Loading...
کیاPMمودی کو پتا کی موت کا ذمیدار مانتے ہیں انہیں کے بھائی بہن...جانئے سچ... | Webdunia Hindi

کیاPMمودی کو پتا کی موت کا ذمیدار مانتے ہیں انہیں کے بھائی بہن...جانئے سچ...

Last Updated: گرووار, 9مئی2019 (12:16 IST)
سوشل میڈیا پر ایک اخبار کی کٹنگ وائرل ہو رہی ہے۔ اس میں پردھان منتری نریندر مودی کو لیکر بیحد چونکانے والی باتیں لکھی ہے۔ وائرل کٹنگ کی خبر کے مطابق مودی کے بھائی بہن انکو ہی انکے پتا دامورداس مودی کی موت کا ذمیدار مانتے ہیں۔ وائرل کٹنگ میں چھپے آرٹکل میں لکھا ہے کهPMمودی بچپن میں اپنے گھر سے سونا چراکر بھاگے تھے,جسکی وجہ سے انکے پتا کو دل کا دورہ پڑا تھا۔ پھر مودی کے پرواروالوں نے مودی کے نام پرFIRبھی درج کرائی تھی۔


سچ کیا ہے


ویبدنیا نے پایا که وائرل نیوجپیپر کٹنگ فیق ہے اور ایسا پوسٹ2سال پہلے بھی وائرل ہوئی تھا۔




PMمودی کے چھوٹے بھائی پرہلاد مودی نے بتایا ہے که آرٹکل میں لکھی باتوں میں ذرا بھی سچائی نہیں ہے۔ انہوں نے بتایا که انکے پتا کی مرتیو1989میں بون کینسر سے ہوئی تھی۔ ساتھ ہی,انہوں نے بتایا که نریندر مودی نے نہ تو کوئی چوری کی تھی اور نہ ہی انکے پرواروالوں نے کبھی بھی مودی کے خلافFIRدرج کرائی۔

اس آرٹکل میں‘دہلی نیوز نیٹ ورک’کی بائلائن دی گئی ہے۔ لیکن ہمیں اس نام سے کوئی میڈیا ہاؤس نہیں ملا۔ ساتھ ہی,مودی کو لیکر اس طرح کی خبر کی کوئی انیہ نیوز رپورٹ بھی نہیں ملی۔


آپ کو بتا دیں که2016میں بھی امر اجالا کا ایک فرجی نیوز آرٹکل وائرل ہوا تھا,جسمیں مودی کے بھائی پرہلاد مودی کا ایک بیان تھا سننیاس کبھی نہیں لیا,گہنوں کی چوری کرنے پر گھر سے نکالے گئے تھے نریندر مودی۔



اس وقت بھی پرہلاد مودی اور امر اجالا دونوں نے اس خبر کو خارج کر فرجی بتایا تھا۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation