا رہا ہے که سی ایم آدتیناتھ نے ووٹرس کو دھمکی بھرے لہجے میں کہا ہے که اگر انکی سرکار گر گئی تو وہ پورے دیش میں آگ لگا دینگے۔ انکے اس بیان کے ثبوت کے طور پر یوجرس کسی ٹی وی چینل کے سکرینگریب جیسی تصویر بھی شیئر کر رہے ہیں۔ اس میں سی ایم آدتیناتھ کو کانپور سے لائیو بتاتے ہوئے انکے نام سے لکھا گیا ہے- اگر ہماری سرکار گیری تو پرے دیش میں آگ لگا دونگا۔

کیا ہے
وائرل?


فیس بک یوجر پن کو گری نے اس تصویر کو پوسٹ کرتے ہوئے لکھا ہے “ہار سامنے دیکھ اصلیت پر آ گئے بھوگی جی کہہ رہے ہیں که اگر انکی سرکار گرتی ہے تو پورے دیش میں آگ لگا دونگا…




فیس بک پر کئی انیہ لوگوں اور پیجوں نے بھی یہ تصویر شیئر کی ہے۔

کیا ہے
سچ?


ویبدنیا نے سب سے پہلے اس خبر پر انٹرنیٹ پر سرچ کیا۔ یدی سی ایم یوگی نے ایسا بیان دیا ہوتا تو سماچار سنگٹھنوں نے اس پر خبر چھاپی ہوتی۔ لیکن ہمیں کوئی بھی ایسی خبر نہیں ملی,اسلئے ہمیں اس سکرینگریب کی پرامانکتا پر سندیہ ہوا۔



ہم نے پایا که سکرینگریب میں دکھ رہا لوگو‘منتویہ نیوز’نامک گجراتی نیوز چینل کا ہے۔ چونکہ یہ ایک شیتریہ گجراتی نیوز چینل ہے,تو کوئی بیان گجراتی کے بجائے ہندی میں فلیش کیا جائے,یہ سمبھو نہیں لگتا۔

عام طور پر,نیوز چینلوں میں فریم کے دونوں اور مارجن ہوتا ہے۔ اب آپ وائرل سکرینگریب کو دھیان سے دیکھیں,آدتیناتھ کی تصویر میں اوپر اور بائیں اور کوئی مارجن نہیں ہے۔ ہم نے منتویہ نیوز چینل کے ویڈیوج دیکھے اور ایک بھی ویڈیو ایسا نہیں ملا جسمیں کسی فریم کے اوپر اور کنارے پر کوئی مارجن نہیں ہو۔


ویبدنیا کی پڑتال میں پایا گیا ہے که یوگی آدتیناتھ کے نام سے وائرل بیان فیق ہے۔



 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation